همچنین اگر توالت شما فرنگی باشد، باید نوع مخصوص توالت فرنگی تهیه کنید.مدل های ساده تر که در ساخت آن ها توجه زیادی به اصول زیبایی شناسی نشده است و آپشن های خاصی ندارند، ارزان تر هستند و برای کاربردهای معمولی و کم هزینه مناسب ترند. همراه با این محصولات ، خود چین هم محصولاتی تولید می کند که با کمی کیفیت پایین تر مشابه محصولات تحت لیسانس است ، اما می توان گفت تفاوت چندان زیادی هم ندارند. بعضی از شرکت های ایرانی هم قطعات خود را از چین وارد می کنند و تحت لیسانس یک شرکت اروپایی آنها را مونتاژ کرده و با پنج سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه می کنند. سنسور: در صورتی که اکثر شیرهای آب با اهرم باز و بسته می گردند ،شیر هایی هستند که احتیاجی به باز و بسته شدن به واسطه اهرم ندارند و فقط کافی است دست خود را جلوی سنسور آن بگیرید تا آب باز شده و یا با برداشتن دست از جلوی چشمی سنسور ، آب بسته می گردد.در این صورت از اهرم فقط برای گرم یا سرد کردن آب استفاده می گردد.سنسور در اغلب شیر های آب به طور پیش فرض وجود دارد و برخی از شیر ها امکان نصب اسن سنسور را دارند.این گونه شیر ها برای جلوگیری از هدر رفتن آب کاملا مناسب هستند اما از نظر قیمت،وجود سنسورمی تواند قیمت شیر آب را بالاتر ببرد.

گارانتی شیر اهرمی روشویی مدل یونیک سفید 10 سال گارانتی بی قید و شرط میباشد و در صورت چکه کردن آب از شیر ، از بین رفتن لعاب با مواد غیر اسیدی یا شکستنی تنه شیر ، یک شیر نو با شیر قدیمی تعویض میشود. اجزای اصلی آن عبارتند از: بدنه یا تنه شیر ، اهرم ، کارتریج یا همان مغزی و آبفشان. همچنین ریختگری در شیرآلات ، امکان ایجاد سوراخ بر روی تنه شیر را ایجاد میکند. مونتاژ : در این مرحله پس از کنترل مشخات ظاهری ، کارتریج های اروپایی بر روی شیرآلات نصب می شوند. در کنار خرید این شیر شما نیاز به خرید یک جفت شیر پیسوالو سایز ۳/۸ اینچ نیز دارید. در ابتدا شیرها به صورت فلکه ای بودند و مدل های اهرمی آنها تحولی در این صنعت به حساب میآید. ریخته گری ماسه ای همان ریخته گری سنتی است ، که در آن قالب های ماسه ای یکبار مصرف ساخته می شود و پس از ریختن مواد مذاب در آن و سرد شدن با زدودن ماسه ها محصول مورد نظر به دست می آید.

ما در تمام مناطق شهر تهران فعالیت داریم. همچنین فروش آنلاین نیز در سایت آریان فراز https://arianfarazparsam.com/ انجام می شود. در این مقاله سعی داریم با توضیحات دقیق،نصب شیر آلات توسط خریداران را تا حد ممکن امکانپذیر کنیم تا خودتان بتوانید شیرآلات روشویی و ظرفشویی را نصب کنید. تنها نماینده رسمی KWC در خاورمیانه ، شرکت KWC ایران است. KWC دارای خط تولید در کشورهای ایالات متحده آمریکا ، آلمان و ایتالیا می باشد. حالا باید سر شیلنگ ها را به شیر های پیسواری که قبلا در زیر سینگ کار شده نصب کنید . اما اگر خودتان اندکی مهارت داشته باشید با دیدن فیلمهای آموزشی، کاتالوگ محصول، یا خواندن مقالاتی مانند راهنمای نصب شیرآلات توکار در سایت تجهیزات خانه و آشپزخانه چارسو، میتوانید این کار را انجام دهید. هنگامی که مس در معرض هوا قرار می گیرد ، در سطح بیرونی این فلز یک لایه سبز کم رنگ تشکیل می شود که زنگار نام دارد و مس را از زنگ زدن و خوردگی محافظت می کند.

نخست باید بدانید که شیرآلات بهداشتی از نظر جنس، ظاهر و عملکرد به انواع گوناگونی تقسیم میشوند، سپس با بررسی دقیق نیازها اعم از سبک دکوراسیون و مقدار بودجه پرداختی میتوان مدل مورد نظر را انتخاب کرد. در این مقاله با انواع شیرآلات خانگی از نظر عملکرد و ساختار داخلی آشنا خواهید شد. مدرن ترین شیرآلات، شیرآلات کی دبلیو سی هستند که کی از بزرگترین تولیدکننده شیرآلات ظرفشویی، دستشویی، حمام در جهان به حساب میآید و دارای تکنولوژی پایدار و طراحی هوشمندانه و مهمترین هدف شان صرفه جویی در مصرف آب است و مقاومت بالای محصولاتشان در برابر آب و رطوبت که به مرور زمان زود فرسوده نمیشوند. شیرآلات سهند که جز بهترین شیرالات ایرانی است چون درطراحی و تولید از تکنولوژی مدرن استفاده کرده است که باعث با لارفتن کیفیت محصولاتشان میشود، درساخت شان از آلیاژهای محکم برنج با روکش کروم استفاده کرده اند و درطرح های مختلف با توجه به نیاز سلیقه مشتری به بازار عرضه میگردد. شیرهای فشاری ازجمله شیرآلاتی هستند که واشر دارند که اغلب در خانههای قدیمیتر دیده میشود، هرچند امروزه این شیرها با تغییراتی در ساختمانهای جدید نیز به کار میروند. شیرظرفشویی یکی از پرکاربردترین شیرآلات در منزل میباشد. تا با در نظر گرفتن نیاز خود و همچنین سبک دکوراسیون داخلی منزل و مقدار بودجهای که میتوانید صرف خرید شیرآلات کنید مدل مورد نظر را انتخاب کنید.