هنر متحرک

بزرگترین سایت اخبار علمی، تکنولوژی، هنری، سرگرمی و گردشگری

۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

بهترین پرینترهای خانگی ارزان قیمت 2023

بهترین چاپگرهای خانگی 2022

انتخاب یک چاپگر خانگی عالی در ابتدا می تواند آسان به نظر برسد. اما پس از مواجهه با مدل های فراوان موجود در بازار، این انتخاب کمی گیج کننده خواهد بود. آنچه در اینجا مهم است تعداد و نوع چاپگرهای خانگی است که شما نیاز دارید. اگر خانواده ای با نیازهای مختلف هستید و یا حتی به فکر راه اندازی یک کسب و کار خانگی هستید، باید گزینه مورد نظر خود را از بین بهترین چاپگرهای خانگی انتخاب کنید.

نیاز به کپی و اسکن دارید؟ آیا می خواهید از طریق Wi-Fi به دستگاه خود متصل شوید؟ و بسیاری از سوالات دیگر که باید قبل از خرید چاپگر خانگی به آنها پاسخ دهید. در زیر بهترین چاپگرهای خانگی 2022 را ارائه کرده ایم تا به شما در انتخاب یک گزینه مناسب و کاربردی کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

بهترین چاپگرهای سه کاره خانگی

هنگام انتخاب از بین بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار، ممکن است بخواهید یک چاپگر چندکاره بخرید که بتواند نیازهای مختلف اعضای خانواده را برآورده کند. ممکن است خانواده شما نیاز به کپی اسناد امضا، اسکن عکس های قدیمی و چاپ متن و عکس متن یا پیام های زیادی داشته باشد. برای اطمینان از کیفیت چاپ دیجیتال، داشتن یک اسکنر با عملکردهای بسیار بسیار مهم است. همچنین استفاده از دستگاه کپی برای کاهش هزینه های چاپ یکی از نقاط قوت بسیاری از چاپگرها است. در زیر چند نمونه از این چاپگرها را مشاهده می کنید.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26nw

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26nw

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

چاپگر لیزری سه کاره M26NW یکی از بهترین چاپگرهای خانگی از برند HP است که به شما امکان چاپ، کپی و اسکن حرفه ای و صادقانه را می دهد. با سرعت چاپ 19 صفحه در دقیقه و کیفیت خوب 600 x 600 dpi، این چاپگر فشرده می تواند چاپگری باشد که نیازهای شما را برآورده می کند.

تهیه کپی دیجیتال از عکس ها و اسناد شخصی شما تا رزولوشن 1200*1200 dpi یکی از ویژگی های قدرتمند این اسکنر است. از آنجایی که به Wi-Fi مجهز است، می توانید به راحتی از طریق تلفن و تبلت خود سفارش چاپ صادر کنید. با وجود قابلیت خاموش شدن و خودکار بودن و بهره مندی از یک کارتریج با ظرفیت بالا، از نظر مصرف انرژی نیز عملکرد بسیار خوبی دارد.

چاپگر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF3010

چاپگر لیزری چندکاره Canon i-Senses MF3010

پرینتر لیزری چندکاره Canon i-Sensys MF3010

با استفاده از این چاپگر لیزری فشرده با خروجی سیاه و سفید، می توانید به راحتی و به سرعت چاپ، کپی و اسکن کنید. بهترین چاپگر برای خانه شما، استفاده بسیار آسان و کارآمد. طراحی مدرن این چاپگر آن را به یک دستگاه کوچک اما هوشمند تبدیل کرده است.

کیفیت خوب چاپ متن و اسناد گرافیکی و همچنین قابلیت اسکن رنگی و با کیفیت بالا با سرعت 18 صفحه در دقیقه - از دیگر نکات برجسته این دستگاه است. صفحه نمایش ساده و عمودی این دستگاه دسترسی به عملکردهای مورد نیاز خود را در حالت نشسته آسان می کند. این ویژگی‌ها برای کاربران خانگی که بیشتر از یک چاپگر می‌خواهند و می‌خواهند در زمان، هزینه و فضا صرفه‌جویی کنند، عالی است.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26a

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M26a

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

با انتخاب پرینتر HP MFP M26a یک چاپگر لیزری عالی برای منزل خود خواهید داشت. بهترین کیفیت را در این مدل مشاهده خواهید کرد که وضوح 600 x 600 dpi برای چاپ و 1200 x 1200 dpi برای اسکن اسناد ارائه می دهد.

سرعت عملکرد این پرینتر لیزری بسیار بالا است و به شما امکان چاپ و اسکن سیاه و سفید اسناد را تا 18 صفحه در دقیقه می دهد. عملکرد ماهانه این چاپگر با 5000 صفحه A4 در ماه بسیار خوب است. نصب، پیکربندی و اتصال این دستگاه لیزر به دستگاه های دیگر نیز بسیار آسان است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که درایورهای ارائه شده را روی رایانه خود نصب کنید و پس از اتصال با کابل USB، از کار با یکی از بهترین چاپگرهای خانگی موجود در بازار لذت ببرید.

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M130NW

چاپگر چندکاره HP Laserjet Pro MFP M130NW

پرینتر لیزری اچ پی سیاه و سفید

HP LaserJet Pro MFP M130NW یک چاپگر سیاه و سفید سه طرفه با عملکردهای چاپ، اسکن و کپی است. این چاپگر کوچک با فضای محدود و کیفیت چاپ عالی علاوه بر سرعت بالای 22 صفحه در دقیقه، انتخاب ایده آلی برای خانه شما می باشد.

وجود اسکنر رنگی در این دستگاه به شما این امکان را می دهد تا نسخه دیجیتالی از عکس ها و اسناد خود را با وضوح 600 dpi و رنگی ایجاد کنید. این چاپگر لیزری مجهز به اتصال وای فای و اترنت است که به راحتی به داده های شبکه دسترسی خواهد داشت. این چاپگر از iOS، AirPrint و CloudPrint پشتیبانی می کند و از دیگر ویژگی هایی است که این دستگاه را در لیست بهترین چاپگرهای خانگی 2022 قرار می دهد.

بهترین چاپگر خانگی ارزان و کوچک

چاپگرهای مدرن نه تنها از همیشه توانمندتر هستند، بلکه به گونه ای طراحی شده اند که فضای بسیار کمی را در فضای زندگی شما اشغال کنند. اگر نیازهای روزانه شما برای چاپ شامل تهیه کپی فیزیکی از اسناد کاری و شخصی است، یا اگر برای کارهای مدرسه فرزندانتان به چاپگر نیاز دارید، مجبور نیستید برای تجهیزات حجیم و گران قیمت هزینه کنید. بر اساس فناوری های مورد استفاده در چاپگرهای مدرن، می توانید ظریف ترین و کوچک ترین چاپگرهای مورد نیاز خود را چه در حالت تک کاره و چه در حالت چند کاره پیدا کنید. در زیر چند مدل از بهترین چاپگرهای خانگی را ارائه کرده ایم.

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12a

چاپگر لیزری اچ پی HP Laserjet Pro M12a

پرینتر لیزری اچ پی مدل HP Laserjet Pro M12a

چاپگر HP LaserJet Pro M12a یکی از بهترین چاپگرهای خانگی است که نه تنها فضای زیادی را اشغال می کند، بلکه برای کاربرانی که نیاز به چاپ اسناد کوچک دارند نیز ایده آل است. سریع و منظم ضربه بزنید. این چاپگر از انواع USB، Ethernet، Wi-Fi و AirPrint برای سیستم عامل iOS پشتیبانی می کند.

چاپگر M12a با فناوری روشن و خاموش کردن خودکار همیشه آماده چاپ است. در واقع این ویژگی نشان می دهد که دستگاه با چه سرعتی گرم می شود و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می کند. کیفیت چاپ این مدل پرینتر با رزولوشن 600*600 dpi بسیار رضایت بخش است و اسناد را با وضوح خوب و سرعت 18 صفحه در دقیقه چاپ می کند. این مهارت در کنار سایز 228*410*349 میلی متر می تواند برای تبدیل این دستگاه به یکی از کاربردی ترین و بهترین چاپگرهای خانگی کافی باشد.

مطالعه بیشتر: بهترین پرینترهای خانگی

موافقین ۰ مخالفین ۰

طرز تهیه حلوای مجلسی زعفرانی با آرد برای 4 نفر


دستور حلوای زعفرانی با آرد را برای 4 نفر به صورت کاملا حرفه ای همراه با دستور اصلی نگه داشته ایم. این حلوای خوشمزه را می توانید از اینجا یاد بگیرید و در خانه برای عزیزانتان بپزید.

حلوا یکی از دسرها و شیرینی های سنتی ایرانی است که در قدیم از آن بسیار استفاده می شده است. اما این روزها هیچ کس از حلوا به عنوان دسر یا شیرینی استفاده نمی کند و بیشتر برای عزاداری، عزاداری، ماه مبارک رمضان و غیره استفاده می شود. حلوا به لطف ترکیبات اصلی خود یعنی آرد و شکر می تواند یک میان وعده بسیار مقوی و خوشمزه برای همه به خصوص زنان باردار، افراد در حال بهبودی، افراد مسن و کودکان باشد.

می دانید که در شهرهای مختلف ایران انواع حلوا را با دستور پخت های مختلف تهیه می کنند. اما همه آنها در یک چیز مشترک هستند، یعنی وجود آرد و شکر در دستور پخت آنها.

اگرچه این دسر ساده است و طبخ آن بسیار آسان است، اما بسیاری از خانم ها آن را سخت می کنند. این به این دلیل است که اکثر مردم دقیقاً نمی دانند نسبت مواد باید چقدر باشد، چه مقدار مواد سرخ کنند، چه زمانی آب میوه اضافه کنند و غیره.

البته یک نوع حلوا هم هست که با آرد برنج پخته می شود، اما وقتی صحبت از حلوا می شود همه یاد شیرینی از آرد گندم می افتند. بخورش

طرز تهیه حلوای مجلسی با آرد

زمان آماده سازی 30 دقیقه

زمان آماده سازی 45 دقیقه

10 دقیقه وقت اضافه

کل زمان 80 دقیقه است

به 4 نفر خدمت می کند

مواد لازم برای تهیه حلوای مجلسی (4 وعده)

2 لیوان آرد سفید

شکر 1 لیوان

روغن آب 1 لیوان

مافورا کاپا قیسی 100 گرم

½ لیوان گلاب

زعفران تخمیر شده به مقدار لازم

پودر هل یک قاشق چایخوری

2 لیوان آب

طرز تهیه حلوای مجلسی با آرد گندم

گام اول

شکر و دو لیوان آب را در قابلمه ای بریزید و روی حرارت ملایم بگذارید تا بجوشد. هل و پودر زعفران را به شیره اضافه کنید و بگذارید کمی بجوشد تا غلیظ شود.

مقدار زعفران بستگی به ذائقه شما دارد وقتی شیره به جوش آمد و رنگ دلخواه را گرفت، گلاب را اضافه کنید و وقتی دو سه بار جوش آمد، شعله را خاموش کنید. کاسه را کنار هم نگه دارید تا خنک شود

مرحله دوم

آرد را خوب الک کنید تا کاملا صاف و یکدست شود.

سطح سوم

آرد را در تابه بریزید و روی آتش بگذارید. آتش زیر قابلمه باید کم باشد و خمیر را مرتب هم بزنید تا نسوزد. چون خمیر در هنگام پخت سریع میسوزد. در حین مخلوط کردن با آرد، خمیر را با پشت قاشق به شکل گلوله درآورید. خمیر را بپزید تا بوی خامی آن از بین برود و نرم شود. هرچه خمیر را بیشتر سرخ کنید، حلوای شما تیره تر و طعم آن تلخ تر می شود.
 

آرد گرانول شده را الک کرده و از آرد جدا کنید. اگر این کار را انجام ندهید، گلوله های آرد در حلوا باقی می ماند و حلوا نرمی دلخواه را نمی گیرد. از طرفی در حین خوردن حلوا گلوله های آرد زیر دندان فرو می رود و باعث ایجاد احساسات ناخوشایندی در انسان می شود.

سطح پنجم

پس از الک کردن آرد، دوباره آرد را داخل قابلمه بریزید و روغن مایع و کره (یا روغن جامد) را اضافه کنید.

کلاس ششم

آن را کمی در روغن سرخ کنید. مراقب باشید آرد و روغن را مدام با هم مخلوط کنید تا نسوزند.

گام هفتم

وقتی روغن کاملا با آرد مخلوط شد و مخلوط خشکی به دست آمد، آتش را خاموش کنید. وقتی مخلوط آرد و روغن داغ شد، آب را اضافه کنید و مرتب هم بزنید.

مرحله هشتم

حتما آب میوه را کم کم اضافه کنید. در این مرحله حلوای شما آماده است و فقط باید شیرینی آن را مطابق ذائقه خود کنترل کنید.

مرحله نهم

برای ریختن حلوا در روغن، پس از اضافه کردن شیره، ظرف را روی حرارت ملایم قرار دهید و کمی هم بزنید تا داخل روغن بیفتد و براق شود.

نکات مهم برای جلسات پخت حلوا.

برای پخت می توانید از آرد نان استفاده کنید اما برای داشتن حلوای نرم و سبک بهتر است آرد شیرینی پزی درست کنید.

اگر می‌خواهید یک حلوای طلایی خوب بگیرید، آرد را زیاد تفت ندهید. اگر آرد را کمتر از مقدار لازم تفت دهید، حلوای بد و روح می گیرید و اگر آرد را بیشتر از حد لازم سرخ کنید، رنگ حلوا تیره می شود و ممکن است طعم آن تلخ شود.

کلید حلوا با بافت خوب تفت دادن آرد است. بهتر است آرد را به مدت 20-30 دقیقه با شعله کم تفت دهید.

کمی آرد داخل روغن بریزید تا رنگ حلوا دیده شود و مطمئن شوید که آرد به اندازه کافی سرخ شده و رنگ مناسبی دارد.

اگر حلوا دوست دارید و می خواهید طعم زعفران بیشتری داشته باشد، می توانید زعفران بیشتری به آب اضافه کنید.

همیشه گلاب را در آخرین لحظه به آب میوه اضافه کنید زیرا اگر گلاب خیلی زود اضافه شود و در شیره زیاد بجوشد، عطر گلاب از بین می رود.

برای تهیه این دسر می توانید از بادام کوبیده، گلبرگ گل رز، پودر نارگیل و پودر پسته استفاده کنید.

اگر می خواهید این شیرینی را با وردنه و قیف شکل داده و تزیین کنید، باید این نبات داغ را داخل قیف بریزید.

روغن را اضافه کنید تا طعم سیب زمینی شیرین بهتر شود.

می توانید به نسبت مساوی از روغن مایع و روغن جامد استفاده کنید.

استفاده از روغن جامد باعث نرم شدن حلوا می شود. برای براق شدن کیک به روغن مایع نیز نیاز است.

نصف آن با مقدار کمی آب میوه خشک و نیمی خشک می شود.

اضافه کردن آب زیاد باعث شل شدن حلوا می شود. اگر مقدار آبغوره ای که به حلوا اضافه می کنید زیاد شد و شل شد، آن را روی حرارت ملایم قرار دهید و بپزید تا آب اضافی آن تبخیر شود.

اگر مقدار روغنی که می خواهید به آرد اضافه کنید زیاد بود و آردتان شل شد می توانید دوباره مقداری آرد سرخ شده اضافه کنید.

اگر می خواهید حلوای دورنگ درست کنید، می توانید آن را بگیرید و وقتی شیرینی آماده شد با پودر کاکائو مخلوط کنید. نگران طعم کاکائو نباشید چون مقدار کاکائو اضافه شده به این دسر به قدری کم است که طعم حلوا را تحت تاثیر قرار نمی دهد.

اگر دسر سالم تری می خواهید می توانید به جای شکر از عسل یا آب میوه های طبیعی (شیره خرما، انگور و ...) استفاده کنید.

توصیه می کنیم از کولر چوبی برای هم زدن آرد استفاده کنید.
 

متن کامل مقاله را بخوانید: https://bepazeem.com/recipes/طرز-تهیه-حلوا/

موافقین ۰ مخالفین ۰

پولدارترین بازیگر ایران کیست؟

در مورد حواشی پولدارترین بازیگر ایرانی، شایان ذکر است که رقم قرارداد این بازیگران مهم ترین امر است.

به همین خاطر پولدار ترین بازیگر ایران یکی از سؤال ها و دغدغه های مردم می باشد که ذهن بسیاری را در فضای مجازی درگیر کرده است. امروزه اکثر از بازیگران حقیقت زندگی خود را پنهان می کنند در همین راستا بسیاری از مردم به دنبال پولدارترین سلبریتی هستند.جوان ایرانی (irjavan.com)

چرا رضا عطاران به تلویزیون بر نمیگردد؟
ثروتمند ترین بازیگران ایرانی
شاید برای شما هم سؤال باشد که چه کسی پولدارترین بازیگر ایرانی است؛ امروزه سینما و تلویزیون در بین مردم بسیار محبوب شده و بازیگران و سلبریتی ها را الگو قرار داده اند. همین موضوع باعث شد که کوچک ترین مسائل زندگی بازیگران برای مردم مهم باشد. ثروت سلبریتی ها یکی از مسائلی است که ذهن مردم را کنجکاو کرده. به همین خاطر می خواهیم در این مقاله از ثروتمند ترین بازیگران بگوییم.

رضا عطاران بازیگر محبوب ایرانی، جز پر درآمد های سینما می باشد که اکثر فیلم هایی که در آن ها حاظر است، با فروش بالایی مواجه می شوند. به همین خاطر دستمزد ویژه ای دارد.

علاوه بر آن، این بازیگر مردمی در بین مردم شهرت خاصی پیدا کرده و جز بازیگران محبوب سینما است.

در ادامه با برخی از پر هوادارترین فیلم های رضا عطاران آشنا می شویم.

فیلم های ثروتمندترین بازیگر ایرانی
فیلم های رضا عطاران، ثروتمندترین بازیگر ایرانی در بین مردم بسیار محبوب و دیدنی است. در ادامه چند تا از بهترین فیلم های رضا عطاران را تحلیل می کنیم.

مصادره

فیلم سینمایی مصادره یکی از ‌پر فروش ترین فیلم های سینمایی بود. این فیلم کمدی با کارگردانی مهران احمدی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. علاوه بر رضا عطاران بازیگران دیگری از جمله هومن سیدی، بابک همیدیان و … نیز ایفا نقش کرده اند.

داستان از این فرار است که اسماعیل یارجانلو که فردی ساواکی است که با خرید بلیط بخت آزمایی تغییراتی برایش رخ می دهد.

هزارپا

محبوبترین فیلم سینمایی رضا عطاران است که در سال ۱۳۹۶ با کارگردانی ابولحسن داوودی ساخته شده است. در این فیلم علاوه بر رضا عطاران، جواد عزتی و سارا بهرامی نیز حضور دارند. داستان از جایی شروع می شود که رضا متوجه می شود که دختری پولدار نذر کرده که با یک جانباز ازدواج کند؛ رضا که در تصادفی پای خود را از دست داده با ترفندی به او نزدیک می شود تا با او ازدواج کند.

رضا عطاران به تلویزیون برمیگردد
خروس جنگی

خروس جنگی به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال ۱۳۸۶ ساخته شد که رضا عطاران در این فیلم کمدی بسیار درخشید. داستان از این قرار است که زن و شوهر مدام در حال درگیری اند که این درگیری ها زمانی به اوج می رسد و…

نهنگ عنبر

نهنگ عنبر فیلمی کمدی که رضا عطاران توسط آن به ثروتمند ترین بازیگر ایرانی تبدیل شد. این فیلم به کارگردانی سامان مقدم در سال ۱۳۹۳ ساخته شد و جز پر فروش ترین فیلم های سینمایی در آن دوره بود که درباره مرد ۵۰ ساله ای به نام ارژنگ است که در کودکی عاشق دختری می شود و…

دهلیز

دهلیز در سال ۱۳۹۲ با کارگردانی بهروز شعیبی ساخته شد که با ژانر درام و اجتماعی جز فسلم های خاص رضا عطاران است. به عنوان یک معلم که به جرم قتل به زندان افتاده و حکم اعدام دارد؛ که با بازی بینظیر و متفاوت رضا عطاران بسیار محبوب شد.

پولدارترین بازیگران
رضا عطاران که ثروتمند ترین بازیگر ایرانی است؛ در سال ۱۳۴۷ متولد شده و سال ۱۳۸۱ در عزصه بلزیگری شروع به فعالیت کرده. این بازیگر سرشناس با بازی در فیلم خروس جنگی در سال ۱۳۸۶ به شهرت و محبوبیت رسید. رضا عطاران اولین بازیگر ثروتمند ایران است که برای هر فیلم حدود یک میلیارد دستمزد دارد.

علاوه بر این بازیگر محبوب و مردمی بازیگران ثروتمند دیگری هم داریم بزای مثال:

مهران مدیری، محمد رضا گلزار، مهناز افشار، لیلا حاتمی، جواد عزتی و…

محمدرضا گلزار

یکی دیگر از بازیگران محبوب مردمی که در ۱ فروردین ۱۳۵۶ متولد شده است.

این بازیگر خوش چهره علاوه بر بازیگری، نوازنده، خواننده و مجری نیز می باشد.

محمدرضا گلزار یکی از جذاب ترین بازیگران سینما است و از همین طریق به شهرت و محبوبیت رسید.

گلزار از ثروتمندترین بازیگران ایران
مهران مدیری

مهران مدیری در ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ متولد شده و به عنوان یکی از پولدارترین بازیگران ایرانی شناخته می شود. در زمینه طنز، کارگردانی و بازیگری را آغاز کرد و به شهرت رسید.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی در لیست پولدارترین بازیگران ایران قرار دارد و در ۹ مهر ۱۳۵۱ متواد شده است. در فیلم کمال الملک ایفای نقش کرد و با فیلم لیلا به شهرت رسید.

مهناز افشار

مهناز افشار جر بازیگران مشهور ایرانی است که در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ متولد شده. این بازیگر مردمی در فیلم گمشده حضور پیدا کرد و با آن به شهرت رسید. مهناز افشار و لیلا حاتمی جز ثروتمند ترین بازیگران زن ایرانی هستند.

جواد عزتی

جواد عزتی در سریال های تلویزیونی ایفا نقش کرده و از طریق فیلم سینمایی طلا و مس به محبوبیت رسید. این بازیگر مشهور ایرانی در ۲۰ دی ۱۳۶۰ متولد شده است.

ترکیه یکی از مقاصد محبوب گردشگری در میان ایرانیان و بازیگران می باشد. هر ساله افراد زیادی با تور تهران استانبول به این شهر توریستی سفر می کنند. اگر شما قصد سفر به این شهر را دارید ممکن است در استانبول با بازیگران مشهور ایرانی نیز رو به رو شوید.

پولدارترین بازیگر ایران کیست؟
 

موافقین ۰ مخالفین ۰

آهنگ جدید ایوان بند به نام «داروی شفا بخش طبیبان شده ای تو»

متن آهنگ داروی شفا بخش طبیبان شده ای تو ایوان بند

داروی شفا بخش طبیبان شده ای تو!♫!
اینگونه بخواه اگر که دیده ای صلاح!♫!

 آهنگ جدید ایوان بند به نام «داروی شفا بخش طبیبان شده ای تو»

موافقین ۰ مخالفین ۰