اینکه چطور صحبت کردید؟ فکر می کنید چقدر فهمیدید؟ چقدر احساس راحتی با آن موضوع داشتید؟ آیا با کلمات ناشناخته ای روبرو شدید؟ بعد از سال‌ها تدریس زبان انگلیسی نهایتا به این نتیجه رسیده‌ام که موفق‌ترین زبان‌آموزان معمولا آن‌هایی هستند که مهارت‌های گفتاری خود را با صحبت کردن با خودشان بهبود می‌بخشند.

اپلیکیشن “زبان بیاموز” با هدف بهبود فضای یادگیری و دسترسی پذیری بهتر برای زبان آموزان توسط تیم بیاموز ایجاد شده است. تصاویر بصری تلفیق‌شده با گویش واضح و رسای انگلیسی به شما این امکان را می‌دهد تا واژگان جدید زیادی بیاموزید و در ادامه نیز بتوانید از آن‌ها استفاده کنید. لزومی ندارد که حتما با کلمات شعر و یا داستان معنی داری بگویید،همین که با کلمات و معانی آن ها رابطه ی جذاب و متفاوتی برقرار کنید کمک می کند تا کلمات را به خوبی در ذهن بسپارید.

شما با استفاده از روش های ساده  میتونید در کمترین زمان تعداد زیادی لغات کاربردی انگلیسی رو یاد بگیرید. البته باید به کیفیت یادگیری هم دقت داشته باشید، قطعا شما نیاز دارید که این لغاتو برای همیشه به یاد داشته باشید. واقعیت این است که اصلی‌ترین دلیل شکست این افراد در یادگیری زبان انگلیسی این است که نمی‌توانند برنامه‌ریزی دقیق و منظمی برای یادگیری زبان داشته باشند و به‌صورت مستمر تمرین کنند.

بنابراین ابتدا محتوای آموزشی زبان انگلیسی را اولویت‌بندی کنید؛ اول مکالمات روزمره، در قدم بعد سراغ لغات پرکاربرد بروید. تا اینجا نصف راه را رفته‌اید و تسلط در سطح «مکالمه انگلیسی» دارید. خبر خوب اینجاست که شما به‌جای یادگیری کامل زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان https://iranianlc.com و رسیدن به تسلط در حد یک انگلیسی‌زبان بومی، می‌توانید در زمان بسیار کمتری انگلیسی را در سطح «مکالمه» یاد بگیرید؛ یا به‌اصطلاح به سطح «تسلط به مکالمه» انگلیسی برسید.

در لنگویش ما همیشه به زبان‌آموزان خود توصیه می‌کنیم فلش کارت‌های خود را به ترتیب لغاتی که در طول درس با آن مواجه می‌شوند ایجاد نمایند. یادداشت یا نوت گوشیتون میتونید اونو ذخیره و هر لحظه بهش کلمات جدید اضافه کنید. دانستن نحوه خواندن انگلیسی به شما امکان می دهد تا به میلیاردها صفحه اطلاعات دسترسی پیدا کنید که در غیر این صورت ممکن نیست!