هنر متحرک

بزرگترین سایت اخبار علمی، تکنولوژی، هنری، سرگرمی و گردشگری

۱۰ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

آهنگ جدید ایوان بند به نام «یک روز خاطرخواه من باش»

متن آهنگ یک روز خاطرخواه من باش ایوان بند

هر روز مردم پای تو یک روز خاطر خواه من باش ای وای من زیبای من به جای من باشی تو ای کاش!♫!

https://musicdel.ir/single-tracks/101733/

موافقین ۰ مخالفین ۰

خرید فالوور اینستاگرام

 

با داشتن فالوورهای زیاد در اینستاگرام باعث می شود که مشهور شوید و دیگران برای دیدن تصاویر و اطلاعات بیشتر به صفحه شما سر بزنند. این ممکن است به شما کمک کند تا در چشمان دیگران بهتر دیده شوید. شما اگر از اینستاگرام بتوانید به درستی استفاده کنید می توانید یک موقعیت خوب برای کار و برندتان به وجود بیاورید. هر چقدر فالور بیشتری داشته باشید و تبدیل به اینفلوئنسر شوید، بهتر میتوانید مخاطبین خود را به سایر شبکههای اجتماعی همچون یوتیوب جذب کنید؛ بنابراین بالا بردن تعداد فالور اینستاگرام میتواند یکی از استراتژیهای خوب برای یوتیوب مارکتینگ محسوب شود. سایت فالووران یکی از این سایت های معتبر است که بهترین و باکیفیت ترین سرویس ها را با قیمتی ارزان به مشتریان خود تحویل میدهد. یکی از راه ها برای رسیدن به این مقصود استفاده از بهترین سایت خارجی افزایش فالوور اینستاگرام رایگان است. استفاده از ریلز رایگان است و تنها کافی است کمی حوصله داشته باشید و سایر ریلزها را بررسی کنید. در واقع پستهایی که کاربر engagement بیشتری با آن برقرار میکند و همچنین نسبت به فالوئینگ هایش و هشتگ هایی که آنها را پیگیری میکند تصاویری از پیج های مختلف برای او نمایان می شود. صفحه پروفایل یکی از پربازدیدترین مکان هایی است که افراد به آن سر می زنند. تعامل برقرار کردن و همکاری با برندهای دیگر از طریق تگ و منشن و اجرای کمپینهای مشترک یکی از راههای عالی برای نشان داده شدن در اکسپلور تعداد بیشتری از کاربران است. از فرصت تگ کردن سلبریتی ها در پستهای مرتبط استفاده کنید. او یکی از پرفروشترین خوانندگان تاریخ بوده و در دوران فعالیت هنریاش برنده ۲۲ جایزه گرمی شده است.

یکی از راه های انجام این کار استفاده از زمینه ی سفید یا تیره است و بعد لوگو را با استفاده از رنگ مخالف نشان دهید. ما مهمترین کارهایی که برای داشتن یک پروفایل خوب باید انجام بدهید را پایینتر لیست کردهایم. این یک تجربه کاربری عالی برای کاربران است و برای کسب و کارهایی که به دنبال ایجاد یکپارچه نرخ تبدیل هستند یک فرصت مناسب است. اپلیکشین اینستاگرام برای سیستم عامل ویندوز نسخه ای ارائه نداده است و نمی توان برای رایانه ی شخصی اینستاگرام نصب کرد اما می توان از طریق وب سایت اینستاگرام و یا برنامه های شبیه ساز اندروید وارد حساب کاربری خود شد اما استفاده اینستاگرام از طریق رایانه سبب می شود که یکسری از امکانات اپلیکشن قابل دسترس نباشد. از این رو توصیه می کنیم از نصب بودن آخرین نسخه برنامه اینستاگرام روی دستگاه خود اطمینان خاصل نمایید. شما فقط یک شانس برای تاثیرگذاری روی بازدیدکنندگان از صفحه اینستاگرامتان با لوگویتان دارید. فالوورها نقش مهمی در پیشرفت شما دارند! نکته مهمی که درباره خرید فالوور تردز وجود دارد، این است که آیا این سرویسها ریزش دارند یا خیر؟ یکی از اصلی ترین مراحل راه اندازی کسب و کار در اینستاگرام خرید فالوور ایرانی و واقعی می باشد. بدون شک یکی از مهم ترین عوامل موثر در جذب فالوور و مشتریان احتمالی وجود یک پروفایل جذاب است. با تیم ما در ناب فالوور، مسیری موثر به سوی موفقیت در اینستاگرام را آغاز کنید. آنها می توانند به راحتی بر روی آن کلیک کرده و به سایت شما سر بزنند تا تمام پیشنهادات شما را بررسی کنند.

اینکار باعث می شود که برند شما بیشتر دیده شود و نام شما را به یک جریان منحصر به فرد برای تعامل بیشتر با مخاطبان متصل می کند. کافیست یک اکانت اینستاگرام به نام خودتان داشته باشید و در ادامه، بلد باشید که چگونه محتوای جذاب و مورد پسند مخاطب تولید کنید. سعی کنید در پستهای تان همه را به فعالیت مشترک مانند ثبت نظر در کامنتها دعوت کنید و درضمن محتوای تصویری جذاب و سرگرمکننده ایجاد کنید. اما با همه این توصیفات، هنوز هم تبلیغات با استراتژی درست، یک روش راحت و کاربردی برای افزایش فروش و تعداد فالوور است. استفاده از این روش ها یک انتخاب زیبا شناختی است. دقت کنید که پرفایلی که انتخاب میکنید باید با نوع کسب و کار و فضای پیج تان سازگار باشد. برای اینکه بهتر بدانید که اینستاگرام چند کاربر دارد به آمار و ارقام زیر دقت کنید، در زیر به تمام گروه های سنی، جنسی و ملیتی که در حال استفاده از این اپلیکیشن هستند اشاره شده است. البته باید بدانید که این اپلیکیشن تنها برای اندروید به بازار عرضه شده است. اینستاگرام نیز مثل دیگر اپلیکیشن ها، بخشی به نام تنظیمات یا Settings دارد. نام صفحه خود را به زبان فارسی بنویسید. اگر دارای فروشگاه یا صاحب برندی هستید می توانید در قسمت نام کاربری پروفایل اینستاگرام، نام برند خود را به انگلیسی بنویسید. برای مثال اگر صاحب کسب و کاری هستید، سعی کنید نام کسب و کار خود را به عنوان اولین قسمت از نام کاربری خود نگه دارید تا کسانی که در جست و جوی شغل شما هستند ، به شما مراجعه کنند. شما به هر بهانهای میتوانید کمپین و همکاری مشترک داشته باشید و همدیگر را در صفحات تگ کنید با این کار علاوه بر اینکه به فالوورهای یکدیگر دسترسی پیدا میکنید، امکان حضور در اکسپلور کاربران بیشتری برایتان فراهم میشود.

اینگیجمنت بیشتری با فالوورهای تان ایجاد کنید: پستهایی که نظر بیشتر کاربران را جلب میکند با احتمال بیشتری در صفحه اکسپلور فالوورهای فالوورهایتان نمایش داده میشود. تصویر پروفایل شما در نیوزفید اینستاگرام خیلی کوچک در کنار نام کاربری شما نمایش داده می شود و تا کاربری وارد پروفایل شما نشود نمی تواند تصویر بزرگ شده آن را ببیند، در نتیجه تصویر پروفایل شما باید آنقدر جذاب باشد که نظر ببیندگان را در کسری از ثانیه جلب کند. در این صفحه بر مبنای الگوریتمهای خاصی، با توجه به علایق و رفتار کاربران محتواهای اختصاصی نمایش داده می شود. از سوی دیگر، LikeFolio از داده های توییتر برای تشخیص تغییرات در رفتار مصرف کننده قبل از اینکه در قیمت سهام منعکس شود، استفاده می کند. از کاربرد هشتگهای تکراری پرهیز کنید: این رفتار از لحاظ الگوریتم اینستاگرام اتفاق جالبی نیست برای هر پست متناسب با محتوای آن از هشتگهای اختصاصی استفاده کنید. کاربری که با پست شما در اکسپلور مواجه می شود و آن را باز می کند با دو حالت ادامه می دهد. این در حالی است که فالوور های ارزان معمولاً فیک هستند و نمی توانند تعاملی با صفحه شما داشته باشند. کاربران اینستاگرام نمی توانند جزئیات ظریف و کوچکی را روی صفحه موبایلشان ببینند و لوگوی شما پیجیده باشد به سختی می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. برای اینکه کسب و کار شما در حوزه فروش، بازاریابی موفق شود بدون شک تنها راه رسیدن به این موفقیت افزایش فالوور است.که برای انجام این کارهم روش های مختلفی وجود دارد که ما در این مقاله افزایش فالوور از طریق پروفایل را برای شما توضیح داده ایم.

روش دیگری برای یافتن کاربرانی که شما را فالو نمی کنند ، برچسب گذاری جغرافیایی محتوای شماست - لزوماً مکان فروشگاه شما نیست. جالب است بدانید که پستهای هشتگ گذاری شده شما به اکسپلور کاربرانی که بهدنبال یکی از آن هشتگ ها هستند ورود پیدا میکند و این یعنی موفقیت در هشتگ گذاری. پس یکی از دلایل مهم دیگه در استفاده از ربات های اینستاگرام دقیقا همین موضوع است. اما شما باید از طریق راه های دیگر تعامل مخاطبانتان را بالا ببرید تا اینگیجمنت شما افزایش یابد. به طور متوسط در هر هفته، 3 پست، 8 تا 10 استوری، 4 تا 7 ویدیو یا IGTV منتشر کنید تا کاربران بیشتری شما را پیدا کنند و فالورهای جدید را به پیج خود جذب کنید. هر روشی را که انتخاب کردید به صورت ثابت در فرآیند انتشار پست های خود به کار بگیرید تا ظاهری ساده و حرفه ایی تر داشته باشید. در هر پست چند هشتگ می توانیم استفاده کنیم؟ هر لینکی که در پست اینستاگرام قرار دهید به یک لینک قابل کلیک تبدیل نمی شود و در عوض تجربه آزار دهنده و بدی به مخاطب شما منتقل می کند که مخاطب سعی می کند آن را باز کند اما موفق نمی شود. برای دعوت به رقابت اولین موضوع خلاقیت است به طوری که مخاطب بسیار جذب به فضای مسابقه شود و پیج شما در ذهن وی نقش ببند این موضوع بسیار یاری رسان است. پروفایل شما اولین چیزی است که کاربران از شما در فضای مجازی میبینند. با تشکر از مقاله خوب و مفید شما، ما به شما خدمات خرید فالوور اینستاگرام را پیشنهاد می کنیم. پرواضح است که اگر فالوورهای علاقمند به خرید که دائماً به صفحه اصلی شما سر بزنند و برند شما را به دوستان و فالوورهای خودشان معرفی کنند، وجود نداشته باشند، تعداد فالوورهای اینستاگرامی ارزش چندانی ندارد.

این مرحله تا 100 درصد به جذابیت پست ها و محتواهای پیج شما وابسته است. رتبه بعدی به 16 پست برای آرایشی و بهداشتی و همین تعداد برای کیف و کفش میرسد. اینستاگرام همچنین به اجرای زنده با تعداد زیادی از افراد آنلاین توجه ویژه ای دارد. برای ارتقا پیج اینستاگرام خود هزینه هایی بابت تبلیغات در نظر بگیرید.با پیج های بزرگ مرتبط با حوزه فعالیت خود تماس بگیرید و تبلیغات خلاقانه ای برای خود در نظر داشته باشید. در این قسمت قصد داریم به صورت خلاصه به ویژگی هایی که یک ربات اینستاگرام قدرتمند باید داشته باشد اشاره نماییم. در این قسمت تَب Following را انتخاب کــنید تا به راحتی از فعالیتهایی که دوستان شما در اینستاگرام داشتهاند باخبر شوید. اگر تصمیم دارید افزایش فالوور داشته باشید و می خواهید از ربات اینستاگرام استفاده کنید وب سایت فالووان این خدمات را در اختیار شما قرار می دهد تا با خیال راحت بتوانید از آن برای موفقیت و پیشرفت کارتان استفاده کنید. حالا تنها یک گام برای موفقیت در جذب فالوور فاصله دارید. خب حالا اگر این مراحل را به خوبی انجام داده باشید موفق می شوید ریچ خوبی در اکسپلور ایجاد کنید. حتماً پستهای همکاران خود را لایک کنید و برایشان کامنت بگذارید تا آنها نیز این کار را برای شما انجام دهند. در اولین روش، فرد بلاککننده شما را از این حالت خارج میکند. با برخی از سلبریتی ها مانند کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی ،طبق گفته ها قرارداد های هنگفتی بسته شده برای اینکه در اینستاگرام فعالیت بیشتری داشته باشند. دیوید بکام، یکی از سرشناسترین فوتبالیستهای دنیاست که این ورزش را از 17 سالگی آغاز کرده و در دوران فعالیت حرفهای خود در تیمهای معروفی چون منچستر یونایتد و رئال مادرید بازی کرده است.

یکی دیگر از راه هایی که می توانید با آن افزایش فالوور داشته باشید به کارگیری ربات اینستاگرام است. قابل تامل است که اغلب مردم ما از نوجوان گرفته تا بزرگسال، در مورد شبکه های اجتماعی اطلاعات مختصر و اجمالی دارند و در صورت مشاهده پیج هایی با تعداد فالوور و لایک پایین، به آنها اعتماد نمی کنند و سریع آن را آنفالو می کنند، البته برخی از پیج ها وجود دارند که برای افزایش تعداد فالوور پیجشان با دیگر پیج های همتراز تبادل می کنند که مقدار جذب فالوور در این اقدام بسیار پایین است، به طوری که برخی از افراد بخاطر تبادل های نامناسب و بی رویه، آن پیج را آنفالو می کنند. جذب فالوور از اکسپلور اینستاگرام : همانطور که می دانید اکسپلور صفحهای است که آن را با آیکن ذرهبین در میان تبهای پایین اینستاگرام میشناسیم. زمانی که تعداد فالوورهای شما بالا باشد می توانید از طریق تبلیغات هم کسب درآمد کنید، افراد زیادی که در اینستاگرام فالوورهای زیادی دارند برای فروشگاه ها، شرکت ها،مرکزهای خرید و… اما در هر صورت اگر نتوانستید محتوای جذاب و خلاقانه تولید کنید تنها را شما برای ورود به اکسپلور استفاده از پکیج ورود به اکسپلور سایت اینبو است. می توانید از طریق سایت فالووان اقدام به خرید فالوور ارزان کنید. پس با خرید فالوور های واقعی میتوانید ارزش پیج خود را بالا تر ببرید و از استقبال بقیه کاربران بهره مند شوید. البته شما با بررسی پروفایل فالوورهای خریداری شده نیز میتوانید به کیفیت آنها پی ببرید. برای موفقیت در دیده شدن برند و به عبارتی شناخته شدن می توانید از راهکار حضور در اکسپلور اینستاگرام و جذب کاربرانی که به پستها تمایل نشان میدهدف بهره ببرید.

کاربرانی که به پیج اینستاگرام شما اضافه میشوند، واقعی هستند و از نقاط مختلف جهان می باشند. ترافیکی از کاربرانی که هیچ حسی به شما ندارند. لوگوی شما در گوشه بالای سمت چپ هر پستی که می گذارید ظاهر خواهد شد. نیازی به تماس و پیگیری های مکرر از سمت شما نخواهد بود. آنالیز فالوور های اینستاگرام و تشخیص فالوور فیک از واقعی را می توانید با تهیه لیست فالوورها پیج خود یا رقبا انجام دهید شما می توانید از طریق لینک استخراج فالوورهای اینستاگرام در اکسل اقدام نمایید . چند راه برای حذف فالوور فیک وجود دارد و شما می توانید با استفاده از امکانات آپدیت جدید اینستاگرام آن ها را انجام دهید. این کار باعث می شود که فالوور های شما متوجه شوند که چه کسی هستید و به چه دلیل باید شما را دنبال کنند. برای رشد در اینستاگرام به چه فاکتورهایی نیاز دارید؟ اگر مدیریت چنین صفحه ای را بر عهده دارید ، همین الان فالوورهای فیک صفحه خود را حذف کنید و با یک استراتژی محتوا اینستاگرام و تولید محتوای تاثیرگذار دنبال کنندگان واقعی جمع آوری کنید. اگر دارای یک فروشگاه هستید، یک عکس حرفه ای از سردر مغازه خود تهیه کنید و آن را در پروفایل اینستاگرام خود قرار دهید. بسیاری از چهره ها و سلبریتی ها، بازیگران معروف و ورزشکاران حرفه ای در اینستاگرام اکانت فعال دارند و طرفدارانشان زندگی و فعالیت های ایشان را از طریق اینستاگرام پیگیری می کنند. افرادی که دارای کسب و کاری هستند برای بهتر دیده شدن نیاز به فالوور زیاد دارند. اگر در سایتهای مختلف گشتی بزنید متوجه خواهید شد که فالوورهای فیک همیشه قیمت پایینتری نسبت به سایر انواع فالوورها دارند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

راز آکواریوم اصفهان

 

Burma Road design graphic design illustration vector به صورت 24 ساعته می توان به بازدید از این میدان تاریخی رفت. این موضوع نشان دهنده پیشرفتهبودن شهر یزد در دوران قاجار است. بخشهایی از میدان در طول دوران آشفتگی کشورمان از حمله اشرف افغان تا استقرار حکومت قاجاریه، تخریب شد. با روی کار آمدن حکومت پهلوی، فصل جدیدی برای میدان نقش جهان آغاز شد و مرمتهایی برای آن صورت گرفت. ویژگی دیگری که میتواند ما را برای دیدن این مسجد قانع کند تاثیرگذاری آن در شکلگیری هسته اولیه اصفهان بوده است. اصفهان آنقدر جاهای دیدنی دارد که در برنامهریزی سفر خود باید بازدید از مکانهای دیدنی نزدیک هم را در یک روز قرار دهید تا وقت ارزشمند خود را در جابهجایی بین مکانها از دست ندهید. مطمئنیم که با دیدن عکسهای این جاذبه طاقت نیاورده و برای سفر به اصفهان و دیدن این میدان جذاب برنامهریزی خواهید کرد؛ در این راه، خواندن مقالات دسته بندی شهر اصفهان یول بیر به شما کمک بسیاری خواهد کرد تا از مواردی مانند هزینه سفر به اصفهان، بهترین زمان سفر به اصفهان و غیره اطلاعات کسب کنید تا سفر خوبی برای خود و همراهانتان رقم بزنید. این آکواریوم که در پارک ناژوان اصفهان قرار دارد در عمق 6 متری با مساحت حدودی 3هزار و 500 متر مربع ساخته شده است. اما امروزه در هر بخش از این بازار تاریخی، از اشیا گرانقیمت و نفیس تا کالاهای مصرفی به فروش میرسد. این میدان، مرکز اصفهان است و شما در هر کجای شهر که باشید میتوانید به راحتی با یک تاکسی به این مکان دسترسی داشته باشید. برای خرید سوغات می توانید به بازار بزرگ اصفهان نیز مراجعه کنید که در مجاورت این میدان قرار گرفته است. در گذشته، جمعه بازارهای بزرگی در این میدان برپا میشد و مردم برای رفع نیازهایشان به خرید و فروش در آن مشغول بودند.

هزینه بلیط آن برای اتباع ایرانی و غیر ایرانی متفاوت است و مقدار آن برای اتباع خارجی بیشتر می باشد. هزینه بازدید از آن نیز دارای دو نرخ متفاوت برای اتباع ایرانی و غیر ایرانی است. این بنا به دستورشاه عباس اول در پشت عمارت عالی قاپو ساخته شد و در دوران صفویه محل عبادت صفویان و دوستداران آن ها بود به طوری که در شب های جمعه در این مکان مراسماتی گروهی برگزار می شد و برای شاه دعا می کردند. امروز این بانک تبدیل به گنجینه فرهنگ و هنر یزد شده و در آن علاوه بر برگزاری گالری و نمایشگاههای هنری کلاسهای آموزشی هنرهای مختلف هم برگزار میشود. این گنجینه که از دیدنی ترین قسمتهای این مسجد محسوب میشود شامل اشیا و مصالح قدیمی بکار رفته در بنای این مسجد است که خود از ارزشمند ترین آثار تاریخ ایران به شمار میروند. این کاخ دو طبقه در ارتفاع 2 متری از سطح زمین ساخته شده است. میدان چوگان نقش جهان با وسعت 83 هزار و 500 مترمربع از مهم ترین میدان های برگزاری بازی چوگان محسوب می شود و از طرح آن به عنوان الگویی برای ساخت مشهور ترین زمین های چوگان دنیا استفاده نموده اند. مخزنها اولین و مهمترین بخش هر آب انبار هستند که برای خنک نگه داشتن و ذخیره آب، آنها را حد ممکن مرتفع و در دل زمین حفر میکردند.

مرکز خرید شقایق و فکری در خیابان فرخی یزد از دیگر مراکز خریدی هستند که برای خرید لباس و مانتو و شال و روسری و لباس مردانه مناسبند. در دوره شاه عباس بزرگ و جانشینان او، در روزهای برپایی جشن های سلطنتی، میدان نقش جهان، محل رژه ارتش، چراغانی و نمایشهای گوناگون و اجرای بازی چوگان بوده و در روزهای عادی، مردم در آن به گشتوگذار و خرید و فروش میپرداختند. بنابر یافته های تحقیق نقوش نمادین موجود در مسجد جامع یزد شامل انواع مختلف شمسه، ستاره، محرابی و غیره است. شواهد نشان میدهند که در طول دوران ساخت میدان نقش جهان و پس از آن در سراسر دوران صفویه، میدان عملکرد فعالی داشته اما در دوران شاه سلیمان و شاه سلطان حسین، به تدریج رسیدگی به میدان کاهش یافته است. در دوران حکمرانی برخی حکام محلی مانند شاهزاده صارم الدوله و شاهزاده ظل السلطان، برخی از قسمتهای میدان نقش جهان تا مرز نابودی کامل پیش رفت و در پایان دوران قاجار، اکثر غرفهها و حجرهها تخریب شده، کاشیکاریهای گنبدها شکسته شده و مجموعه میدان نیاز به مرمت فوری داشت. همان طور که پیش تر گفته شد، در این منطقه یک باغ بزرگ وجود داشت. امروزه در این بازار حجره های شرکت های تجاری معروف، فرش فروشی های باشکوه و پارچه فروشی ها مشهور در حال فعالیت هستند. امروزه این میدان باشکوه علاوه بر اینکه یک جاذبه تاریخی محسوب میشود و مکانی برای کسب درآمد مردم است؛ نماز جمعه و اجتماعات سیاسی نیز در آن برگزار میشود و از اهمیت بسیاری برخوردار است. در دوره سلجوقیان جشن ها و عیدهای بسیار مهمی در این میدان برگزار می شد. این اثر نمادی از بازی ها و جشن هایی است که در زمان صفویه برگزار می شد. این سلطنت تا حدود 200 سال ادامه داشت.

این میدان در ابتدا چیزی در حدود 100000 مترمربع وسعت داشت اما با تغییراتی که در طول زمان بر روی آن اعمال شد و همچنین با اضافه شدن یک ردیف حجره، حدود 20000 متر از آن کم شده است. معماری این مسجد خیرهکننده است و ظریفکاریهای هنری بسیار زیادی روی دیوارهای آن دیده میشود که میتوانند هرکسی را مجذوب خود کنند. حیاط این مجتمع سرسبز و زیباست و در بخش داخلی هم اتاقهای پذیرایی بسیار زیبا و باشکوهی دارد. به گفته وی، مالکان خانههای تاریخی که از عهده مرمتِ این خانهها برنمیآیند یا آنها را خالی رها کردهاند یا اینکه به مستاجرانی داده اند که از ارزش این خانه ها آگاه نیستند و شرایط این خانهها روز به روز بغرنجتر میشود. به همین خاطر ساکنان ارمنی جلفا آذربایجان سه روزه خانه و زندگیشان را رها کردند و به دستور شاه بار سفر بستند. بازار قیصریه راستههای اصلی و فرعی زیادی دارد که میتوانید به عنوان سوژه عکاسی از انها استفاده کنید و تصاویر زیبایی از سفر خود به اصفهان ثبت کنید. سردر قیصریه در شمال این میدان واقع شده و دروازه اصلی ورود به بازار سنتی اصفهان است. جهانگردان نامدار اروپایی دیگری نیز مانند انگلبرت کمپفر، پیترو دلاواله، ژان باتیست تاورنیه، سانسون و غیره که بعد از دوران صفویه از اصفهان بازدید کرده بودند، شرح مفصلی از این میدان نوشته و زیبایی چشمنواز آن را ستودهاند.

از دیگر بناهای تاریخی دوران صفویه می توان به سردر قیصریه اشاره نمود که در ضلع شمالی میدان نقش جهان و در مقابل مسجد امام واقع شده است. این بازار قدیمی که از سردر قیصریه آغاز می گردد و با عبور از بازار چیت سازها به بازار دارالشفا ختم می شود در دوران صفویه مجلل ترین و وسیع ترین مرکز خرید و فروش بود که معاملات بسیاری در آن شکل می گرفت. این میدان در لیست بزرگترین میدانهای جهان قرار دارد و شکل مستطیلی آن، این مجموعه را از سایر میادین جهان ممتاز میسازد. این میدان که علاقهمندان زیادی از سراسر جهان دارد، در هشتم بهمن ماه سال ۱۳۱۳، در لیست آثار ملی ایران به ثبت رسید. عمارت دهدشتی در سال 1394 در فهرست میراث فرهنگی ایران قرار گرفت و یکی از آثار ملی کشور محسوب می شود. بازارهای تاریخی یزد، هنر کهن معماری ایران اسلامی را با منارهها و بادگیرهای زیبایش، به رخ گردشگران میکشاند. ما در این مطلب به طور کامل درباره آکواریوم شهر اصفهان و ویژگیهای آن حرف میزنیم. در گذشته کتیبه ای سنگی در مسجد وجود داشت حاوی اطلاعات وقف نامه مسجد بود که در آن به 48 ملکی که در اصفهان و اطراف آن برای مسجد و مخارج آن وقف شده بودند اشاره داشت اما متاسفانه امروزه آثاری از آن بر جای نمانده است. با این اقدام ضمن اینکه لحظات شاد و لذت بخشی را برای مردم رقم می زنند اطلاعات بسیار مفیدی را در خصوص تاریخ و آئین های سنتی به آن ها منتقل می شود. در ساخت آبشار از انواع سنگ های رودخانه ای استفاده می شود تا آبشار کاملا طبیعی جلوه کند. اگر به دنبال مکان های خوش آب و هوای اطراف اصفهان هستید آبشار نیاسر را در برنامه طبیعت گردی خود فراموش نکنید.

این آبشار از سرازیر شدن آب تونل اول کوهرنگ به وجود آمدهاست. شما چه نظری درباره این میدان دارید؟ اما اگه نتونید توی این مدت موفق بشید، معلوم نیست که چه بلایی قراره سرتون بیاد! البته معماری این آتشکده برخلاف سایر مکان های تاریخی یزد باشکوه نیست. برای لذت قدمزدن، پرسهگردی و عاشقی نیازی نیست حتما توی پاریس باشید، همینجا توی اصفهان، کنار رودخانه، توی چهارباغ یا اینجا توی جلفا هم کِیفتان کوک خواهد شد. برای بازدید از کاخ چهل ستون باید به غرب میدان نقش جهان بروید جایی در شرق خیابان چهارباغ پایین و جنوب خیابان سپه یکی از باشکوه ترین جاذبه های تاریخی ایران چشم به راهتان است تا شما را در سفری تاریخی به چند صد سال قبل ببرد. این محله از غرب به خیابان خاقانی و دروازه دولت، از شرق به بلوار چهارباغ بالا، از جنوب به خیابان شریعتی و از شمال به بلوار ملت دسترسی دارد. باغ چهلستون نیز به تمامی باغ های اطراف خود در محدوده خیابان چهارباغ و میدان نقش جهان نیز دسترسی داشت. پایین کوه و در دامنه ی شمالی آن چندین بنای خشتی و گلِی به چشم می خورد که در گذشته برای انجام آیین های مربوط به دخمه گذاری مورد استفاده قرار می گرفتند. به طور مثال ایام نوروز و ابتدای بهار به هیچ وجه برای سفر به این شهر توصیه نمی شود. حال اگر دوست دارید پیش از سفر به اصفهان اطلاعات جامع و کاملی از میدان نقش جهان داشته باشید، در ادامه با یول بیر همراه باشید! بنابراین به شما توصیه می کنیم پیش از آنکه به بازدید از مجموعه نقش جهان بروید اطلاعات کاملی در خصوص ساعات دقیق فعالیت هر یک از بناهای آن به دست آورید. پیش از انتقال پایتخت به اصفهان، در محل میدان نقش جهان، باغی وسیع و گسترده وجود داشت که ساختمانهای دولتی و کاخ فرمانروایان تیموری و آققویونلوها در آن قرار گرفته بودند.

تونل آکواریوم اصفهان تونلی عریض به طول 35 متر است که گنجایش 1.5 میلیون لیتر آب را دارد و برای نمایش بسیاری از گونه های آبزیان در اقیانوس ها به کار گرفته شده است. او به تونی یک دوربین عکاسی می دهد و بنابر این تونی اولین عکاس خانه را در اصفهان تأسیس می کند. وقتی وارد این میدان میشوید گویی وارد دنیای داستانهای تاریخی شدهاید. از سمت غرب اصفهان وارد این شهر تاریخی شدیم راستشو بخواهید خیلی تعریف این شهر را شنیده بودم خلاصه پس از اسکان تو هتل آسمان و خوردن غذا توی رستوران گردانش نوبت گشت و گذار شد روز اول را با اماکن تاریخی منارجنبان و سی و سه پل به شب رسوندیم و از میهماندار هتل آسمان سراغ شهر بازی اصفهان رو گرفتیم که به ما پیشنهاد شهر رویاها در شرق اصفهان رو دادند البته من یکم ترسو بودم ولی پس از اینکه رسیدیم شهر رویاها دلمو زدم به دریا و سوار ترن معلق شدم… برای استفاده از اتوبوس، باید از خطوط میدان امام حسین (ع) - باغ غدیر ترمینال شرق و یا میدان امام حسین (ع) - هشت بهشت ترمینال خوراسگان استفاده کنید و در ایستگاه میدان امام پیاده شوید. این اثر تاریخی در خیابان سپه اصفهان واقع شده است و اگر می خواهید با استفاده از مترو به بازدید از آن بروید باید در ایستگاه میدان امام حسین از مترو پیاده شوید و مسافتی را نیز پیاده طی کنید تا بتوانید به میدان نقش جهان برسید. اگر از جمله افرادی هستید که تمایل دارید غذای مورد علاقه تان را در یک جای تاریخی با معماری زیبا میل کنید بهتر است در جلفای اصفهان این خانه تاریخی را از دست ندهید. میتوانید روی این صندلیها نشسته، یک نوشیدنی گرم بخورید و از تماشای شور و زندگی که در چهار باغ جریان دارد لذت ببرید!

این پل، یک پل عادی نبود، بخشی از آن به عنوان محلی برای اقامت شاه ساخته شده بود و همزمان مانند سد، امکان تنظیم جریان آب را در زمان گذشته داشت. علاوه بر بناهایی که امروزه در میدان نقش جهان مشاهده میکنید، بناهای دیگری نیز در این میدان وجود داشتند که متاسفانه در اثر گذر زمان کاربرد خود را از دست داده و برای همیشه از بین رفتند. همزمان با حکومت آخرین پادشاه صفویه، میدان نقش جهان، جلال و عظمت خود را از دست داد زیرا تمام جوی های اطراف این میدان خشک شدند و رونق میدان از بین رفت. تزئین و کاشی کاری های مسجد و دیگر ساختمان های اطراف میدان نقش جهان، از سال ۱۰۲۵ قمری شروع شد و تا حکومت جانشین دوم شاه عباس ادامه یافت.نقشه این میدان از روی میدان عتیق که یکی از قدیمی ترین میدان های اصفهان بود برداشته شده است. اقامتگاه سنتی بیتوته، هتل پیروزی اصفهان، هتل ایران اصفهان، هتل آزادی، هتل جمشید، هتل پرشیا، هتل طوطیا، هتل عباسی، هتل سپاهان، هتل کوثر، هتل ستاره و هتل صبا اصفهان از نزدیک ترین هتل ها و اقامتگاه های نزدیک به خانه دهدشتی با کافه رستوران هوگر اصفهان هستند. قدیمی ترین هتل های ایران کدامند؟ بسیاری از عمارت های تاریخی و بناهای قدیمی مانند عمارت نقارخانه در این زمان از بین رفت.

از بین رفتن شکوه نقش جهان با حمله اشرف افغان شدت گرفت. همچنین میدان امام، جزو معدود میدانهای مستطیلی شکل جهان محسوب میشود! این باغ در بستر شهر و در میان سایر باغها شکل گرفته و به گونهای طراحی شده که امکان دسترسی به آن از سایر باغها میسر بود. این طرح با وسیله قلم مو و آب مرکب رقیق ثبیت می شود. کافی شاپ نقش جهان آمیزه ای از نقش های زیبا، طرح های ماندگار و جلوه گاه هنر قدیم و اصیل ایرانی است که فضایی دلنشین را برای شما فراهم می آورد. کاخ عالی قاپو اصفهان که اکنون قابل رویت است، در بازه های زمانی مختلف تشکیل شده که در ادامه به این مراحل اشاره می شود. سرستونهای مرمرین که به احتمال زیاد از تخت جمشید به اصفهان آورده شده بودند. از معروف ترین و مهم ترین راسته های این بازار می توان به راسته های مخلص، مقصود بیک، سماور سازها، شله، نیم آورد گلشن و هارونیه اشاره نمود. این تخریب به دلیل بی توجهی و اهمال کاری های شاه قاجار نیز شدیدتر شد. این میدان، به عنوان یکی از ارزشمندترین بناهای تاریخی ایران و جهان، در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. پشت بام این خانه به کافهای تبدیل شده که در آن میتوانید انواع دمنوشها را امتحان کنید. با از بین رفتن این باغ، اکنون این قسمت در بخش غربی میدان قرار دارد و عمارت عالی قاپو در آن قرار گرفته است. عالی قاپو از دو کلمه «عالی» و «قاپو» تشکیل شده است که معنی آن درگاه بلند یا سردر بلند می باشد. کاخ عالی قاپو کجاست؟

در نیمه اول سال از ساعت 9 الی 6 و در نیمه دوم سال از ساعت 9 الی 4:30 می توان از کاخ عالی قاپو بازدید نمود. علاقمندان به بازدید از این بنا همه روزه در نیمه اول سال از ساعت 9 الی 12:30 و2 الی 6 و در نیمه دوم سال از ساعت 9 الی 11:30 و 1 الی 4:30 می توانند از آن دیدن نمایند. میدان نقش جهان و بناهای اطراف آن همه روزه به جز در ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا پذیرای گردشگران و بازدید کنندگان گرامی هستند. علاقمندان به بازدید از این مسجد همه روزه در نیمه اول سال از ساعت 9 الی 12:30، 14 الی 18 و در نیمه دوم سال از ساعت 9 الی 11:30 و 13 الی 16:30 می توانند به مسجد مراجعه نمایند. در این مقاله از مجله گردشگری یول بیر اطلاعاتی درباره این میدان جذاب به دست آوردیم و با این میدان معروف آشنا شدیم. پروفسور والتر هینتس ایرانشناس آلمانی درباره میدان نقش جهان میگوید: این بنا در زمانی ساخته شد که شبیه به آن را از نظر سبک معماری، بزرگی و اصول شهرسازی در دنیا نداشتیم. معمولا این مکانها فعالیت خود را از 9 صبح آغاز میکنند و پس از یکی دو ساعت استراحت نیمروزی به هنگام ظهر، فعالیت خود را تا حوالی 11 شب از سر میگیرند. این شرکت با بهره گیری از با تجربه ترین مهندسان، مشاوران و معماران متخصص از ابتدای پروژه تا افتتاح و سپس بهره برداری حضور و فعالیت مستمر دارد. در بازار سر پوشیده قیصریه راسته های فرعی و اصلی متعددی وجود دارد که در هر کدام حجره های تجاری مشغول به فعالیت و کسب درآمد هستند.

از تزئینات موجود بر روی سردر قیصریه می توان به ناقوس دیر هرمز، نقاشی های چشم نواز و ساعت قلعه پرتغالی ها اشاره نمود. از جمله مهم ترین خوش گذرانی های میدان نقش جهان می توان به موارد زیر اشاره نمود. حوض بزرگ در وسط این میدان همراه با رقص فوارههایش حس شادابی و سرخوشی به شما میدهد. بازار قیصریه قسمتی از بازار بزرگ اصفهان به حساب میاید و به دلیل حضور در این میدان از موقعیت ویژهای به لحاظ گردشگری برخوردار است. از آنجایی که میدان نقش جهان بناهای تاریخی ارزشمندی همچون مسجد شیخ لطف الله، مسجد امام، عمارت عالی قاپو و سردر قیصریه را در اغوش خود جای داده، یکی از گنجینههای تاریخی و گردشگری اصفهان محسوب میشود. بنابراین پیشنهاد می کنیم حتما هنگام گشت و گذار در اصفهان بازدید از این مکان را در تقویم برنامه های تفریحی خود قرار دهید و خاطرات خوب و به یاد ماندنی را در ذهن خود و همراهان تان ثبت کنید. جنگل ارسباران از جمله جاذبه های گردشگری شهر تبریز محسوب می شود که طرفداران بسیاری دارد. این بنا به دلیل ویژگی های بی نظیری که دارد یکی از مهم ترین بناهای تاریخی با معماری اسلامی ایرانی محسوب می شود. دروازه های چوگان که به شکل ستون های کوتاه و سنگی هستند در ضلع شمالی و جنوبی میدان نقش جهان واقع شده اند. آنچه که این میدان را از سایر میادین معمولی در سراسر جهان متمایز میسازد، شکل مستطیلی آن است. این کاخ در زمان صفویه به حدی باشکوه بود که سیاحان بسیاری زیبایی ان را تحسین کردهاند. رستوران شهرزاد نیز در همین خیابان قرار دارد و اگر علاقمند به شکم گردی در اصفهان و صرف غذا در یک محیط باشکوه را دارید، یکی از بهترین گزینههاست.

↑ ۱۴٫۰ ۱۴٫۱ سند آمایش سرزمین استان اصفهان (سند راهبردی و اجرایی). ↑ عالم آرای عباسی. سی و سه پل شاهکاری بینظیر در عرصه معماری و پل سازی ایران و جهان به شمار میرود و خیابان چهار باغ کهنه عباسی را به خیابان چهارباغ بالا و باغ هزار جریب و عباس آباد متصل میکند. مدرسه چهارباغ با نهر و چنار بلند و کهنسال در چند قدمی هشت بهشت است. این ایوان دارای هجده ستونِ شانزده و هشت ضلعی از تنه درخت چنار و کاج است. این بنا توسط استاد علی اکبر اصفهانی و به دستور شاه عباس اول ساخته شد. از جمله مسائلی هستند که زیاد در فرهنگ ما به کار می روند. با تکمیل این بخش از میدان، نقش جهان به بزرگ ترین مرکز آشنایی با فرهنگ اسلامی و ایرانی تبدیل خواهد شد. یعنی میتوان گفت که ارامنه به محض ورود به اصفهان و سکونت در محله جلفا، این کلیسا را بنا کردند. تبریز، قزوین و اصفهان به ترتیب پایتختهای ایران در دوران صفویه بودند. قدمت آرامگاه این مرد بزرگ به دوران سلجوقیان میرسد و در کنار آرامگاه وی، آرامگاه چندین پادشاه سلجوقی نیز دیده میشود. دیدن کاخهای تاریخی از نزدیک، همیشه برایم جالب است، چون فرصت دارم جایی بایستم که شاید قبلا مثلا شاه عباس اول ایستاده، یا به منظرهای نگاه کنم که قبلا هر روز پادشاه دیگری به آن زل میزده و به چیزهای مختلف فکر میکرده است. با عبور از این سردر و ورود به بازار، گام در دنیایی شگفتانگیز میگذارید و به سمت دالانهای پرهیاهوی بازار بزرگ اصفهان میروید.

موافقین ۰ مخالفین ۰

چه چیزی امارات مال را کاملاً متفاوت می سازد

 

گنبدهای بزرگ، منارههای بلند، سنگکاریهای جذاب و لوسترهای کریستال از دیگر موارد چشمگیر در طراحی این مسجد میباشد که توجه همگان را به خود جلب میکند. از این رو اگر میخواهید که در کشوری خارج از ایران زندگی کنید که امنیت بالایی داشته باشد و به راحتی در هر ساعت از شبانهروز در خیابانهای آن قدم بزنید، امارات و علی الخصوص شهر دبی میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.به طور کلی کشور امارات برای زندگی کشور خوب و مناسبی است و در آن با رعایت کردن برخی از موارد جزیی میتوانید زندگی آرام و خوشی را برای خود رقم بزنید. این کادر، حاوی معرفی کامل مقصد شما از لحاظ مختصات جغرافیایی و فاصله با مبدأ، انتخاب نوع مسیر از مبدأ به مقصد از لحاظ زمینی یا هواییبودن و در صورت انتخاب پرواز نوع بلیط مناسب، اطلاعات جغرافیایی و جاذبههای طبیعی، آبوهوای دبی، سیمکارت موردنیاز و هزینههای مربوط به اینترنت و ارتباطات، ویزا و مدارک لازم برای سفر، فرهنگ و آدابورسوم، اطلاعرسانی در ارتباط با قوانین گمرکی، پول و ارز رایج در دبی، معرفی فرودگاههای دبی، معرفی نکات مهم سفر به دبی و در انتها معرفی تمام جاذبههای گردشگری این شهر میپردازیم که مطالعه راهنمای سفر به دبی برای شما بسیار ضروری است و به شما صفر تا صد هر آنچه باید در ارتباط با مقصد خود بدانید را آموزش میدهد. اگر الویت انتخاب با کشورهای نزدیک به ایران باشد چطور؟ همچنین اگر اهل ورزش کردن هم باشید، می توانید از امکانات ورزشی در این پارک استفاده کنید. دیگر شیخ نشینها به لحاظ امکانات شهری و مدنیت بسیار عقب افتادهتر از این دو شیخ نشین هستند. بنادر کوچک تجارت در کنار گازهای درونی مانند لیوا، العین و ذید و جامعه قبیله نشین با جمعیت ساکن در مناطق ساحلی همگام بودهاند.

نیز در شهر العین وجود دارد. 2. در این شهر مردم در رفاه کامل زندگی میکنند و کیفیت و شرایط زندگی در آن بر اساس استانداردهای جهانی بسیار مناسب است. دولت امارات عمدتا از طریق بنیاد فرهنگی ابوظبی، در صدد حفظ شکلهای سنتی هنر و فرهنگ است؛ هر چند، تغییرات چشمگیری در زندگی اجتماعی صورت گرفته است، نگرش به زنان تغییر کرده است و ورزشهای جدیدی در کنار شتر سواری سنتی کم کم رایج میشوند همچون ورزش گلف، مسابقات گلف ابوظبی، گرانترین مسابقه اسب دوانی جهان، (جام جهانی دوبی) که هر سال در ماه مارس(اسفند ـ فروردین) برگزار میشود. ورود کودکان بین ۲ تا ۸ سال تنها با حضور یک بزرگسال مجاز است. قیمت بلیط برای افراد بزرگسال از 35 دلار شروع میشود و برای کودکان 2 تا 12 سال کمی ارزان تر میباشد. در این هتل کودکان 13 سال و بالاتر افراد بزرگسال در نظر گرفته می شوند. نکته ای که این فروشگاه را از بقیه طلافروشی ها متمایز کرده این است که می توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید. 3. مشارکت فعال در عملیاتهای نظامی علیه گروههای اسلامگرا: امارات متحده عربی یکی از کشورهای عربی فعال علیه گروههای اسلامی تکفیری و غیرتکفیری در عرصه نظامی و امنیتی است دراینراستا شاهد شرکت ارتش و نیروهای امنیتی این کشور در عملیاتهای نظامی در یمن، لیبی و سوریه هستیم. این پارک آبی در یکی از بهترین مناطق توریستی دبی و در کنار برج العرب واقع شده است.

یکی از اولویتهای سیاست خارجی امارات ایجاد روابط مبتنی بر همکاری دوجانبه با همهٔ کشورهای جهان است. دبی یکی از زیباترین شهرهای خاورمیانه است که برای تمام افراد در سنین مختلف، تفریحات جذاب و سرگرم کننده ای وجود دارد که در ادامه، محبوبترین آن ها معرفی شده اند. در بخشی از جاده جمیرا، ساحل جمیرا به امتداد سه کیلومتر واقع شده است. الصفوح بیچ یا همان بلک پالاس بیچ، به معنی ساحل قصر سیاه است و بین برج العرب و پالم جمیرا (نخل جمیرا) قرار گرفته است. خلیفه بن زاید آل نهیان (Khalifa bin Zayed Al Nahyan) رئیس امارات و حاکم ابوظبی است. پیشنهاد اتحاد بین شیخ نشینها را زاید بن سلطان آل نهیان (حاکم شیخنشین ابوظبی) و راشد بن سعید آل مکتوم (حاکم شیخنشین دبی) مطرح کردند. محمد بن راشد آل مکتوم (Mohammed bin Rashid Al Maktoum) امیر و پادشاه دبی است که به او معمار دبی گفته میشود که تغییرات مثبت زیادی را در آن به وجود آورده است. حمدان بن محمد آل مکتوم (Hamdan bin Mohammed Al Maktoum) یکی دیگر از چهرههای تاثیر گذار دبی شناخته میشود که به عنوان ولیعهدی دبی، فعالیت مثمرثمری دارد. دبی به عنوان یکی از لوکسترین شهر های جهان دارای ساختمانها و برجهای جذاب و زیبا است.

حدود 14 کیلومتر کنار دریا، فضا برای پیاده روی هم وجود دارد که آب های گرم بی نظیر است. همچنین می توانند در رستوران های این مرکز خرید از طعم های بی نظیر غذاهای گرم عربی بهره ببرند. مراکز خرید خود نیز یکی از جاذبه ها و دیدنی های دبی، به دلیل وسعت و تعداد فروشگاه ها، نماهای زیبا و متفاوت، تنوع مارک ها و امکانات بسیاری دیگر به شمار می رود. وجود امکانات بینظیر این شهر، زندگی در دبی را بسیار دلنشین میکند. این کشور در اوپک (کارتل بینالمللی نفتی) و سازمان ملل نقش بسزایی ایفا میکند و یکی از اعضای بنیانگذار شورای همکاری خلیج فارس (GCC) است. هنگام رزرو بلیط هواپیما دبی و سفر به این شهر، پیشنهاد میکنیم در یکی از هتلهای اطراف مرکز خرید امارات مال اقامت داشته باشید تا دسترسی را به این پاساژ شگفتانگیز برایتان راحتتر باشد و دیگر نگران رفتوآمد خود نباشید. از محاسن این پارک، دسترسی آسان است چرا که لاگونا در در ساحل جمیرا و در نزدیکی بسیاری از هتلهای دبی قرار گرفته است. ساحل ام سقیم که به آن ساحل سانست نیز می گویند، به دلیل چشم انداز باشکوه برج العرب در نزدیکی، شلوغ ترین و جذاب ترین ساحل دبی به حساب می آید. در مراکز خرید لوکس دبی می توانید بهترین و معروف ترین برندهای دنیا را یکجا ببینید، نا گفته نماند که باید با جیب پر پول سفر به دبی را تجربه نمایید تا بتوانید خرید فوق العاده ای داشته باشید. به دلیل اینکه بسیاری از آسیاییها، امارات را به عنوان وطن دوم خود پذیرفتهاند، رستورانها و مراکز فرهنگی آسیایی بسیاری در این کشور وجود دارد. بدین ترتیب کشور امارات متحده عربی به معنی: شیخنشینهای متحد عرب تاسیس شد. ساعت چک این و چک اوت برای هتل های دبی به ترتیب ساعت 14:00 و ساعت 12:00 میباشد .

در این مطلب راجع به بهترین و مقرون به صرفه ترین هتل های دبی صحبت کردیم و انواع هتلها در بازههای قیمتی مختلف را فهرست نمودیم. دبی شهر مدرنی است و اغلب "ترین" های دنیا در آن جای گرفتهاند. دیره در کرانه های شمالی خور دبی واقع شده است و خیابانهای باریک و تودرتوی آن، نمایانگر تنوع نژادها و ملیتهایی است که در دبی گرد هم آمدهاند. حتی در فاصله 95 کیلومتری دبی هم میتوانید آن را ببینید. شما حتی میتوانید از گالریها اثر دلخواه خود را خریداری کنید. وایلد وادی به مهمانان خود کمدهایی را جهت قرار دادن وسیله های شخصی خود ارائه می دهد که هزینه کرایه آن ها بسته به اندازه از 48 تا 90 درهم متفاوت هستند. پارک آبی وایلد وادی دبی یکی دیگر از پارک های آبی معروف در امارات متحده و حتی جهان است. یکی دیگر از مکان های تفریحی ساخته شده در دبی میباشد که قابل ذکر است، مساحت این مجموعه حدود دو هزار و هفتصد متر مربع می باشد و دارای حدود 74 بازی و تفریح هیجان انگیز برای استفاده بازدید کنندگان می باشد که بر روی آب دریا ساخته و واقع شده است. این غرفه نیز توسط امارات برای گسترش و افزایش کسب و کار، به منظور قوت بخشیدن اقتصاد کشور ساخته شده است. محدوده امارات متحده عربی از شمال و شمال غربی خلیج فارس، از جنوب و جنوب غربی عمان و عربستان سعودی، از سمت غرب به قطر و عربستان سعودی، و از سمت شرق به دریای عمان و عمان محدود میشود. این محله با خیابان D89(خوانیج) از شمال، D62(ند الحمار) از غرب و E311(امارات) از شرق همسایه می باشد. اتحادی که به تأسیس کشور امارات متحده عربی منجر شد. امارات متحده عربی از هفت شیخ نشین تشکیل شدهاست و در ۲ دسامبر ۱۹۷۱ به عنوان فدراسیون تأسیس شد. دومین شیخ نشین امارات متحده که به لحاظ تجاری و جمعیتی اهمیت دارد، امیرنشین دبی است که از جنبه جمعیتی، پر جمعیتترین شهر امارات و از بعد تجاری، شهر بندری و پر رونق امارات متحده و منطقه آزاد تجاری به شمار میآید.

دبی مال به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید دنیا دارای چند بخش مختلف است. در دبی مراکز خرید و فروشگاه های بسیار زیادی وجود دارد ولی این 5 تا مرکز خرید جز بهترین ها با قیمت های ارزان دبی می باشد. دبی مال در سال 2010 موفق شد عنوان «بهترین مرکز خرید دنیا» را کسب کند. در این بازار می توانید صد ها مغازه و کافه هایی را ببینید که سبک شهر و ساختمان های ایتالیا را برایتان تداعی می کند. ۱. قیمت بازار را بدانید: قیمت طلا ، مانند سهام ، هر روز نوسان دارد ، بنابراین عاقلانه است که قبل از رفتن به بازار ، قیمت طلا را در آن روز بدانید. برای آن که بخواهید به دبی مهاجرت کنید بهتر است که قبل از آن با تجربه زندگی افراد دیگر در دبی آشنا شوید. تخته خود را بردارید و هیجان موج سواری در یکی از محبوب ترین سواحل دبی را تجربه کنید. 2. ممنوعیت فعالیت گروههای اسلامگرا در امارات متحده عربی: یکی دیگر از اقدامات امارات متحده عربی، ممنوعیت فعالیت اکثر گروههای اسلامگرا چه تکفیری و چه غیر تکفیری در قالب مبارزه با تروریسم است. 1. فعالیت رسانهای علیه اسلامگرایی: یکی از اقدامات اصلی امارات متحده عربی علیه جریانات اسلامگرا، تأسیس و حمایت از رسانههای غربی، سکولار، لیبرال و مخالف اسلامگرایی است برای مثال منطقهای را در امارت دبی به نام منطقه آزاد رسانهای ایجاد کردهاند که در آن اکثر رسانهها و شبکههای معتبر جهانی و عربی همچون روزنامه شرقالاوسط که بهنوعی همسویی با اهداف امارات متحده عربی دارند، در آن مشغول هستند و یا در امارت ابوظبی نیز به شیوه دیگر اینگونه فعالیتها همچون فعالیت شبکه اسکای نیوز عربی وجود دارد و همچنین این کشور از شبکههایی همچون شبکه الغد العربی (مصر) در خارج از امارت متحده عربی که ترویجکننده افکار ضداسلامگرایی و ضداخوانی حمایت میکنند.

مقامات دبی نیروهای خود را برای قانونی کردن انتشار و معامله ارزهای دیجیتال در منطقه آزاد مرکز تجارت جهانی دبی (Dubai World Trade Centre) متحد کردهاند. دبی به عنوان یک کلان شهر جهانی ظهور کرده است که به طور پیوسته رشد کرده و به یک دیگ ذوب جهانی و یک مرکز تجاری و فرهنگی تبدیل شده است. مسجد زیبای شیخ زاید دو سال متوالی عنوان دومین جاذبه برتر دنیا از نگاه تریپ ادوایزر را از آن خود کرده و در سال 2018 نیز به عنوان سومین جاذبه برتر جهان معرفی شده است. با نادیا پرواز همراه باشید تا 5 تا از بهترین و ارزان ترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی کنیم. پیست اسکی دبی و پنگوئن ها در این مرکز خرید هستند و شما افراد علاقه مند می توانید علاوه بر خرید به تفریحات دیگری نیز در این جا بپردازید ، این مرکز خرید بسیار لوکس و زیبا است و از بزرگترین مراکز خرید دبی به شمار می آید و مجموعه ای از بهترین برندهای روز دنیا را می توان در آن مشاهده کرد و با وجود لوکس بودن آن و همچنین داشتن تعداد مغازه های زیاد که به 560 مغازه می رسد ، خوشبختانه اجناس آن خیلی هم گران نیست. وجود هتل و رستورانهای مجلل و بازارها و مراکز تفریحی جذاب و مدرن از دیگر مواردی که شرایط زندگی در دبی را بسیار مناسب و مساعد کرده است. این فروشگاه، تنها فروشگاهی است که در دبی به صورت قانونی مشروبات الکلی ارائه می دهد.

ساحل لامر به خاطر فضای پر جنب و جوش و سرزنده اش معروف است که ترکیبی از سرگرمی، غذاخوری و آرامش را ارائه می دهد. به همین دلیل است که در فصل تابستان درجه حرارت بالا همواره با رطوبت بالا در کنار ساحل همراه است. چه فصلی برای بازدید از پارک های دبی لذت بخش تر است؟ تا اینجای مقاله برخی از مهم ترین بخش های خرید در دبی مال را معرفی کردیم. در کنار خرید میتوانید انواع غذاهای چینی و هندی، کبابها، فست فودها و میان وعدهها را در فودکورت های این مرکز خرید امتحان کنید. و تمامی اجناس داخل این فروشگاه و حتی رستوران های آن در زمینه محصولات چینی فعالیت دارند. بازار مرشد شامل چندین بازار است که اجناس و اقلام را به صورت خرده فروشی و کلی به فروش می رسانند. بازدید کلی از این موزه تقریبا سه ساعت به طول می انجامد. اگر می خواهید از ازدحام و شلوغی پارک دور باشید، در طول هفته به این مجموعه بروید. بنابراین اگر قصد بازدید از اژدهای چین را دارید، باید زمان کافی و مناسبی را به آن اختصاص دهید. اگر هیچ یک از این توصیفات مو به تنتان سیخ نکرد، باید این را هم بدانید که زیپلاین کوه جیس حدود 1700 متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰

دریافت یکی از بهترین برنامه نرم افزار برای افزایش انرژی روستای پلکانی ماسوله شما

 

مسیری جنگلی و زیبا در مسیر رامسر به کتالم که اگر تا آخر آن را با اتومبیل خود بروید، به گرسماسر که از ییلاقات باشکوه و زیبای رامسر می باشد، می رسید. این پلهها را معمولا در حدود 10 تا 20 دقیقه طی خواهید کرد. نامش را آبشار دودوزن (Doodvazan) گذاشتهاند و احتمال میرود سن آن حدود 100 تا 150 سال باشد. برای دیدن آبشار، کمی دورتر باید ماشینتان را پارک کنید و از حدود 150 پله سیمانی بالا بروید تا کمکم این جاذبه را ببینید. البته فصل بهار نیز برای دیدن این آبشار دودوزن نیز مناسب است البته می توان گفت که در ایام تعطیلی نوروز این آبشار کمی شلوغ می شود. در زمستان خبری از آن تونل رویایی سرسبز نیست و دریا هم در بیشتر روزها مواج است. کار تونل زیر سطحی و کانال هدایت آب نیز کم کم به پایان میرسد. جنگل سنگچال در فاصله 25 کیلومتری آمل واقع شده است که در میان روستاهای مازندران، جزء پرجمعیت ترین روستاها به حساب می آید. در تابستان هوای این منطقه بسیار دلنشین و کمی خنک بوده که به همین دلیل گردشگران زیادی را به این جنگل جذب کرده است. مکشوفاتی که در کنگلو به دست آمدند، ظروف و اشیایی خاص را شامل می شدند که عمدتا در پرستشگاه های میترا ایزدبانوی ایران باستان به کار می رفتند. همه اینها را در سفر به دریاچههای مختلف در جای جای کشورمان ایران، به دفعات تجربه نمودهایم و همیشه با مرور آن خاطرات شیرین در ذهن خود لذت میبریم. همانطور که دریافتیم، منطقه دیلمان به عنوان مرتفع ترین ییلاق گیلان شناخته می شود که علاوه بر طبیعت خارق العاده، از چشم اندازی بسیار زیبا و بی نظیر برخوردار است.

زمین شناسان بر این باورند که عمر این آبشار زیبا به ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال میرسد. در پژوهشی با نام " افسانه مهندس ورسک" که پیمان صدفی گرداوری کرده، آمده است مهندس ورسک (لادیسلاوس فون رابسویچ) در اوقات فراغت بهویژه در فصل زمستان که بهدلیل رعایت ایمنی عملیات احداث پل ورسک تعطیل میشد، به کار مورد علاقهاش یعنی نقاشی میپرداخت. گرگان قدیم که جرجان نام داشت، شهری آباد در نزدیکی گنبد کاووس امروزی بوده است. پیست اسکی سقز یا وزنه واقع در گردنه خان در محور سقز-بانه؛ این پیست در ضلع شمالی کوه وزنه واقع است که از لحاظ برفگیر بودن بیش از ۶ ماه از سال قابلیت اسکی دارد. شهر سقز برروی دو تپهٔ طویل که رودخانهٔ سرپوشیدهٔ ولیخان از وسط آن میگذرد، بنا شدهاست. این پیست بهصورت خصوصی توسط شرکت تعاونی آرو احداث شدهاست. این سد از پنج کیلومتری جاده همدان به ملایر منشعب شده و راه دسترسی به آن به سمت روستای سنگستان است، بر روی رود آبشینه، پایینتر از محل تلاقی رودخانههای یلفان و رود ابرو احداث شدهاست. این آبشار زیبا به دلیل اینکه از سرعت بالایی برخوردار است و در فاصله دور همانند دود به نظر میرسد این اسم زیبا را بر روی این این آبشار گذاشته اند.

برای رسیدن به این مکان تاریخی و صعود به قله مارکوه باید از ۳۲۰ پلهای که در ضلع جنوبی آن و در روستای. برای رسیدن به آبشار دودوزن چقدر باید پیاهروی کرد؟ از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر گرگان، که می توان به پارک جنگلی ناهار خوران، که شهرت ملی دارد، پارک جنگلی النگدره، که یکی از ۷ منطقه گردشگری کشور است، تپه هزار پیچ، که به بام گرگان هم معروف است و چشم انداز بی نظیری دارد، روستای زیارت، که یکی از ۱۰ روستای کشور است، که دارای بافت تاریخی با ارزش معرفی شده، خانه باقری، که از بناهای شاخص بافت تاریخی گرگان است، کاخ موزه گرگان، مدرسه عمادیه، سد اسکندری و کاروان سرای قزلق اشاره کرد. این موزه به گفته علی اصغر جهانگیری بنیانگذار نخستین موزه روستایی کشور ره آورد سالها همصحبتی وهمدلی با مردم مهربان دیار کجور مازندران است، وی می گوید: خود زاده وپرورده دشت و کوهساران آن دیارم و هرچه دارم از مردم این دیار دارم. اگر تا به حال به منطقه زیبای بابل رود و بابل کنار سفر کرده باشید باید به شما بگویم که جنگل النگدره همسایه شرقی جنگل لفور است. برای دیدن آبشار باید از پله هایی که در دل طبیعت وجود دارد عبور کنید هنگام عبور از این پله ها صدای خروشان آبشار به گوشتان می رسد، صدای آب در میان پله ها شما را به وجد می آورد که زودتر به این آبشار برسید و از زیبایی هایش لذت ببرید. از آنجا که دهکده جهاننما در ارتفاع بالایی قرار دارد و مسیر دسترسی به آن طولانی و تا حدی خستهکننده است، حداقل یک شب اقامت را برای این منطقه در نظر بگیرید تا خستگی راه را از تن به در کنید و تا جای ممکن از زیباییهای طبیعت و دهکده بهره ببرید.عدهای دیگر شبمانی در دل طبیعت را ترجیح میدهند.

در این مطلب از وب سایت تهران سوئیت قصد داریم تا یکی از زیباترین و دلنواز ترین جنگل های کشورمان، یعنی جنگل دالخانی را به شما معرفی کنیم. چراکه در شفت، خرمکش و البته رشت، رستورانهای خوبی هستند که انواع غذاهای سنتی و گیلانی را ارائه میکنند. آبشار "دودوزن" از آبشارهای زیبای استان گیلان است که در فاصله 24 کیلومتری از شهرستان شفت، در منطقه کوهستانی و ییلاقی "سیاهمزگی" قرار گرفته است. دریاچهٔ اُوان احتمالاً ۵۰۰ سال پیش بر اثر لغزش به وجود آمده که این لغزش در حال حاضر غیرفعال است. علت نامگذاری دودوزن بر روی این آبشار چیست؟ نقاط دیدنی نزدیک به جنگل دالخانی چیست؟ در گرمای تابستان میتوانید از خنکای این منطقه نهایت لذت را ببرید و اگر از شلوغی و آلودگی شهر خسته شدهاید به همراه خانواده به این منطقه سفر کنید تا در آرامش و هوای پاک آن جانی دوباره بگیرید. اگر دوست دارید در سفر به گیلان، گشتی در مناطق خاصتر بزنید و جاذبههای متفاوتی را ببینید، در این مطلب از اتاقک همراهمان باشید و بیشتر درباره این آبشار زیبا بخوانید. چه داخل جنگل و چه داخل روستا قدم بزنید، صدای زنگوله گوسفندان که از دوردستها میآید، گوشهایتان را نوازش میکند و شما را به رویایی میبرد که دوست ندارید از آن بیدار شوید. اگر دوست دارید آبشار دودوزن را ببینید، تا پیش از سرد شدن هوا، کولهبارتان را ببنید و به جاده بزنید. تقریبا حدود ۲ کیلومتر مانده به روستای توسه، روستای خرم کش را مشاهده می کنید . با توجه به اینکه این آبشار در دل طبیعت قرار گرفته برای رسیدن به آن نیاز است که مدتی پیاده روی کنید. در انتهای مسیر نزدیک آبشار اصلی، شیب های تند و درختان بسیار بلند را می توانید مشاهده کنید.

گذر از مسیر سنگ فرش و راه پلهای آن نشان از ورود به اعماق درهای دارد که آبشار را در خود جای داده است. معمولا مسافران، این پلهها را در عرض 10 تا 20 دقیقه طی میکنند. بهجز این پلهها، بقیه مسیر را میتوانید با ماشین طی کنید. این مسیر جاذبههای طبیعی متعددی دارد که از میان آنها میتوان به آب گرم کوته کومه اشاره کرد. بهیاد داشته باشید که اکثر حیوانات جنگل به مسیر عبور و مرور انسانها نزدیک نمیشوند. غار دیو سپید که طول ۲۳۵ متری دارد، در بخش هایی بسیار تاریک می شود، به همین دلیل توصیه می کنیم که برای بازدید از این قسمت حتما با خود هدلایت به همراه داشته باشید تا نور کافی را در تمام مسیر داشته باشید. این شهر پر از بنا های تاریخی و جاذبه های گردشگریه که از مهم ترین آنها می توان به قلعه فلک الافلاک که قلعه ای باشکوه از دوران ساسانیان و نماد شهر خرم آباد و استان، مناره آجری که مناره دیده بانی با 900 سال قدمت، پل شاپوری از شاهکارهای دوره ساسانیان، گرداب سنگی، دریاچه گیو، آبشار افرینه، سنگ نبشته، آرامگاه باباطاهر، آسیاب گبری و بام لرستان، مجتمع علمی ، تحقیقاتی، اقامتی و گردشگری رصد خانه کاسین به عنوان مدرن ترین رصد خانه در خاورمیانه در بام لرستان در ارتفاع هزارو860 متری از سطح دریا و با امکانات رصدی و اقامتی و رفاهی را برای گردشگران به ارمغان آورده است، اشاره کرد. اما در فصل تابستان و نیمه اول سال شرایط کاملا متفاوت است. در سال ۱۳۹۵ عمر پل ورسک به ۸۰ سال رسید که باعث بروز نگرانیهایی راجع به نحوه نگهداری و تقویت پل شد. حتی اگر میخواهید زمانی را در آرامش بگذرانید، میتوانید در کنار دریاچه بنشینید و از صدای طبعیت لذت ببرید.

یکی از مکان های دیدنی در گیلان که مکانی آرامش بخش است و می توانید لحظات خوشی را در کنار خوانواده در این مکان زیبا سپری کنید روستایی به نام حلیمه جان است که به اسم دریاچه عروس نامگذاری شده است. در جزیره هندرابی روستایی است به نام روستای «هندرابی» در نزدیکی این روستا آثار خرابههای قریهای است بنام «الدورات» همچنین در جنوب غربی این روستا و بمسافت یک کیلومتر میل به طرف جنوب آثار قریه دیگری نیز وجود دارد که بنام «الصراة» معروف است، در این خرابهها آثار گوناگونی از دوران بسیار دور یافت شدهاست. در نزدیکی آبشار مغازههای کوچکی را میبینید که برای خریدن نوشیدنی و چند خوراکی دیگر مناسب هستند. چند آلاچیق کوچک هم ساخته شدهاند که چند نوع غذای محدود را به مسافران عرضه می کند . رئیس میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان سیاهکل در مورد آبشار لونک گفت: تا چند دهه ی قبل که راه ارتباطی سیاهکل به دیلمان کامل نشده بود منطقه ی لونک یک ایستگاه محسوب می شد که مسافران را از سیاهکل به سمت لونک می برد تا از آنجا با اسب و قاطر به دیلمان و بالادست بروند به همین دلیل کم کم آن منطقه مورد توجه قرار گرفت و بعد از کامل شدن شبکه ی جاده ای هر ساله جمعیت زیادی در قالب گردشگر از این مکان دیدن می کنند.

طبق این طرح یک خط راهآهن، جنوب و شمال ایران را به هم متصل میکرد؛ هرچند ساخت و ریلگذاری آن مستلزم دانشی بود که در آن روزگار در کشور وجود نداشت. این پارک از قدیمیترین پارک ملی ثبت شده در کشور ایران است که آن را به عنوان پناهگاهی کمنظیر برای حیات وحش در نظر گرفتهاند. اگر دنبال داروهای گیاهی کمیاب هستید به بازدید از اولین موزه روستایی جهان در روستای کندلوس نوشهر بروید. در زیر این آبشار خیلی ها به آب بازی و تفریح می پردازند. دارای پوشش جنگلی انبوه، چشمه های آب، رودخانه پر آب و خروشان، هوای خنک در بهار وتابستان است . ماسال طبیعت بکر، روستای راه پله ماسوله یکی تز روستاهای تاریخی این استان که گردشگران را به خود جذب می کند این روستا به صورت پلکانی می باشد و شهرت جهانی دارد.آبشار دودوزن خرمکش گیلان که یکی از زیباترین و ناشناخته های این استان است آبشاردر منطقه ای کوهستانی، با پوشش جنگلی و منطقه ای برای جذب گردشگران است. روستاهای این مسیر آباد و پر رونق هستند در خرم و خرم کش مغازه های زیادی وجود دارد . پولادکوه سر، روستایی است ازروستاهای چالوس از توابع بخش کلاردشت که در استان مازندران واقع شده است. از میدان آزادی تهران از مسیر جاده چالوس تا هریجان ۱۳۰ کیلومتر است. اگر از سمت چالوس به جاده بزنید، باید به شرق برانید، و پس از نوشهر و گذشتن از جنگل سیسنگان به شهر رویان با نام قدیمیِ علمده برسید. در کنار این تنوع بالای گونه های گیاهی، جهان نما به دلیل حفاظت خوبی که از آن صورت می گیرد تعدادی از مهمترین گونه های جانوری ایران را در خود جای داده است که از جمله آنها می توان از خرس قهوهای، روباه، شوکا، خوک وحشی و گربه جنگلی نام برد.

ساکنان محلی نیز نان محلی و میوه فصل را در گوشه و کنار جاده به فروش می رسانند. همچنین به عنوان منطقه خنک ییلاقی برای اهالی مازندران در فصل تابستان محسوب میشود. اگر طرفدار طبیعت گردی با امکانات رفاهی گردشگری هستید پارک جنگلی قرقی بهترین گزینه برای تفریح در طبیعت است. آبشار و پدیده های طبیعی پیرامون آن می تواند برای سفرهای علمی- پژوهشی و آموزشی مورد توجه قرار گیرد. زیبایی آبشار گنج نامه از یک سو و طبیعت پیرامون آن از سوی دیگر باعث شده تا این مکان تبدیل به جاذبه ای تفریحی در همدان شود. این جاده پر پیچ و خم مناظر بی نظیری در خود دارد و همین امر باعث می شود یک جاده توریستی در استان گیلان باشد. از مهم ترین جاذبه های گردشگری شهر گرگان ، که تو سفرتون باید حتما ازش دیدن کنین، می شه به پارک جنگلی ناهارخوران، که شهرت ملی داره و مهم ترین جاذبه گردشگری گرگانه، پارک جنگلی النگدره، که یکی از 7 منطقه گردشگری کشوره، تپه هزار پیچ، که به بام گرگان هم معروفه و چشم انداز بی نظیری داره، روستای زیارت، که یکی از 10 روستای کشوره، که دارای بافت تاریخی با ارزش معرفی شده، خانه باقری، که از بناهای شاخص بافت تاریخی گرگانه، کاخ موزه گرگان، مدرسه عمادیه، سد اسکندری و کاروانسرای قزلق اشاره کرد. در بین سوغاتی های خوراکی شهر هم عسل و نوعی نان محلی به اسم نان ساجی از معروف ترین هستن. در اطراف آبشار گزو خزه ها و گیاهان بسیاری رشد کرده که منظره را جذاب تر می کند اما بعد از لذت بردن از طبیعت اطراف آبشار، پیشنهاد میکنیم نگاهی هم به جاهای دیدنی سوادکوه در اطراف جنگل هم بیاندازید.

a woman wearing a hat standing on a beach پس از پیمودن اندکی از این مسیر رفتن به دل تاریخ، علاوهبر نمایان شدن منظره چشمنواز دژ و باروی سنگی قلعه، منظره شهر، دریا و زمینهای سبز شالیکاری کتالم و رامسر خستگی مسیر را از تن به در و لذت پلهنوردی را دلچسبتر میکند. تله کابین رامسر در 5 کیلومتری غرب رامسر و در نزدیکی شهر چابکسر قرار دارد ،تله کابین رامسر بزرگترین تله کابین در کشور می باشد ،این تله کابین که از ارتفاعات جنگل تا ساحل دریا کشیده شده است به طول 2 کیلومتر ساخته شده است ، شما می توانید سوار بر تله کابین منظره دریا را از دل جنگل های سرسبز بنگرید و از این جاذبه گردشی لذت ببرید. اگر از سمت تهران راهی این جنگل می شوید در کیلومتر 140 جاده هراز به تابلو جاده فرعی امامزاده قاسم بر می خورید، وارد آن جاده شوید. این منطقه جزو مناطق سرد است می توان گفت در تابستان خنک و در زمستان بسیار سرد است. استانداری گیلان امکانات رفاهی مختلفی را برای این منطقه فراهم کرده است. شما میتوانید در کنار آبشار فعالیتهای مختلفی بپردازید. حولوحوش چشمه گل رامیان داستانها و افسانههای مختلفی شکلگرفته است شاید به دلیل عمق زیاد و رنگ جالب و جذاب و فریبندهاش باشد. این تله کابین که در جنوب شرقی شهرک نمک آبرود واقع شده، امکان صعود به بالای قله زیبای مدوبن را فراهم میکند. در ادامه، با این روستا بیشتر آشنا می شویم و هر آنچه قبل از رفتن نیاز است بدانید را بررسی می کنیم. بوفه کوچکی برای رفع نیاز های اولیه مسافران نیز وجود دارد . معمولاً برای یک گروه ۱۶ نفره؛ میبایست یکبار قایق لوازم و اثاث را با چند نفر منتقل کند و در حرکت بعدی مسافران را منتقل کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

ویژگی ها، مزایا و معایب ماشین لباسشویی بوش


شرکت بوش سال هاست که ماشین های لباسشویی باکیفیت و خلاقانه تولید می کند. اگر به دنبال ماشین لباسشویی با کیفیتی هستید که عملکرد خوبی داشته باشد، بوش بهترین برند پیشنهادی است. ماشین لباسشویی بوش دارای ویژگی های بسیار خوبی مانند ماشین لباسشویی بخار می باشد. با این حال، توجه داشته باشید که عملکرد بخار برخی از ماشین های لباسشویی می تواند باعث ایجاد قارچ و کپک در داخل ماشین شود. ماشین لباسشویی بوش گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی مانند نشتی آب و مشکلات برق داشته باشد. در این مقاله با در نظر گرفتن تکنولوژی ها و روش های به کار رفته در آن ها و همچنین مزایا و معایب این ماشین ها، اطلاعاتی در مورد ماشین لباسشویی بوش بررسی می کنیم.

پنج ویژگی ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی های بوش دارای ویژگی های غیرعادی هستند که بسیاری از برندهای معروف دیگر از آن بی بهره هستند. در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره و توضیح خواهیم داد.

1. تکنولوژی درام مسی در ماشین لباسشویی بوش

وقتی صحبت از شستن لباس های ظریف یا گران قیمت در ماشین لباسشویی می شود، اغلب به فکر آسیب رساندن به آن ها هستیم. اما می توان گفت تکنولوژی vario drum ماشین لباسشویی بوش راه حل این مشکل است. بنابراین این تکنیک بهترین نتایج شستشو را برای پارچه های ظریف دارد.

سطح درام Vario ماشین لباسشویی بوش دارای شیب و قسمت های نرم است که از گیرکردن لباس های ظریف در درام جلوگیری می کند و به شستشوی ملایم لباس های ظریف کمک می کند. به طوری که سمت شیب دار درام لکه ها را عمیقاً بدون آسیب شستشو می دهد.

2. سیستم ضد لرزش ماشین لباسشویی

صدا و لرزش ایجاد شده توسط ماشین لباسشویی می تواند برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد. با این حال، شرکت بوش راه حلی ارائه کرده است که بر این مشکل غلبه می کند. سیستم ضد لرزش ماشین لباسشویی بوش به لطف طراحی هوشمند قطعات ماشین لباسشویی بدون ایجاد صدا کار می کند. روش کار به این صورت است که سیستم ضد لرزش ماشین لباسشویی بوش از سه ضربه گیر و فنر متصل به آن برای جذب لرزش استفاده می کند و در نتیجه این فناوری، درام به صورت بی صدا و پیوسته می چرخد.

یک لیوان آب روی ماشین لباسشویی بوش وجود دارد

صدا و ارتعاشات ماشین لباسشویی بوش با فناوری ضد لرزش خنثی می شود.

3. تکنولوژی آب فعال در ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی های بوش آب بسیار کمی مصرف می کنند که تنها با تکنولوژی Active Water امکان پذیر است. این فناوری نوآورانه کارایی دستگاه را افزایش می دهد و شستشوی عالی را برای انواع لباس ها تضمین می کند. فناوری آب مورد استفاده در ماشین لباسشویی بوش به صرفه جویی در مصرف آب و انرژی از طریق توزیع هدفمند آب و فیلترهای ویژه کمک می کند.

4. موتور سایلنت اکو درایو ماشین لباسشویی نماینده بوش

فناوری دیگری که ماشین لباسشویی بوش را بی صدا می کند موتور EcoSilence Drive است. این موتور اصطکاک کمتری تولید می کند که صدای کمتری ایجاد می کند. با استفاده از این فناوری می توانید لباس ها را در محیطی آرام بشویید و به کاهش مصرف انرژی کمک کنید. بنابراین اگر می خواهید در شب لباس بشویید، می توانید بدون ایجاد مزاحمت برای کسی که از ماشین لباسشویی بوش استفاده می کند، این کار را انجام دهید.

آرم Eco Silent Drive در ماشین لباسشویی بوش دایره ای است

موتور اکو درایو بی صدا در ماشین لباسشویی بوش باعث بی صدا شدن دستگاه می شود.

5. فناوری iDos

اگر می خواهید مطمئن شوید ماشین لباسشویی شما هر بار مقدار مناسبی از مواد شوینده استفاده می کند، به ماشین لباسشویی های بوش با فناوری iDos اعتماد کنید. روش کار این فناوری به این صورت است که حسگر iDos در ماشین لباسشویی بوش وزن لباس ها را اندازه گیری می کند، میزان کثیفی لباس ها را تشخیص می دهد و سپس میزان مواد شوینده مورد نیاز را تعیین می کند. اثربخشی این تکنیک به همین جا ختم نمی شود. علاوه بر این، فناوری iDos می‌تواند سرعت چرخش درام، زمان چرخه شستشو و زمان آبکشی مورد نیاز لباس را نیز تعیین کند. بنابراین، این وضعیت به ویژگی iDos ماشین لباسشویی بوش اجازه می دهد تا از ماشین لباسشویی های دیگر متمایز شود.

کشوی ماشین لباسشویی بوش با فناوری i-Dos باز است

ماشین لباسشویی بوش با فناوری iDos از مقدار مناسبی مواد شوینده استفاده می کند.

مزایای ماشین لباسشویی بوش

همه ماشین های لباسشویی یکسان ساخته نمی شوند. ماشین‌های لباسشویی بوش برای شستشوی آسان با ترکیب تعدادی ویژگی هوشمند و چرخه‌های شستشوی هوشمند طراحی شده‌اند. استفاده از این ماشین لباسشویی ها مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

حذف آسان موها و موهای حیوانات خانگی: اگر از دوستداران حیوانات خانگی هستید و از جمع کردن مو و شوره آنها خسته شده اید، ماشین لباسشویی بوش با فناوری فیلتر جادویی بهترین انتخاب است. زیرا این فناوری حذف موهای و پرزهای حیوانات خانگی را آسان می کند. علاوه بر این، این فیلتر جادویی قابل جابجایی است که تمیز کردن را آسان تر می کند.

کاهش زمان شستشو: اگر لباس های زیادی دارید و زمان کمتری برای شستن آن ها دارید، می توانید با گزینه Speed ​​Perfect ماشین لباسشویی بوش، آن ها را سریع بشویید. به لطف این عملکرد، زمان شست و شوی لباس های شما 65 درصد کاهش می یابد، بدون اینکه بر کیفیت شستن آن ها تأثیر بگذارد.

شستشوی عمیق: برنامه شستشوی آلرژی پلاس در تعمیر ماشین لباسشویی بوش شما برای شستشوی کامل و عمیق با از بین بردن مواد حساسیت زا مانند گرد و غبار و گرده گل طراحی شده است.

شستشوی پارچه های ظریف بدون آسیب: فناوری اکسیژن فعال ماشین لباسشویی بوش با بخار سرد روی لباس ها به مدت 45 دقیقه هیچ آسیبی ایجاد نمی کند و لباس های ظریف را به طور موثر شستشو می دهد.

ادامه چرخه شستشو پس از قطع برق: قطعی برق یک مشکل رایج است که در هر جایی ممکن است با آن مواجه شوید. دارای حافظه خاموش کننده در ماشین لباسشویی بوش؛ پس از خاموش و روشن کردن مجدد دستگاه، چرخه ماشین لباسشویی می تواند با همان تنظیمات انتخاب شده ادامه یابد.

صرفه جویی در مصرف برق: فناوری Volt Check در ماشین لباسشویی های بوش با نظارت مداوم بر هرگونه نوسان ولتاژ، برق مورد نیاز ماشین را حفظ می کند که به افزایش طول عمر ماشین لباسشویی کمک زیادی می کند.

معایب ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی های بوش به ویژگی های منحصر به فرد و هوشمند خود معروف هستند، اما این دستگاه مانند هر وسیله برقی دیگری در همه چیز بی نقص نیست و می تواند مشکلاتی را تجربه کند. در زیر به برخی از نقاط ضعف ماشین لباسشویی بوش اشاره می کنیم زیرا قبل از خرج کردن باید تمام نکات منفی این ماشین لباسشویی را بدانید.

مشکل نشتی آب: شایع ترین شکایت در بین مشتریان ماشین لباسشویی بوش مشکل نشتی آب است که نشان دهنده ایراد در پمپ تخلیه است. نشت آب از محل نصب دستگاه نیز می تواند وارد یاتاقان ها شده و منجر به خرابی آنها شود.

مشکلات برقی: یکی دیگر از مشکلات رایج ماشین لباسشویی بوش، مشکلات الکتریکی است. اگر ماشین لباسشویی بوش شما روشن نمی شود، ممکن است یکی از دو شاخه برق یا تابلو برق دستگاه مشکل داشته باشد. و حتما نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بوش خود خواهید داشت.

اسپینر کار نمی کند: گاهی اوقات فیلتر مسدود می شود، لباس ها در درام نامتعادل هستند، شلنگ تخلیه مسدود می شود، تسمه ساییده شده و درب کاملا بسته نمی شود، می تواند از کارکرد اسپینر جلوگیری کند.

مشکلات ترموستات و بخاری: اگر چرخه شستشو در ماشین لباسشویی بوش کامل نمی شود یا در وسط شستشو به طور ناگهانی تمام می شود، ممکن است به دلیل خرابی ترموستات یا بخاری باشد که باید تعویض شود. .
 

موافقین ۰ مخالفین ۰

راهنمای برج خلیفه دبی

 

Imam Ahmed Bin Hanbal امام احمد بن حنبل : Shaikh Abu Zahra شیخ محمز ابو ... این شهر لوکس بهوسیله رود خور به دو قسمت اصلی بهنامهای دیره و بر دبی تقسیم شده است. دقت داشته باشید که هزینه خرید کارت طلایی با نقرهای یکی است، اما هزینه سفر با کارت طلایی دو برابر محاسبه میگردد. کارت نقرهای: کارت نقرهای به شما این امکان را میدهد که در کابینهای استاندارد مترو سوار شوید. چرا که قاب شیشه ای اطراف شما است که سریعا از تونل عبور و به دنیای بیرون منتقل می شوید. اگر یکی از اهداف شما از سفر به دبی، خرید اجناس با قیمت مناسب و پایین است پیشنهاد ما به شما بازار نایف دبی است، چرا که در بازار نایف می توانید کالاهای مورد نظرتان را بسیار ارزان تر از مراکز خرید لوکس و مدرن دبی خریداری کنید. قیمت لباس در این مرکز خرید به طور قابل توجهی ارزان است، چرا که اکثر این لباسها از کیفیت پایینتری نسبت به برندهای بینالمللی برخوردار هستند و البته اجناسی در اینجا فروخته میشود که پس از فروش، پس گرفته نمیشوند. مرکز خرید ابوهیل و وزارت کار دبی هم در همین محله واقع شدهاند. بیشتر ساختمانهای مدرن و سربهفلککشیده در اینجا ساخته شدهاند. بنابراین برای آنهایی که می خواهند در قیمتی مناسب سوغاتی خریداری کنند، بازار ادویه دبی بازاری مناسب برای خریدی بیشتر و هزینه کمتر است. شما گردشگران عزیز در بازار مرشد " Murshid " شهر دبی می توانید هر نوع کالایی را پیدا کنید و از کالاهایی نظیر پوشاک و کیف و کفش گرفته تا سوغاتی های کوچک و مختص این شهر و اجناس وارداتی چینی در آن به فراوانی یافت می شود که همانطور که در بالا گفتیم تمام کالاها با قیمت مناسب به شما مسافران عزیز عرضه می گردد . هدف از ساخت این موزه همان طور که در بالا هم ذکر کردیم، نشان دادن آینده به جهانیان بود. دفعه بعدی که دبی رفتم، تابستان بود و متوجه تفاوت فاحش کیفیت و قیمت اجناس شدم.

فروشگاههای آفروداب (Duty-Free): در فرودگاهها و مراکز خرید دیگری که به عنوان Duty-Free شناخته میشوند، میتوانید کالاهای گران قیمت مانند لوازم الکترونیکی، عطر و ادکلن، کیف و کفش و موارد دیگر را با قیمتهای معاف از مالیات خریداری کنید. دسترسی به بازار پارچه دبی بسیار آسان است و می توانید به راحتی از طریق وسایط حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی خود را به این مکان بسیار دیدنی و پررفت و آمد برسانید. اگر قصد استفاده از مترو دبی را دارید، باید اطلاعاتی در مورد مسیرها و ایستگاههای مترو، خرید بلیط و قوانین آن داشته باشید تا با راحتی و اطمینان بیشتر سفر کنید. کودکان آن را بیشتر از همه دوست خواهند داشت. این بازی بسیار جذاب و هیجانانگیز است پس اگر ویزای دبی را در دست دارید حتما برای امتحان کردن آن پیشقدم شوید. اگر اهل بازیهای استرسزا و بسیار مهیج هستید حتما بازی اسکای دایوینگ یا همان چتربازی را در اسکای دایو دبی که یکی از بزرگترین مدارس آموزش چتربازی در جهان است امتحان کنید. به همین دلیل میزان خرید و فروش عمده فروش ها بسیار بیشتر است. سرسرهای است که میخواهد باور نکردنیترین پرش از یک سرسره را تجربه کنید، تجربه سرعت، جرات و ارتفاع را یکجا باهم داشته باشید، این ابر سرسره از ارتفاعی به اندازه یک ساختمان ۹ طبقه و عمودی شما را مانند یک قطره کمتر از چند ثانیه به پایین رها میکند و هیجان آنجا بیشتر میشود که شما وارد یک لوله شیشهای شفاف میشوید، لولهای در یک استخر و استخری پر از کوسههای خطرناک، اینجاست که آدرنالین خون شما خیلی بالا میرود، سرسره حمله کوسه یکی از نادرترین سرسرههای آبی دنیا است.

در ماه ژانویه (دی ماه) همیشه هزینه اقامت در هتلهای این شهر بیشتر است و تنها برای یک شب باید ۲۷۷ دلار پرداخت کنید. چندان تفاوتی ندارد که کدام هتل دبی را ترجیح میدهید، به هر حال تمامی هتلهای 5 ستاره این شهر بسیار مجلل و زیبا هستند و رضایت خاطر شما را فراهم خواهند کرد. شهر زیبای دبی یکی از بهترین مراکز گردشگری و تجاری است که بسیاری از گردشگران به منظور خرید به این شهر زیبا مسافرت می کنند. این مرکز بولینگ یکی از بهترین مراکز بولینگ در دبی است. دراگون مارت بزرگترین بازار عمده فروشی دبی با بیش از 4000 فروشگاه در جاده العویر، شهر بین المللی ، دبی است و به عنوان بزرگترین مرکز خرید چینی خارج از کشور چین بهشمار میآید. بیش از 8 هزار قطعه آهن، طلا و سفال را نشان می دهد که توسط اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم هنگام سفر با پرواز بر فراز صحرای روب الخالی کشف شد. رستوارن های زیر اب این هتل از کف تا سقف با پنل های شیشه ای ساخته شده است تا در هنگام غذا خوردن بشود از صحنه های ابی هم لذت برد.استفاده از این هتل میتواند تجربه لذت سفر در ولخرجی باشد. در هنگام استفاده از سرسره ها هیچ گونه اشیاییمانند طلا یا عینک همراه خود نداشته باشید و از قرار دادن آن ها در جیب های لباس شنای خود خوداری کنید. بازار مرشد دبی که در منطقه دیره دبی است جزو بهترین بازار های دبی و بازار های ارزان دبی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم که آن را از دست ندهید و هنگامیکه از سمت میدان جمال که به طرف غرب حرکت کنید ، به خیابان سبخه خواهید رسید و چندین خیابان که بصورت تقریبا موازی از طرف غرب به این خیابان متصل می شوند که بازار مرشد دبی را تشکیل می دهند .

مرکز خرید وافی دبی یکی از مراکز خرید به نام و محبوب در شهر دبی می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. محبوب ترین شهربازی دبی و مرکز سرگرمی خانواده که برنده جوایز متعددی از امارات، خاورمیانه و آفریقا شده، سیاره جادویی دبی است. این موزه یک مقصد عالی برای خانواده ها، دانشجویان، فعالان صنعت، کارآفرینان و علاقه مندان به تکنولوژی و پیشرفت های آینده است. برای بازدید از این جاذبه گردشگری باید ۴۰ دلار بپردازید تا به طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ دسترسی پیدا کنید. بازدید از جاده شیخ زاید و باغ وحش زیر آب را نباید از دست داد. کارهایی که در مترو دبی نباید انجام دهید! جلسات مزه در موزه برای دوستداران قهوه بهترین است و نباید آنها را از دست بدهید. پارک آبی آکواونچر که با نام آتلانتیس نیز شناخته می شود یکی از بهترین مراکز تفریحی دبی است که به هتل آتلانتیس متعلق می باشد. همچنین، محصولات آرایشی و لوازم زیبایی نیز با قیمتهای مقرون به صرفه در دسترس هستند. پارچه ها از مهم ترین لوازم در تولید انواع لباس های بسیار زیبا و مختلف به شمار می روند. این ساحل بیش از 700 متر بوده و فرصتی را برای شما مهیا کرده است تا در محیطی آرام قدم بزنید و از مناظر زیبا بهره مند شوید. با بیش از ۲ میلیون متر مربع مساحت، این مجموعه شامل سه پارک موضوعی بزرگ است که هر یک به نحوی منحصر به فرد و جذابیت خاصی دارند.

بیش از ۲۴ شعبه از Carrefour در دبی فعالیت میکنند که شما میتوانید با تماس به شماره ۰۰۹۷۱۸۰۰۷۳۲۳۲، نزدیکترین شعبه از آن را برای خود پیدا کنید. زوم رنگو، برای شما تجربه ای پر از هیجان و آدرنالین به ارمغان خواهد آورد. موج سواری تجربه ای است که در یکی از تنها سه مورد رودخانه ای که در جهان وجود دارد را امتحان کنید یا برای یک قایق سواری جالب با پیچ و خم های هیجان انگیز، سوار Manta شوید. اینها شامل اتاقی اختصاص داده شده به داستان نهر دبی، مستند افتتاح اولین بانک، ایستگاه پلیس و بازار، ساختمان قایق و اتاقی با تمرکز بر عطرسازی اماراتی و جایگاه ویژه آن در فرهنگ اماراتی است. شما میتوانید تحت پوشش بیمه درمانی هالا (HALA) قرار بگیرید که باید بابت آن تا سقف ۱۵۰ هزار درهم پرداخت کنید. یکی از مراکز خرید معروف دبی با نام ابن بطوطه هم در این منطقه قرار دارد. این یکی از قدیمی ترین فروشگاه های تخفیف روزانه در دبی است که در طول سال ها رشد کرده و اکنون 10 شعبه در امارات و 7 شعبه در دبی دارد. بنابراین اگر به دنبال خرید اجناسی با تخفیف بالا هستید، بازدید از مجتمع دبی اوت لت مال را فراموش نکنید. مهم ترین تفاوت عمده فروشی دبی اوت لت مال با سایر عمده فروشیهای دبی این است که اغلب اجناس در این مرکز خرید، در تمام طول سال با تخفیفهای ۳۰ تا ۹۰درصدی عرضه میشوند. البته پیشنهاد پرشین هتل به شما عزیزانی که اغلب از مراکز خرید دبی بازدید میکنند؛ تهیه یک کارت تخفیف است. را خریداری نمایید. نول یک کارت الکترونیکی است که برای پرداخت هزینه مترو دبی استفاده میشود. دقت داشته باشید که برای استفاده از مترو باید کارت مترو را خریداری کنید.

این پارک با امکاناتی که دارد میتواند روز بینظیری را برای شما رقم بزند. این پارک آبی در جزیره نخل جمیرا در منطقه بیرونی هتل آتلانتیس واقع شده است. این پارک آبی در هتل آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا دبی قرار دارد و وقتی از دور به این هتل نزدیک می شوید، اولین منظره ای که توجه شما را به خود جلب می کند پارک آبی آکواونچر خواهد بود. با توجه به رونق گردشگری در دبی، هتلهای مجلل زیادی در این شهر ساخته شدهاند. هتل ریو (Riu) دبی، یکی از هتلهای تازهتاسیس دبی است. نزدیک ترین فرودگاه بین المللی دبی، 5 مایل با هتل فاصله دارد و برج خلیفه دبی فاصله ای 9 مایلی دارد. پارک آبی وایلد وادی که همیشه از آن به عنوان یکی از بهترین اماکن تفریحی دبی یاد میشود، یک پارک آبی کاملا مجهز است که داخل یکی از معروف ترین جاهای دیدنی دبی یعنی برج العرب ساخته شده است. اگر به دبی سفر کردید، با خیال راحت میتوانید کودکانتان را برای تفریحی تمامعیار و عالی به این پارک آبی ببرید و خودتان هم در کنار آنها حسابی خوش بگذرانید. بازار طلای دبی با مجموعه ی عظیمی از فروشگاه ها، گوناگونی بی نظیر اجناس و قیمت های فوق العاده مناسب، بهترین مکان برای دوستداران جواهرات است. به طور مناسب، ده ها موزه، جاذبه ها و نمایشگاه های شگفت انگیز در آن برای کاوش وجود دارد. پارک آبی آکواونچر یا همان پارک آبی آتلانتیس یکی از تفریحات مهیج و جاذبه های گردشگری دبی می باشد که مساحتی بالغ بر 17 هکتار دارد.این پارک شگفت انگیز دارای انواع سرسره های صاف و مارپیچ بزرگ و کوچک با انواع شیب است که با سر خوردن از آن ها اوج هیجان و بالارفتن آدرنالین را تجربه خواهید کرد.

با آکواکوندا (Aquaconda) طولانیترین سرسره آبی جهان، را تجربه کنید و یا با کلاه زیر آب سافاری کنید. آب و هوای دبی در فصل تابستان بسیار گرم و نفس گیر است ولی در بقیه فصل های سال بسیار مطبوع و ملایم است. در میان مراکز تفریحی زیادی که در دبی وجود دارد؛ وجود پارکهای آبی فراوان در این شهر گرم و خشک برای مسافران و گردشگران بسیار هیجانانگیز بوده و با استقبال زیادی روبرو شده است. این پارک تفریحی خانوادگی افسانهای شامل سرسره Jumeirah Sceirah است، سرسره ای با ارتفاع ۱۲۰ متر که سرعت آن به ۸۰ کیلومتر در ساعت میرسد! سیستم ترمز مغناطیسی زیپ لاین، قادر است، زیپ لاین سواران را از حداکثر سرعت 15 کیلومتر در ساعت، در عرض چند ثانیه، به حالت سکون برساند. اگر می خواهید سقوط آزاد به درون آب با سرعت زیاد را تجربه کنید از سرسره انتقام خداوند دریا دیدن کنید. سرسره انتقام خدایان، یکی از ترسناک ترین سرسره های آبی در خاورمیانه است. بد نیست بدانید بازار طلای دبی علاوه بر یک مرکز توریستی، به عنوان یکی از مهم ترین بازارهای معاملات طلا و جواهر دنیا نیز شناخته می شود؛ بدین صورت که چیزی در حدود ۲۰ درصد معاملات طلای دنیا در این بازار صورت می گیرد!

همچنین اگر میخواهید مواد غذایی و یا پوشاک و وسایل مورد نیاز خود را با قیمت ارزانتر تهیه کنید، میتوانید به سراغ بازارهای ارزان بروید. یک نقطه مهم و قابل توجه پیش از واردات و خرید عمده از دبی شناخت بازارهای عمده فروشی آرایشی، پوشاک، لوازم جانبی، قطعات خودرویی، الکترونیکی و غیره دبی است. بخش قابل توجه از فروشگاهی این بازار نیز متلق به ایرانیان مقیم دبی است و از سمت میدان جمال که به طرف غرب بروید به خیابان سبخه می رسید و بازار مرشد را تشکیل داده است . سرسره هایی که ساختار هر کدام-شان تقریباً با دیگری متفاوت است و وسوسه سوار شدن بر روی آن ها گردشگران را به سمت این پارک آبی می کشاند. جذابیت دیگر این منطقه مربوط به سواری با لنجهای سنتی است که به عنوان کشتی تفریحی، توریستها را به سمت دیگر خور دبی جابهجا میکنند. 30 وسیله سواری و جاذبه این پارک، که در طول سال ها به طور مداوم به روز می شوند. شما می توانید با استفاده از وسیله نقلیه مانند تاکسی یا ماشین شخصی به موزه ی آینده دبی بروید و از ادرس موزه اینده دبی که در زیر برای شما قرار داده ایم استفاده کنید. اگر با ماشین سفر میکنید باید از طریق بزرگراه بینالمللی ابوظبی (Abu Dhabi)-غویفات (Ghweifat)، خود را به پارک آبی لگولند برسانید.. ما به این قائل هستیم تبلیغات بدون تحقیقات بازار بی معنی است و باید قبل و بعد از اجرای کمپین تبلیغاتی حتما بازار هدف خود را پایش و آمایش کنیم تا ببینم میزان آگهی از برند(Brand Awareness) ما چقدر تغییر کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰

شایعه، دروغ و افزایش فالوور اینستاگرام

 

اگر در آپارات و یوتیوب ویدیو می گذارید حتما در ویدیو های خود از مخاطبان خود بخواهید شما را در اینستاگرام دنبال کنند. اگر کاربران از طریق یک هشتگ یا لوکیشن به استوری شما برسند، این فرصت تعامل راه خوبی برای ایجاد ارتباط با آنها به حساب میاید و ممکن است مخاطبان بخواهند با فالو کردن شما به این ارتباط ادامه دهند. اینستاگرام تلاش کرده است که چند مورد از شرکتهای مهمی که در زمینه تولید ربات فعال هستند را تعطیل کند. خاصیت اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی محبوب در این است که هر کسی با هر شرایطی می تواند از آن ها به عنوان منبعی برای کسب درآمد خود استفاده کند. بنا به دلایل مختلف امکان دارد که کاربران اینستاگرام علاقهای به پیگیری یک صفحه نداشته باشند ( ریشه یابی این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است)، در این لحظه است که این فالوور بر روی صفحه شما گزینه آنفالو (Unfollow) را کلیک کرده و از لیست فالوورهای شما حذف میشود. زمانی که رو در رو و به صورت زنده با مخاطبان خود صحبت می کنید خیلی تاثیر گذاری بیشتری می توانید روی آن ها بگذارید. یک حس عجله، اضطرار و از دست دادن فرصت در مخاطبان ایجاد کنید.

اگر هدفتان رشد در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دیده شدن در صفحه اکسپلور است پس می توانید از این فرصت استفاده کنید. برای آشنایی با انواع اینفلوئنسر و انتخاب اینفلوئنسر مناسب جهت انجام تبلیغات شبکه اجتماعی، لازم است با فضای موجود در اینستاگرام برای کاربران ایرانی و همچنین اینفلوئنسرهای ایرانی آشنا باشید. دقت کنید که اکثر افراد از روی ماهیت و ظاهر و برخورد اولیه پیج شما را فالو یا انتخاب می کنند. اکثر اپلیکیشنها و نرم افزارهای موجود برای رصد کردن رفتار فالوورهای شما به این صورت عمل می کنند که سوابق بانک اطلاعاتی حساب کاربری شما را در هر نوبت بروزرسانی با مرتبه قبل مقایسه میکنند و نتیجه را به شما ارائه میدهند. در ابتدا از شما این سوال پرسیده میشود که آیا اجازه دسترسی به اطلاعات حساب کاربری را میدهید؟ همچنین برای برندسازی در اینستاگرام حتما سعی کنید هشتگ مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید و در تمام پست های ارسالی خود از آن هشتگ استفاده کنید. از بین گزینهها، مورد Something isn’t Working را انتخاب کنید. ، که می بایست تایید کنید تا از کلیه تواناییهای اپلیکیشن استفاده نمایید. اکثر اپلیکیشنهای اینچنینی یک یا دو توانایی را بصورت رایگان ارائه می دهند تا جذابیت خود را به مشتری ها نشان دهند و سایر توانمندی ها را با پرداخت هزینه در نسخه های پریمیوم ارائه میدهند، Reports هم از این قائده مستثنا نیست و قابلیت مشخص نمودن کسانی که شما را آنفالو کردهاند بصورت رایگان ارائه میشود اما برای استفاده از سایر تواناییها می بایست هزینه آن را پرداخت نمایید. این نرم افزار کاملا رایگان است و برای استفاده از آن نیازی نیست که هزینهای بپردازید، اما در نسخه پریمیوم یک قابلیت جالب اضافه شده است که برای استفاده از آن می بایست این نسخه را خریداری نمایید. میتوانید با درخواست از دوستتان برای آنفالو کردن و سپس جستجوی یکی از هشتگهایی که در زیر هر یک از پستهای خود اضافه کردهاید، بررسی کنید که آیا Shadow Ban شدهاید یا خیر.

آیا مشکل یا سوالی در مورد فلان محصول دارید یا خیر؟ منظور از خیلی ها همه قشر از افراد جامعه را در بر می گیرد. به جرات می توان گفت که بهترین و جدیدترین روش برای جذب فالوور واقعی و هدفمند استفاده از ربات اینستاگرام همه کاره و هوشمند است. از طرفی ماندگاری شبکه های اجتماعی در کشور ما همیشگی نیست پس بهتر است از اینستاگرام برای کسب درآمد غیر مستقیم و بیشتر برای بازاریابی اینترنتی استفاده کنید. در ادامه روش هایی را عنوان می کنم که علاوه بر افزایش فالوور اینستاگرام باعث کسب درآمد بیشتر شما از اینستاگرام می شود. این کار تنها برای افزایش درآمد صورت می گرفت اما باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که فالوورهای فیک موجود در پیج نه عنوان مخاطب محسوب می شوند و نه خریدار که مشکل اصلی نیز به همین نکته برمیگردد. چه سایت داشته باشید، چه تلگرام و یا اینستاگرام باید کاربرانی داشته باشید که بتوانید از طریق آن ها کسب درآمد کنید. اما اگر قبل از نصب برنامه، فالوورهای خود را از دست داده باشید، هیچ یک از آنها را نخواهید دید. حتی اگر بهترین محتوا را داشته باشید، اما گرافیک شما ضعیف باشد، پست شما دیده نمی شود. حتی اگر پستتان هشتگهای زیادی دارد، تعدادی از آنها را در کامنتها قرار بدهید؛ آنها کماکان کارکرد خود را خواهند داشت. همانطور که گفته شد، شناخته شدن شما در اینستاگرام یک شبه اتفاق نمیافتد و مستلزم پایبندی به این قوانین و اصول است. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویر محور است و از همان اول امکان اشتراک تصاویر را داشت. او برای نخستین بار در نقش جایانا در فیلم «بارنی و دوستان»ظاهر شد، زمانی که تنها ۷ سال سن داشت. پس اگر شما هم مشتاق هستید تا بدانید چگونه می توان از اینستاگرام کسب درآمد داشت در این مقاله تا انتها همراه ما باشید.

با استفاده از هشتگ های پر طرفدار در پست های خود می توانید پست هایتان را بیشتر در معرض دید علاقه مندان به کسب و کار خود قرار دهید. اما این تمام آن چیزی نیست که شما خرید فالوور اینستاگرام ارزان بدست میآورید، یکی دیگر از مزایای مهم فالوورهای ارزان این است که شما با استفاده از آنها میتوانید مشکل عدم اعتماد مشتریان خود را خیلی راحت حل کنید، همانطور که میدانید در فضای اینستاگرام افراد خیلی سختتر از فروشگاههای اینترنتی اعتماد میکنند و اقدام به خرید میکنند مگر اینکه مطمئن شوند پیج اینستاگرام مورد نظر قابل اعتماد است وگرنه قید خرید از آن را میزنند و همین موضوع عاملی شده است که بسیاری از پیجهای اینستاگرام فروشهای نه چندان خوبی را داشته باشند. در اینجا تعداد مهم نیست؛ ممکن است در حالت دیگر صفحهای را پیدا کنید که ۸ هزار فالوور اینستاگرام داشته باشد؛ اما موضوع و مخاطبان آن درزمینهٔ کتابخوانی باشند. سعی کنید اگر سوالی هر چند ساده در کامنت ها از سوی مخاطبان خود دیدید به آن پاسخ دهید. بهتر است بدانید که تصاویر ها و فیلم ها ممکن است که مهم ترین قسمت از ارسال های اینستاگرام شما باشند، اما در مقابل انتشار دادن متن ها و همچنین پاسخ دهی به نظرات و متن ها نیز باید به شکلی باشد که شما را معتبر و قابل اعتماد نشان داده و به جذب فالوور در اینستاگرام کمک کند. به همین علت ترجیح می دهند که از وب سایتهایی که چنین سرویسهایی را ارائه میدهند استفاده نمایند، یکی دیگر از مزایای استفاده از وب سایت این است که شما میتوانید از روی سیستم رو میزی خود نیز وارد اکانت اینستاگرام خود شوید و به آنالیز رفتار اشخاص بر روی صفحه و پستهای خود بپردازید.

برای اینکه متوجه شوید چه کسانی شما را آنفالو کرده اند، بر روی گزینه Unfollow کلیک نمایید تا لیستی از کسانی که شما را آنفالو کردهاند نشان داده شود. برای مثال، طراحی مسابقات و جوایز، استفاده از هشتگهای مرتبط و محبوب، انجام تبلیغات مناسب و استفاده از محتوایی که مخاطبان را درگیر کند میتواند به شما در افزایش تعاملات و تعداد فالوورها و لایک ها کمک کند. به این ترتیب ممکن است اینستاگرام به پیج شما بهعنوان یک پیج اسپمر و تبلیغاتی شک کند و در مواردی دست به حذف کامل اکانتتان بزند! یکی دیگر از کارهایی که می توانید در این رابطه انجام دهید این است که از آن ها سوال بپرسید. اگر برای شما مقدور بود حتما با افراد تاثیر گذار در ارتباط باشید و از آن ها بخواهید اشاره ای به کسب و کار یا برند شما کنند. این روش یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام محسوب می شود. یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد از اینستاگرام این است که ادمین پیج های اینستاگرامی شوید. آِیا این روش برای پیج فروشگاهی مناسب است ؟ در ادامه شما را با روش های کسب درآمد از طریق اینستاگرام بیشتر آشنا می کنم. با بهرهگیری از خرید پنل اینستاگرام میتوانید فالو و لایک برای پستهای کسب و کار اینترنتیتان جمعآوری کنید. مثلا چطور از هشتگ ها استفاده کنید. با کمی خلاقیت می توانید جملات خود را با هشتگ ها مخلوط کنید و کپشن هایی جذاب و بامزه بنویسید و از این طریق بازدیدهای بیشتری را برای پست خود دریافت کنید. خرید فالوور های واقعی به پست های شما کمک می کند تا در صفحه اکسپلور نمایش داده شوند؛ چرا که فالوور های واقعی همان طور که از نامشان پیداست، فالوور های فعال می باشند. در میان شبکههای اجتماعی اینستاگرام با داشتن قابلیتهای جذاب و ارائه خدمات گوناگون توانسته از بین رُقبا خود سبقت بگیرد و توجه همه را به خود جلب کند.

یکی از بهترین روش هایی که می توانید از طریق آن اعتماد مخاطبان و فالوورهای خود را جلب کنید کپشن هایی است که برای پست های خود قرار می دهید. باید سعی کنید با پست هایی که در اینستاگرام خود منتشر می کنید اعتماد مخاطبانتان را جلب کنید. در ادامه درباره روشهای کسب درآمد آنلاین توضیح دادیم که میتوانید با دانستن این روشها از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشید. اگر تعداد لایکهای واقعی شما با تعداد فالوورهای خریداری شده فرق زیادی داشته باشد، این ممکن است به مخاطبان نشان دهد که شما از روشهای مشکوک برای افزایش تعداد فالوورها استفاده کردهاید و به اعتبار شما ضربه بزند. در این روش معمولا کسب و کار ها مخاطبان خود را از اینستاگرام وارد بستر اصلی کسب و کارشان که ممکن است وب سایتشان باشد می کنند و سعی می کنند روی آن ها عملیات بازاریابی انجام دهند تا مخاطبان خود را عاشق خدمات یا محصولاتشان کنند. با استفاده از امکانات جدید اینستاگرام، هم می توانید فالوور های خود را افزایش دهید و هم کسب و کار خود را رونق دهید. برای اینکه بتوانید از امکانات جذاب این اپلیکیشن استفاده کنید، لازم است از درون همین برنامه سکه طلا بخرید. میزان علاقهمندی فالوورها و کسانی که فالو نمیکنید به یک پست شما به چه میزان است.

تعامل رفتاری با فالوورهایتان اهمیت بیشتری پیدا میکند، اگر کسی شما را فالو میکند باید مطلع شوید تا بتوانید فالو بک بدهید ( یعنی شما هم در پاسخ، او را فالو کنید )، خوشبختانه در اپلیکیشن اینستاگرام این قابلیت وجود دارد که به شما میگوید چه کسانی به تازگی شما را فالو کردهاند، اما در حالت برعکس، هیچگونه گزارشی از اپلیکیشن اینستاگرام دریافت نمیکنید. اما اگر مخاطب عام مورد نیاز شماست و خدماتی که ارائه میکنید تخصصی نیست (یا اصلا خدماتی ارائه نمیکنید) احتمالا این کمپین ها میتوانید برای شما مفید تر باشد زیرا درصورتی که بتوانید با تولید محتوای درست همین مخاطب عام را برای خود نگه دارید به هدف خود رسیده اید. درصورتی که شما از این اقدام فالوور صفحه تان مطلع شوید، ساده ترین و ابتدایی ترین عکس العمل این است که شما نیز در صورتی که صفحه ی وی را دنبال میکردید، میبایست آنفالو کنید. ببینید فالوورهایی که شما خریداری می کنید هم واقعی است و هم فیک! سلام پیج ارزان خوب با فالوور فیک دارید؟ اگر در تلگرام کانالی دارید یا در گروه های هم حوزه خود فعالیت می کنید حتما در پست های خود به اینستاگرام خود نیز اشاره ای کنید. در واقع در این روش تبلیغات با محتوا عجین شده است و جزیی از روش های بازاریابی محتوا نیز محسوب می شود. یکی از راههای موثر و سریع برای جذب فالوورهای واقعی برای اینستاگرام، خرید فالوور اینستاگرام است.

در نتیجه نه تنها از ریزش فالوور جلوگیری می شود، بلکه فالوور های بیشتری به پیج شما جذب می شوند. در ادامه بخوانید: چگونه ایده را به عمل تبدیل کنیم؟ ایده برای کسب درآمد از اینستاگرام زیاد است. اما آیا این روش، روش صحیحی است؟ این یک اشتباه است که متاسفانه تخم آن را یکسری مدرسینی که فکر میکنند خدای آموزش دیجیتال مارکتینگ هستند در ذهن مخاطبان کاشتند تا ما را معتاد به محتواهای دو زاریشان نگه دارند و با خود بگوییم ای وای دست نگه دارم تا بشود 1000 تا دنبال کننده بعد میرم سراغ روش ها! در چنین شرایطی شاید بتوانید هزینه خود را پس بگیرید، اما مراحل اداری آن بسیار طولانی است. این نوع پست ها باعث می شود فالوورهایتان مجبور به کامنت گذاشتن زیر پست های شما شوند و همین باعث می شود افراد خیلی بیشتری ترغیب به مشارکت در بحث ها شوند. شاید جالب باشد این را هم بدانید که جدیدا اینستاگرام پیج هایی که اینگیجمنت کاربرانشان با آن ها کم است را شناسایی می کند و از این به بعد پست های منتشر شده در آن ها را به کاربران کمتری از آن پیج نشان می دهد. یکی دیگر از قابلیت بسیار عالی اینستاگرام این است که می توانید لایو خود را ذخیره کنید و در استوری خود به صورت ضبط شده قرار دهید تا افرادی که به هر دلیلی به لایو شما نرسیده اند بتوانند نسخه ضبط شده آن را ببینند. علاوهبراین اپلیکیشن اینستاگرام اکانتهای فیک و غیرفعال را به مرور حذف میکند و یا در موارد وخیمتر ممکن است صفحۀ خودتان را از دست بدهید. چه کسی در اینستاگرام ما را آنفالو کرده است ؟ در اینستاگرام هر اکانت حداکثر میتواند ۷۵۰۰ اکانت دیگر را فالو کند. دادن اطلاعات مفید به کاربران، می توانید شما را فردی متخصص در نظر او جلوه کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰

آهنگ جدید رضا شیری و علی دقان به نام «تنهاییام»

متن آهنگ رضا شیری تنهاییام

خیلی وقته ها جدی برا ما تقریبا سه ماه میشه منو دادی رفتی ها

یه روزی خندهات تموم میشن

بد نگاه کن ببین چجوری بلند میشه دوباره قد ما

کاش میگفتی میمونی یا نه

کاش برنگرده ازم نگاهتم

کاش به جای آه و ناله کردن یه بار میذاشتی خودتو جا من

من تنهاییامو من بعد به تو نمیگم

دلتنگ تو نمیشم انقد بهت اهمیت نمیدم

هم خون و هم زبون کنار هم بد نبود

ما قرار گذاشتیم با هم تا بزرگ بشه بچمونMusicdel | موزیکدل

ولی قلبمون پوکیده بود از درون

این بار نشد بسازیم ما با هم آیندمونو

کاش میگفتی میمونی یا نه کاش برنگرده ازم نگاهتو

کاش بجای آه و ناله کردن یبار میذاشتی خودتو جای من

من تنهاییامو من بعد به تو نمیگم

دلتنگ تو نمیشم انقد بهت اهمیت نمیدم

غرورمو بد له کردی اینجا برنگرد

این آدمی که بهش زدی به هیشکی هیچوقت بد نکرد

دنبال من نگرد از بی مرامی از رکب

خستم و خستت میکنم پس بزار نگم برات

کاش میگفتی میمونی یا نه کاش برنگرده ازم نگاهتو

کاش بجای آه و ناله کردن یبار میذاشتی خودتو جای من

من تنهاییامو من بعد به تو نمیگم

دلتنگ تو نمیشم انقد بهت اهمیت نمیدم

https://musicdel.ir/single-tracks/282525/

موافقین ۰ مخالفین ۰

پادکست چیست، چگونه پادکست بسازم؟


پادکست چیست؟

من با دیدگاه رسمی، رسمی یا حتی آکادمیک پادکست کاری ندارم. چون برای ما کار نمی کند! من می خواهم در مورد آنچه که مردم و شنوندگان شما را در مورد پادکست ها فکر می کنند صحبت کنم، بنابراین ما می توانیم ببینیم پادکست (PODCAST) چیست و ایجاد یک پادکست چگونه است؟

پادکست ها فایل های صوتی هستند که به صورت مجموعه ای (مانند یک برنامه چند قسمتی) ضبط می کنید و می توانید در شبکه های اجتماعی، وب سایت ها یا سی دی های آموزشی با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.

فرض کنید می خواهید اطلاعاتی درباره «خرده فروشی موفق» در اختیار مخاطبان خود قرار دهید. بهترین راه ضبط و انتشار پادکست زهرا شیراحمدی است. ساختن پادکست مطمئناً ساده تر از ساختن یک ویدیو و بسیار سرگرم کننده تر از خواندن یک مقاله است. شما می توانید درس ها، نظرات، مطالب خود را به بخش های مختلف تقسیم کنید و در یک زمان مشخص به عنوان مثال در قالب چندین فایل صوتی منتشر کنید.

چگونه یک پادکست بسازیم؟

ایجاد پادکست بسیار آسان است، اگرچه مراحل آن متفاوت است. مهمتر از آن، پس از ضبط دو تا سه سری پادکست، حساب کاربری شما فعال می شود و به سرعت پادکست بعدی خود را تولید خواهید کرد. در اینجا یک آموزش گام به گام در مورد نحوه ایجاد یک پادکست وجود دارد و می توانید بلافاصله شروع به کار کنید. همچنین اگر سوالی در این مورد دارید می توانید در نظرات همین مقاله مطرح کنید تا من به سوالات شما پاسخ دهم.

اولین قدم برای ایجاد پادکست:

مطالب خود را بدانید تصمیم بگیرید که می خواهید در مورد چه چیزی در پادکست خود صحبت کنید. اگر لازم است کمی آن را بخوانید، در اینترنت جستجو کنید و اجازه ندهید عدم آگاهی شما در مورد این موضوع، حال شما را خراب کند. به یاد داشته باشید، فقط خواستن پادکست کافی نیست و باید موضوع پادکست خود را دقیقا مشخص کنید.

مرحله دوم برای آموزش تولید پادکست زهرا شیراحمدی:

ابزار خود را آماده کنید! شما به تجهیزات گران قیمت و پیچیده نیاز ندارید. در اینجا تک تک ابزارها را به شما معرفی می کنم تا دچار مشکل نشوید.

1- ابزار ضبط

میکروفون ضبط پادکستر اگر الان فکر می کنید باید ده ها یا صدها هزار تومان هزینه کنید و یک میکروفون درجه یک تهیه کنید، اشتباه می کنید. خبر خوب این است که می توانید پادکست ها را با استفاده از تلفن همراه و حتی رایانه شخصی خود ضبط کنید. (در صورت نصب میکروفون) مشکلی نیست و قول می دهم مشکلی پیدا نخواهید کرد.

من این را از روی تجربه و تجربه (و نه فقط از روی احساسات) به شما می گویم. بسیاری از افراد مشهور در فضای مجازی و سایت هایی مانند یوتیوب که در ایران کمتر از آن ها استفاده می کنیم، پادکست های خود را با این دستگاه های کاربردی ضبط می کنند و شهرت قابل توجهی به دست می آورند.

با این حال، اگر می خواهید کیفیت صدای عالی را در ضبط خود تجربه کنید، می توانید یک میکروفون ارزان قیمت تهیه کنید که در بسیاری از موارد غیر ضروری است. همچنین هنگام خرید حتما میکروفون را به موبایل و کامپیوتر خود وصل کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰