هرکسی که مقاله «بهترین دوره سئو» را خوانده باشد، قطعاً می‌داند که مصمم است یاد بگیرد که یک مهارت سئو چقدر ارزشمند و محبوب است. اما برای کسانی که کمی شک دارند، خیلی خلاصه بگوییم که چرا سئو باید آموزش داده شود.

تقاضا برای متخصصان سئو بسیار زیاد است. در حال حاضر هزاران سایت فعال در ایران وجود دارد. بسیاری از صفحات فروشگاه اینستاگرام نیز به دلیل شرایط اینترنت باید دارای وب سایت باشند. این بدان معناست که سایت های زیادی وجود دارند که سعی در شکست دادن رقبای گوگل دارند.

نتیجه: هر فرصتی برای کار سئو در انتظار شماست!

از آنجایی که سئو مستقیماً با جذب مشتری سر و کار دارد، این یک مهارت بسیار مهم برای مشاغل است. بنابراین، حقوق سئو معمولا بالاست.

اگر وب سایت خود را دارید می توانید خودتان سایت را بهینه کنید و در نتیجه هزینه های خود را کاهش دهید. البته این برای زمانی است که تازه شروع به کار کرده اید و کسب و کارتان هنوز کوچک است. پس از توسعه و رشد کسب و کار خود، می توانید یک متخصص سئو و حتی یک تیم سئو استخدام کنید.

از آنجایی که هر روز بر تعداد سایت ها افزوده می شود و رقابت شدید است، این مهارت هر روز ارزش بیشتری پیدا می کند و هرگز از مد نمی افتد.

بهترین معیارهای سئو و بهینه سازی سایت.

اگر گوگل را باز کنید و "دوره های سئو" را جستجو کنید، دوره های زیادی را خواهید دید که سئو را آموزش می دهند که همه آنها ادعا می کنند دوره های عالی هستند.

اگر تصمیم گرفته اید یک سئوکار حرفه ای شوید، باید دوره مناسبی را نیز انتخاب کنید. شما هرگز نخواهید شنید که یک وب سایت یا موسسه بگوید دوره ما ناقص یا بد است. همه ادعا می کنند دوره ما بهترین است. شاید بارها در این دوره ها شرکت کرده باشید و راضی نباشید. بنابراین باید آستین های خود را بالا بزنید تا بهترین بهینه سازی وب سایت را برای خود بیابید.

در ادامه چند معیار برای بررسی دوره های سئو در اختیار شما قرار داده ایم که می توانید هر یک از این توصیه ها را بررسی کرده و در نهایت تصمیم بگیرید که بهترین دوره های سئو را که برای شما مفید است انتخاب کنید.

سرفصل های دروس باید کامل و جامع باشد

برای بررسی بهترین دوره سئو، ابتدا باید سرفصل های آن را مرور کنید. توجه داشته باشید که چندین نوع دوره سئو وجود دارد: دوره های سئو که فقط مفاهیم سئو را آموزش می دهند، دوره های سئو محتوا که فقط بر روی بهینه سازی محتوای وب سایت تمرکز دارند و دوره های سئو حرفه ای. اگر می خواهید یک متخصص بهینه سازی وب سایت شوید، باید یک دوره جامع سئو را بگذرانید که تمام جنبه های بهینه سازی وب سایت را پوشش می دهد. متخصصی که می تواند استراتژی های سئو را برنامه ریزی، اجرا و پیاده سازی کند، با ابزارهای سئو کار کند و نتایج مالی را اندازه گیری کند. بنابراین، مطمئن شوید که دوره سئوی انتخابی شما باید تمام موضوعات زیر را پوشش دهد:

2. آیا باید در دوره تخصصی یا جامع شرکت کنم؟

اگر دوست دارید، می توانید دوره های سئو را به طور جداگانه شرکت کنید. اما در این صورت باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. همچنین باید بدانید که یک متخصص سئو باید به تمام جنبه های بهینه سازی وب سایت تسلط داشته باشد، بنابراین یک دوره جامع حرفه ای نسبت به دوره های خصوصی مقرون به صرفه تر است.

اگر نمی خواهید سئو را تا حد بهینه سازی محتوای سایت یاد بگیرید، در آن صورت، برای مثال، فقط در دوره های تحقیق کلمات کلیدی و سئو داخلی شرکت می کنید.

مزیت دوره کامل ژاکت این است که ساختار منظمی دارد و تمام مراحل سئو را قدم به قدم یاد می گیرید. در نهایت، هزینه یک دوره کامل سئو معمولا کمتر از مجموع هزینه هایی است که برای یادگیری هر یک از مهارت های سئو باید به طور جداگانه پرداخت کنید.

دوره نوین: دوره جامع سئو نوین در مجموع 5 دوره تخصصی ارائه شده در یک پکیج است که هر قسمت از مقدماتی تا پیشرفته تدریس می شود. از آنجایی که به صورت بسته ارائه می شود، شامل تخفیف ویژه برای شرکت کنندگان می شود.

3. طول دوره چقدر است؟

اگر به عنوان نگاه کنیم، همه این مهارت ها و تکنیک ها را نمی توان در یک ساعت، دو یا 10 ساعت یاد گرفت. بله، ما می دانیم که قضاوت در مورد کیفیت یک دوره بر اساس طول دوره و گفتن این که هر چه دوره طولانی تر باشد، کاملا غیر منطقی است. اما با توجه به گستردگی مباحث سئو و ماهیت دقیق موضوعات، نمی توان آن را در کمتر از 15 تا 20 ساعت آموزش داد، به خصوص زمانی که باید ابزارهای سئو را به صورت عملی یاد بگیرید.

بنابراین، به راحتی می توانید از دوره هایی که کمتر از 15-20 ساعت هستند اجتناب کنید زیرا احتمالاً عنوان کاملی ندارند یا به جزئیات پرداخته نمی شوند. بهترین دوره های سئو معمولا بین 40 تا 80 ساعت است.

4. دوره حضوری است یا آنلاین؟

این انتخاب کاملاً به موقعیت شما بستگی دارد. ممکن است به دلیل مشغله کاری یا مسافت نتوانید در کلاس های حضوری شرکت کنید، بنابراین احتمالاً تمام کلاس های آفلاین را از لیست گزینه های خود حذف کنید. برخی ترجیح می دهند سر کلاس بنشینند و درس بخوانند. همچنین، دوره های حضوری دارای معایبی است، به عنوان مثال:

زمان و مکان کلاس توسط موسسه یا مدرس دوره تعیین می شود و شما باید در ساعت اعلام شده در کلاس حاضر شوید در غیر این صورت کلاس لغو می شود.

معمولاً هیچ ویدیوی کلاسی برای تماشای مجدد وجود ندارد.

شما باید بروشور خود را بنویسید

اگر در شهر دیگری هستید، شرکت در جلسات دشوار خواهد بود

دوره های غیر مستقیم این مشکلات را ندارند.

اساساً دو نوع غیبت وجود دارد. نوع آنلاین که معمولا به شکل وبینار است. در نوع دوم فیلم های آموزشی دوره را دریافت خواهید کرد و هر زمان که بخواهید می توانید آن ها را تماشا کنید. این مدل دستان شما را برای تمرین باز می گذارد.

نحوه راه اندازی دوره جدید:

دوره های جدید آموزش صفرتاصد سئو به صورت انفرادی برگزار می شود. پس از ثبت نام، به تمام ویدیوهای گروه کاربری خود دسترسی خواهید داشت و می توانید هر زمان که بخواهید آنها را تماشا کنید. البته پس از خرید محدودیت زمانی وجود ندارد و تمامی تغییرات ذخیره شده در دوره برای شما آنلاک می شود.

5. حرفه معلم کلاس چیست؟

حالا همه آمده اند و تصمیم گرفته اند دوره را ضبط و بفروشند، پس باید روی آن خیلی حساس باشید. بنابراین، یکی از ویژگی های مهمی که باید بررسی شود، سابقه و دستاوردهای معلم است. یک معلم خوب کسی است که نه تنها به طور کامل و عملی در این موضوع صلاحیت داشته باشد، بلکه آن مهارت را برای سال ها تمرین کرده باشد. به عبارت دیگر، این کار است.

سئو مهارتی است که پیچیدگی های خاص خود را دارد و نیازمند تحلیل و آزمون و خطا همراه با مهارت های خاص است. نتیجه سئو به طور مستقیم در رشد و درآمد کسب و کار موثر است. بنابراین، رهبر دوره باید فردی باشد که حداقل تجربه ای در ایجاد و بهینه سازی وب سایت داشته باشد و آن را به نقطه خاصی رسانده باشد. یا به قول قدیمی ها مزه رشد گوگل را چشیده، گرم و سرد، تا بتواند آن را آموزش دهد.

مربیان باتجربه نحوه عملکرد سئو و اسرار آن را می دانند. بنابراین آموزش آنها قابل اعتماد است.