متن آهنگ رضا شیری تنهاییام

خیلی وقته ها جدی برا ما تقریبا سه ماه میشه منو دادی رفتی ها

یه روزی خندهات تموم میشن

بد نگاه کن ببین چجوری بلند میشه دوباره قد ما

کاش میگفتی میمونی یا نه

کاش برنگرده ازم نگاهتم

کاش به جای آه و ناله کردن یه بار میذاشتی خودتو جا من

من تنهاییامو من بعد به تو نمیگم

دلتنگ تو نمیشم انقد بهت اهمیت نمیدم

هم خون و هم زبون کنار هم بد نبود

ما قرار گذاشتیم با هم تا بزرگ بشه بچمونMusicdel | موزیکدل

ولی قلبمون پوکیده بود از درون

این بار نشد بسازیم ما با هم آیندمونو

کاش میگفتی میمونی یا نه کاش برنگرده ازم نگاهتو

کاش بجای آه و ناله کردن یبار میذاشتی خودتو جای من

من تنهاییامو من بعد به تو نمیگم

دلتنگ تو نمیشم انقد بهت اهمیت نمیدم

غرورمو بد له کردی اینجا برنگرد

این آدمی که بهش زدی به هیشکی هیچوقت بد نکرد

دنبال من نگرد از بی مرامی از رکب

خستم و خستت میکنم پس بزار نگم برات

کاش میگفتی میمونی یا نه کاش برنگرده ازم نگاهتو

کاش بجای آه و ناله کردن یبار میذاشتی خودتو جای من

من تنهاییامو من بعد به تو نمیگم

دلتنگ تو نمیشم انقد بهت اهمیت نمیدم

https://musicdel.ir/single-tracks/282525/