وبلاگ ها و وبلاگ ها یکی از آن پلتفرم هایی هستند که می توانید از آنها برای نوشتن هر چیزی که نیاز به نوشتن دارد استفاده کنید. اولین پلتفرمی که می شناسم یک وبلاگ است. و من علاقه زیادی به نوشتن و ژورنال نویسی در وبلاگم دارم. اسم من محمد است. سلحشوری. من قصد دارم در مورد وبلاگ نویسی و وبلاگ نویسی با شما صحبت کنم. پس با من بمان


وبلاگ چیست؟

وب سایت که به آن ترنوشت، ترنگار یا وبلاگ نیز می گویند، نوعی وب سایت است که در دامنه وب سایت مادر مدیریت می شود و حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش های روزانه، اخبار، یادداشت های شخصی یا مقالات علمی مورد نظر طراح است.

وبلاگ کلمه ای مرکب از وب و لاگ است که به معنای ثبت زندگی روزمره است.

محتوای وبلاگ بر اساس زمان ضبط گروه بندی می شود و به ترتیب از جدیدترین رویداد تا قدیمی ترین ارائه می شود. هیچ کس آنجا نیست .

وبلاگ گزارشی مداوم از رویدادها، خاطرات یا نظرات یک شخص یا سازمان است. در وبلاگ ها عنوان محتوا یک پست است، در حالی که واحد محتوای یک وب سایت یک صفحه است.

به طور کلی در پایان هر مقاله یک مهر تاریخ و زمان، نام نویسنده و یک لینک دائمی به این یادداشت وجود دارد.

فاصله بین پست های وبلاگ لزوما یکسان نیست، زمان نوشتن هر پست به خواسته نویسنده وبلاگ بستگی دارد.

محتوای نوشته شده در یک وبلاگ درست مانند محتوای یک وب سایت معمولی در دسترس کاربران است.

در بیشتر موارد، وبلاگ ها توانایی دسترسی به آرشیو یادداشت ها را دارند (مثلاً دسترسی به آرشیو بر اساس تاریخ یا موضوع).



دسته بندی وبلاگ

همانطور که گفته شد وبلاگ نویسی و وبلاگ نویسی بستری است که نویسنده از این بستر برای ارائه مقالات و گزارش های خود استفاده می کند و وبلاگ نویسی در کشورهای پیشرفته قوانین خاصی دارد که هر وبلاگ نویس یا وبلاگ نویسی باید از آن پیروی کند. قوانین را دنبال

وبلاگ ها همچنین نسخه های مختلفی دارند که در پلتفرم های مختلف در دسترس عموم قرار دارند. یکی از این مقالات وبلاگی با بخش اختصاصی است.

وبلاگ ها دامنه مخصوص به خود را دارند، همانطور که سایت ها دامنه خود را دارند.

یکی دیگر از این دسته‌ها را می‌توان به وبلاگ‌هایی که تحت نام دامنه و خدماتی که زیرمجموعه آن دامنه است، ایجاد شده پیوند داد.

از نظر محتوا دسته بندی خاصی از وبلاگ ها وجود دارد که بارزترین آنها موضوعات علمی، تاریخی یا عمومی مانند فانوم، اخبار و نوشتار است.

لازم است بدانید که تجارت و ارائه خدمات در چارچوب وبلاگ به درستی تعریف نشده است و بنابراین منطقی است که قسمت مقاله تجارت در آن وبلاگ در نظر گرفته شود.


ساخت لینک وبلاگ

بسیاری از کارشناسان سئو و لینک بیلدینگ یکی از پروژه هایی هستند که برای دریافت لینک های خارجی از آنها کمک می کنند.

من در این مقاله زیاد در مورد لینک وبلاگ صحبت نمی کنم و در قسمت آموزش وبلاگ نویسی بلاگتون مقالاتی را در این زمینه قرار خواهم داد که تعداد آنها کم نیست اما اگر بخواهم به مبحث لینک وبلاگ اشاره می کنیم. ساخت و ساز عمومی باید گفت یکی از پروژه های کوچکتر لینک بیلدینگ همین وبلاگ و گرفتن لینک از وبلاگ است.

در این مقاله توضیح دادم که یک وبلاگ، چه در یک دامنه اختصاصی باشد و چه در یک سرویس وبلاگ نویسی، دارای یک موضوع کلی است و هر وبلاگ دارای یک نویسنده یا چندین نویسنده است که گزارش های روزانه در مورد فعالیت ها یا مقالات خود را در وبلاگ خود منتشر می کنند. . با توجه به این انتشارات تدریجی و منظم، وبلاگ ها در مقایسه با سایر پلتفرم ها رتبه خوبی کسب می کنند که به آنها امکان می دهد به سرعت رتبه وبلاگ خود را افزایش دهند و لینک سازی در این پلت فرم می تواند تعداد بازدید وب سایت را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
 

ماخذ مقاله: https://blogten.ir/blogs-and-blogging/