Imam Ahmed Bin Hanbal امام احمد بن حنبل : Shaikh Abu Zahra شیخ محمز ابو ... این شهر لوکس بهوسیله رود خور به دو قسمت اصلی بهنامهای دیره و بر دبی تقسیم شده است. دقت داشته باشید که هزینه خرید کارت طلایی با نقرهای یکی است، اما هزینه سفر با کارت طلایی دو برابر محاسبه میگردد. کارت نقرهای: کارت نقرهای به شما این امکان را میدهد که در کابینهای استاندارد مترو سوار شوید. چرا که قاب شیشه ای اطراف شما است که سریعا از تونل عبور و به دنیای بیرون منتقل می شوید. اگر یکی از اهداف شما از سفر به دبی، خرید اجناس با قیمت مناسب و پایین است پیشنهاد ما به شما بازار نایف دبی است، چرا که در بازار نایف می توانید کالاهای مورد نظرتان را بسیار ارزان تر از مراکز خرید لوکس و مدرن دبی خریداری کنید. قیمت لباس در این مرکز خرید به طور قابل توجهی ارزان است، چرا که اکثر این لباسها از کیفیت پایینتری نسبت به برندهای بینالمللی برخوردار هستند و البته اجناسی در اینجا فروخته میشود که پس از فروش، پس گرفته نمیشوند. مرکز خرید ابوهیل و وزارت کار دبی هم در همین محله واقع شدهاند. بیشتر ساختمانهای مدرن و سربهفلککشیده در اینجا ساخته شدهاند. بنابراین برای آنهایی که می خواهند در قیمتی مناسب سوغاتی خریداری کنند، بازار ادویه دبی بازاری مناسب برای خریدی بیشتر و هزینه کمتر است. شما گردشگران عزیز در بازار مرشد " Murshid " شهر دبی می توانید هر نوع کالایی را پیدا کنید و از کالاهایی نظیر پوشاک و کیف و کفش گرفته تا سوغاتی های کوچک و مختص این شهر و اجناس وارداتی چینی در آن به فراوانی یافت می شود که همانطور که در بالا گفتیم تمام کالاها با قیمت مناسب به شما مسافران عزیز عرضه می گردد . هدف از ساخت این موزه همان طور که در بالا هم ذکر کردیم، نشان دادن آینده به جهانیان بود. دفعه بعدی که دبی رفتم، تابستان بود و متوجه تفاوت فاحش کیفیت و قیمت اجناس شدم.

فروشگاههای آفروداب (Duty-Free): در فرودگاهها و مراکز خرید دیگری که به عنوان Duty-Free شناخته میشوند، میتوانید کالاهای گران قیمت مانند لوازم الکترونیکی، عطر و ادکلن، کیف و کفش و موارد دیگر را با قیمتهای معاف از مالیات خریداری کنید. دسترسی به بازار پارچه دبی بسیار آسان است و می توانید به راحتی از طریق وسایط حمل و نقل عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی خود را به این مکان بسیار دیدنی و پررفت و آمد برسانید. اگر قصد استفاده از مترو دبی را دارید، باید اطلاعاتی در مورد مسیرها و ایستگاههای مترو، خرید بلیط و قوانین آن داشته باشید تا با راحتی و اطمینان بیشتر سفر کنید. کودکان آن را بیشتر از همه دوست خواهند داشت. این بازی بسیار جذاب و هیجانانگیز است پس اگر ویزای دبی را در دست دارید حتما برای امتحان کردن آن پیشقدم شوید. اگر اهل بازیهای استرسزا و بسیار مهیج هستید حتما بازی اسکای دایوینگ یا همان چتربازی را در اسکای دایو دبی که یکی از بزرگترین مدارس آموزش چتربازی در جهان است امتحان کنید. به همین دلیل میزان خرید و فروش عمده فروش ها بسیار بیشتر است. سرسرهای است که میخواهد باور نکردنیترین پرش از یک سرسره را تجربه کنید، تجربه سرعت، جرات و ارتفاع را یکجا باهم داشته باشید، این ابر سرسره از ارتفاعی به اندازه یک ساختمان ۹ طبقه و عمودی شما را مانند یک قطره کمتر از چند ثانیه به پایین رها میکند و هیجان آنجا بیشتر میشود که شما وارد یک لوله شیشهای شفاف میشوید، لولهای در یک استخر و استخری پر از کوسههای خطرناک، اینجاست که آدرنالین خون شما خیلی بالا میرود، سرسره حمله کوسه یکی از نادرترین سرسرههای آبی دنیا است.

در ماه ژانویه (دی ماه) همیشه هزینه اقامت در هتلهای این شهر بیشتر است و تنها برای یک شب باید ۲۷۷ دلار پرداخت کنید. چندان تفاوتی ندارد که کدام هتل دبی را ترجیح میدهید، به هر حال تمامی هتلهای 5 ستاره این شهر بسیار مجلل و زیبا هستند و رضایت خاطر شما را فراهم خواهند کرد. شهر زیبای دبی یکی از بهترین مراکز گردشگری و تجاری است که بسیاری از گردشگران به منظور خرید به این شهر زیبا مسافرت می کنند. این مرکز بولینگ یکی از بهترین مراکز بولینگ در دبی است. دراگون مارت بزرگترین بازار عمده فروشی دبی با بیش از 4000 فروشگاه در جاده العویر، شهر بین المللی ، دبی است و به عنوان بزرگترین مرکز خرید چینی خارج از کشور چین بهشمار میآید. بیش از 8 هزار قطعه آهن، طلا و سفال را نشان می دهد که توسط اعلیحضرت شیخ محمد بن راشد آل مکتوم هنگام سفر با پرواز بر فراز صحرای روب الخالی کشف شد. رستوارن های زیر اب این هتل از کف تا سقف با پنل های شیشه ای ساخته شده است تا در هنگام غذا خوردن بشود از صحنه های ابی هم لذت برد.استفاده از این هتل میتواند تجربه لذت سفر در ولخرجی باشد. در هنگام استفاده از سرسره ها هیچ گونه اشیاییمانند طلا یا عینک همراه خود نداشته باشید و از قرار دادن آن ها در جیب های لباس شنای خود خوداری کنید. بازار مرشد دبی که در منطقه دیره دبی است جزو بهترین بازار های دبی و بازار های ارزان دبی است که ما به شما پیشنهاد می کنیم که آن را از دست ندهید و هنگامیکه از سمت میدان جمال که به طرف غرب حرکت کنید ، به خیابان سبخه خواهید رسید و چندین خیابان که بصورت تقریبا موازی از طرف غرب به این خیابان متصل می شوند که بازار مرشد دبی را تشکیل می دهند .

مرکز خرید وافی دبی یکی از مراکز خرید به نام و محبوب در شهر دبی می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. محبوب ترین شهربازی دبی و مرکز سرگرمی خانواده که برنده جوایز متعددی از امارات، خاورمیانه و آفریقا شده، سیاره جادویی دبی است. این موزه یک مقصد عالی برای خانواده ها، دانشجویان، فعالان صنعت، کارآفرینان و علاقه مندان به تکنولوژی و پیشرفت های آینده است. برای بازدید از این جاذبه گردشگری باید ۴۰ دلار بپردازید تا به طبقات ۱۲۴ و ۱۲۵ دسترسی پیدا کنید. بازدید از جاده شیخ زاید و باغ وحش زیر آب را نباید از دست داد. کارهایی که در مترو دبی نباید انجام دهید! جلسات مزه در موزه برای دوستداران قهوه بهترین است و نباید آنها را از دست بدهید. پارک آبی آکواونچر که با نام آتلانتیس نیز شناخته می شود یکی از بهترین مراکز تفریحی دبی است که به هتل آتلانتیس متعلق می باشد. همچنین، محصولات آرایشی و لوازم زیبایی نیز با قیمتهای مقرون به صرفه در دسترس هستند. پارچه ها از مهم ترین لوازم در تولید انواع لباس های بسیار زیبا و مختلف به شمار می روند. این ساحل بیش از 700 متر بوده و فرصتی را برای شما مهیا کرده است تا در محیطی آرام قدم بزنید و از مناظر زیبا بهره مند شوید. با بیش از ۲ میلیون متر مربع مساحت، این مجموعه شامل سه پارک موضوعی بزرگ است که هر یک به نحوی منحصر به فرد و جذابیت خاصی دارند.

بیش از ۲۴ شعبه از Carrefour در دبی فعالیت میکنند که شما میتوانید با تماس به شماره ۰۰۹۷۱۸۰۰۷۳۲۳۲، نزدیکترین شعبه از آن را برای خود پیدا کنید. زوم رنگو، برای شما تجربه ای پر از هیجان و آدرنالین به ارمغان خواهد آورد. موج سواری تجربه ای است که در یکی از تنها سه مورد رودخانه ای که در جهان وجود دارد را امتحان کنید یا برای یک قایق سواری جالب با پیچ و خم های هیجان انگیز، سوار Manta شوید. اینها شامل اتاقی اختصاص داده شده به داستان نهر دبی، مستند افتتاح اولین بانک، ایستگاه پلیس و بازار، ساختمان قایق و اتاقی با تمرکز بر عطرسازی اماراتی و جایگاه ویژه آن در فرهنگ اماراتی است. شما میتوانید تحت پوشش بیمه درمانی هالا (HALA) قرار بگیرید که باید بابت آن تا سقف ۱۵۰ هزار درهم پرداخت کنید. یکی از مراکز خرید معروف دبی با نام ابن بطوطه هم در این منطقه قرار دارد. این یکی از قدیمی ترین فروشگاه های تخفیف روزانه در دبی است که در طول سال ها رشد کرده و اکنون 10 شعبه در امارات و 7 شعبه در دبی دارد. بنابراین اگر به دنبال خرید اجناسی با تخفیف بالا هستید، بازدید از مجتمع دبی اوت لت مال را فراموش نکنید. مهم ترین تفاوت عمده فروشی دبی اوت لت مال با سایر عمده فروشیهای دبی این است که اغلب اجناس در این مرکز خرید، در تمام طول سال با تخفیفهای ۳۰ تا ۹۰درصدی عرضه میشوند. البته پیشنهاد پرشین هتل به شما عزیزانی که اغلب از مراکز خرید دبی بازدید میکنند؛ تهیه یک کارت تخفیف است. را خریداری نمایید. نول یک کارت الکترونیکی است که برای پرداخت هزینه مترو دبی استفاده میشود. دقت داشته باشید که برای استفاده از مترو باید کارت مترو را خریداری کنید.

این پارک با امکاناتی که دارد میتواند روز بینظیری را برای شما رقم بزند. این پارک آبی در جزیره نخل جمیرا در منطقه بیرونی هتل آتلانتیس واقع شده است. این پارک آبی در هتل آتلانتیس در جزیره نخل جمیرا دبی قرار دارد و وقتی از دور به این هتل نزدیک می شوید، اولین منظره ای که توجه شما را به خود جلب می کند پارک آبی آکواونچر خواهد بود. با توجه به رونق گردشگری در دبی، هتلهای مجلل زیادی در این شهر ساخته شدهاند. هتل ریو (Riu) دبی، یکی از هتلهای تازهتاسیس دبی است. نزدیک ترین فرودگاه بین المللی دبی، 5 مایل با هتل فاصله دارد و برج خلیفه دبی فاصله ای 9 مایلی دارد. پارک آبی وایلد وادی که همیشه از آن به عنوان یکی از بهترین اماکن تفریحی دبی یاد میشود، یک پارک آبی کاملا مجهز است که داخل یکی از معروف ترین جاهای دیدنی دبی یعنی برج العرب ساخته شده است. اگر به دبی سفر کردید، با خیال راحت میتوانید کودکانتان را برای تفریحی تمامعیار و عالی به این پارک آبی ببرید و خودتان هم در کنار آنها حسابی خوش بگذرانید. بازار طلای دبی با مجموعه ی عظیمی از فروشگاه ها، گوناگونی بی نظیر اجناس و قیمت های فوق العاده مناسب، بهترین مکان برای دوستداران جواهرات است. به طور مناسب، ده ها موزه، جاذبه ها و نمایشگاه های شگفت انگیز در آن برای کاوش وجود دارد. پارک آبی آکواونچر یا همان پارک آبی آتلانتیس یکی از تفریحات مهیج و جاذبه های گردشگری دبی می باشد که مساحتی بالغ بر 17 هکتار دارد.این پارک شگفت انگیز دارای انواع سرسره های صاف و مارپیچ بزرگ و کوچک با انواع شیب است که با سر خوردن از آن ها اوج هیجان و بالارفتن آدرنالین را تجربه خواهید کرد.

با آکواکوندا (Aquaconda) طولانیترین سرسره آبی جهان، را تجربه کنید و یا با کلاه زیر آب سافاری کنید. آب و هوای دبی در فصل تابستان بسیار گرم و نفس گیر است ولی در بقیه فصل های سال بسیار مطبوع و ملایم است. در میان مراکز تفریحی زیادی که در دبی وجود دارد؛ وجود پارکهای آبی فراوان در این شهر گرم و خشک برای مسافران و گردشگران بسیار هیجانانگیز بوده و با استقبال زیادی روبرو شده است. این پارک تفریحی خانوادگی افسانهای شامل سرسره Jumeirah Sceirah است، سرسره ای با ارتفاع ۱۲۰ متر که سرعت آن به ۸۰ کیلومتر در ساعت میرسد! سیستم ترمز مغناطیسی زیپ لاین، قادر است، زیپ لاین سواران را از حداکثر سرعت 15 کیلومتر در ساعت، در عرض چند ثانیه، به حالت سکون برساند. اگر می خواهید سقوط آزاد به درون آب با سرعت زیاد را تجربه کنید از سرسره انتقام خداوند دریا دیدن کنید. سرسره انتقام خدایان، یکی از ترسناک ترین سرسره های آبی در خاورمیانه است. بد نیست بدانید بازار طلای دبی علاوه بر یک مرکز توریستی، به عنوان یکی از مهم ترین بازارهای معاملات طلا و جواهر دنیا نیز شناخته می شود؛ بدین صورت که چیزی در حدود ۲۰ درصد معاملات طلای دنیا در این بازار صورت می گیرد!

همچنین اگر میخواهید مواد غذایی و یا پوشاک و وسایل مورد نیاز خود را با قیمت ارزانتر تهیه کنید، میتوانید به سراغ بازارهای ارزان بروید. یک نقطه مهم و قابل توجه پیش از واردات و خرید عمده از دبی شناخت بازارهای عمده فروشی آرایشی، پوشاک، لوازم جانبی، قطعات خودرویی، الکترونیکی و غیره دبی است. بخش قابل توجه از فروشگاهی این بازار نیز متلق به ایرانیان مقیم دبی است و از سمت میدان جمال که به طرف غرب بروید به خیابان سبخه می رسید و بازار مرشد را تشکیل داده است . سرسره هایی که ساختار هر کدام-شان تقریباً با دیگری متفاوت است و وسوسه سوار شدن بر روی آن ها گردشگران را به سمت این پارک آبی می کشاند. جذابیت دیگر این منطقه مربوط به سواری با لنجهای سنتی است که به عنوان کشتی تفریحی، توریستها را به سمت دیگر خور دبی جابهجا میکنند. 30 وسیله سواری و جاذبه این پارک، که در طول سال ها به طور مداوم به روز می شوند. شما می توانید با استفاده از وسیله نقلیه مانند تاکسی یا ماشین شخصی به موزه ی آینده دبی بروید و از ادرس موزه اینده دبی که در زیر برای شما قرار داده ایم استفاده کنید. اگر با ماشین سفر میکنید باید از طریق بزرگراه بینالمللی ابوظبی (Abu Dhabi)-غویفات (Ghweifat)، خود را به پارک آبی لگولند برسانید.. ما به این قائل هستیم تبلیغات بدون تحقیقات بازار بی معنی است و باید قبل و بعد از اجرای کمپین تبلیغاتی حتما بازار هدف خود را پایش و آمایش کنیم تا ببینم میزان آگهی از برند(Brand Awareness) ما چقدر تغییر کرده است.