شرکت بوش سال هاست که ماشین های لباسشویی باکیفیت و خلاقانه تولید می کند. اگر به دنبال ماشین لباسشویی با کیفیتی هستید که عملکرد خوبی داشته باشد، بوش بهترین برند پیشنهادی است. ماشین لباسشویی بوش دارای ویژگی های بسیار خوبی مانند ماشین لباسشویی بخار می باشد. با این حال، توجه داشته باشید که عملکرد بخار برخی از ماشین های لباسشویی می تواند باعث ایجاد قارچ و کپک در داخل ماشین شود. ماشین لباسشویی بوش گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی مانند نشتی آب و مشکلات برق داشته باشد. در این مقاله با در نظر گرفتن تکنولوژی ها و روش های به کار رفته در آن ها و همچنین مزایا و معایب این ماشین ها، اطلاعاتی در مورد ماشین لباسشویی بوش بررسی می کنیم.

پنج ویژگی ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی های بوش دارای ویژگی های غیرعادی هستند که بسیاری از برندهای معروف دیگر از آن بی بهره هستند. در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره و توضیح خواهیم داد.

1. تکنولوژی درام مسی در ماشین لباسشویی بوش

وقتی صحبت از شستن لباس های ظریف یا گران قیمت در ماشین لباسشویی می شود، اغلب به فکر آسیب رساندن به آن ها هستیم. اما می توان گفت تکنولوژی vario drum ماشین لباسشویی بوش راه حل این مشکل است. بنابراین این تکنیک بهترین نتایج شستشو را برای پارچه های ظریف دارد.

سطح درام Vario ماشین لباسشویی بوش دارای شیب و قسمت های نرم است که از گیرکردن لباس های ظریف در درام جلوگیری می کند و به شستشوی ملایم لباس های ظریف کمک می کند. به طوری که سمت شیب دار درام لکه ها را عمیقاً بدون آسیب شستشو می دهد.

2. سیستم ضد لرزش ماشین لباسشویی

صدا و لرزش ایجاد شده توسط ماشین لباسشویی می تواند برای بسیاری از افراد آزاردهنده باشد. با این حال، شرکت بوش راه حلی ارائه کرده است که بر این مشکل غلبه می کند. سیستم ضد لرزش ماشین لباسشویی بوش به لطف طراحی هوشمند قطعات ماشین لباسشویی بدون ایجاد صدا کار می کند. روش کار به این صورت است که سیستم ضد لرزش ماشین لباسشویی بوش از سه ضربه گیر و فنر متصل به آن برای جذب لرزش استفاده می کند و در نتیجه این فناوری، درام به صورت بی صدا و پیوسته می چرخد.

یک لیوان آب روی ماشین لباسشویی بوش وجود دارد

صدا و ارتعاشات ماشین لباسشویی بوش با فناوری ضد لرزش خنثی می شود.

3. تکنولوژی آب فعال در ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی های بوش آب بسیار کمی مصرف می کنند که تنها با تکنولوژی Active Water امکان پذیر است. این فناوری نوآورانه کارایی دستگاه را افزایش می دهد و شستشوی عالی را برای انواع لباس ها تضمین می کند. فناوری آب مورد استفاده در ماشین لباسشویی بوش به صرفه جویی در مصرف آب و انرژی از طریق توزیع هدفمند آب و فیلترهای ویژه کمک می کند.

4. موتور سایلنت اکو درایو ماشین لباسشویی نماینده بوش

فناوری دیگری که ماشین لباسشویی بوش را بی صدا می کند موتور EcoSilence Drive است. این موتور اصطکاک کمتری تولید می کند که صدای کمتری ایجاد می کند. با استفاده از این فناوری می توانید لباس ها را در محیطی آرام بشویید و به کاهش مصرف انرژی کمک کنید. بنابراین اگر می خواهید در شب لباس بشویید، می توانید بدون ایجاد مزاحمت برای کسی که از ماشین لباسشویی بوش استفاده می کند، این کار را انجام دهید.

آرم Eco Silent Drive در ماشین لباسشویی بوش دایره ای است

موتور اکو درایو بی صدا در ماشین لباسشویی بوش باعث بی صدا شدن دستگاه می شود.

5. فناوری iDos

اگر می خواهید مطمئن شوید ماشین لباسشویی شما هر بار مقدار مناسبی از مواد شوینده استفاده می کند، به ماشین لباسشویی های بوش با فناوری iDos اعتماد کنید. روش کار این فناوری به این صورت است که حسگر iDos در ماشین لباسشویی بوش وزن لباس ها را اندازه گیری می کند، میزان کثیفی لباس ها را تشخیص می دهد و سپس میزان مواد شوینده مورد نیاز را تعیین می کند. اثربخشی این تکنیک به همین جا ختم نمی شود. علاوه بر این، فناوری iDos می‌تواند سرعت چرخش درام، زمان چرخه شستشو و زمان آبکشی مورد نیاز لباس را نیز تعیین کند. بنابراین، این وضعیت به ویژگی iDos ماشین لباسشویی بوش اجازه می دهد تا از ماشین لباسشویی های دیگر متمایز شود.

کشوی ماشین لباسشویی بوش با فناوری i-Dos باز است

ماشین لباسشویی بوش با فناوری iDos از مقدار مناسبی مواد شوینده استفاده می کند.

مزایای ماشین لباسشویی بوش

همه ماشین های لباسشویی یکسان ساخته نمی شوند. ماشین‌های لباسشویی بوش برای شستشوی آسان با ترکیب تعدادی ویژگی هوشمند و چرخه‌های شستشوی هوشمند طراحی شده‌اند. استفاده از این ماشین لباسشویی ها مزایای زیادی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

حذف آسان موها و موهای حیوانات خانگی: اگر از دوستداران حیوانات خانگی هستید و از جمع کردن مو و شوره آنها خسته شده اید، ماشین لباسشویی بوش با فناوری فیلتر جادویی بهترین انتخاب است. زیرا این فناوری حذف موهای و پرزهای حیوانات خانگی را آسان می کند. علاوه بر این، این فیلتر جادویی قابل جابجایی است که تمیز کردن را آسان تر می کند.

کاهش زمان شستشو: اگر لباس های زیادی دارید و زمان کمتری برای شستن آن ها دارید، می توانید با گزینه Speed ​​Perfect ماشین لباسشویی بوش، آن ها را سریع بشویید. به لطف این عملکرد، زمان شست و شوی لباس های شما 65 درصد کاهش می یابد، بدون اینکه بر کیفیت شستن آن ها تأثیر بگذارد.

شستشوی عمیق: برنامه شستشوی آلرژی پلاس در تعمیر ماشین لباسشویی بوش شما برای شستشوی کامل و عمیق با از بین بردن مواد حساسیت زا مانند گرد و غبار و گرده گل طراحی شده است.

شستشوی پارچه های ظریف بدون آسیب: فناوری اکسیژن فعال ماشین لباسشویی بوش با بخار سرد روی لباس ها به مدت 45 دقیقه هیچ آسیبی ایجاد نمی کند و لباس های ظریف را به طور موثر شستشو می دهد.

ادامه چرخه شستشو پس از قطع برق: قطعی برق یک مشکل رایج است که در هر جایی ممکن است با آن مواجه شوید. دارای حافظه خاموش کننده در ماشین لباسشویی بوش؛ پس از خاموش و روشن کردن مجدد دستگاه، چرخه ماشین لباسشویی می تواند با همان تنظیمات انتخاب شده ادامه یابد.

صرفه جویی در مصرف برق: فناوری Volt Check در ماشین لباسشویی های بوش با نظارت مداوم بر هرگونه نوسان ولتاژ، برق مورد نیاز ماشین را حفظ می کند که به افزایش طول عمر ماشین لباسشویی کمک زیادی می کند.

معایب ماشین لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی های بوش به ویژگی های منحصر به فرد و هوشمند خود معروف هستند، اما این دستگاه مانند هر وسیله برقی دیگری در همه چیز بی نقص نیست و می تواند مشکلاتی را تجربه کند. در زیر به برخی از نقاط ضعف ماشین لباسشویی بوش اشاره می کنیم زیرا قبل از خرج کردن باید تمام نکات منفی این ماشین لباسشویی را بدانید.

مشکل نشتی آب: شایع ترین شکایت در بین مشتریان ماشین لباسشویی بوش مشکل نشتی آب است که نشان دهنده ایراد در پمپ تخلیه است. نشت آب از محل نصب دستگاه نیز می تواند وارد یاتاقان ها شده و منجر به خرابی آنها شود.

مشکلات برقی: یکی دیگر از مشکلات رایج ماشین لباسشویی بوش، مشکلات الکتریکی است. اگر ماشین لباسشویی بوش شما روشن نمی شود، ممکن است یکی از دو شاخه برق یا تابلو برق دستگاه مشکل داشته باشد. و حتما نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی بوش خود خواهید داشت.

اسپینر کار نمی کند: گاهی اوقات فیلتر مسدود می شود، لباس ها در درام نامتعادل هستند، شلنگ تخلیه مسدود می شود، تسمه ساییده شده و درب کاملا بسته نمی شود، می تواند از کارکرد اسپینر جلوگیری کند.

مشکلات ترموستات و بخاری: اگر چرخه شستشو در ماشین لباسشویی بوش کامل نمی شود یا در وسط شستشو به طور ناگهانی تمام می شود، ممکن است به دلیل خرابی ترموستات یا بخاری باشد که باید تعویض شود. .