به نظر شما چند آرم یا نماد در یک روز ملاقات خواهید کرد؟ همانطور که اکنون در حال خواندن هستید ، احتمالاً چند آرم در اطراف دارید. چه در حال خرید و یا به دنبال رسانه های اجتماعی در پارک باشید ، دائماً با مارک ها در تعامل هستید. ممکن است ناچیز به نظر برسد ، اما این شخصیت ها بخشی جدایی ناپذیر از شرکت ها برای ایجاد مارک تجاری هستند. البته قبل از ایجاد آرم ، سوالات زیادی خواهید داشت. چرا باید یک آرم مناسب برای تجارت خود داشته باشید ، یا چه ویژگی هایی را در یک آرم حرفه ای دارید؟
در این مقاله سپس آنچه را که Mko در مورد انواع خالکوبی به شما می گوید توضیح دهید و اصول طراحی فنی خود را توضیح دهید. تا پایان این مقاله با فریلنس پروژه همراه باشید تا با اهمیت و استفاده از صلاحیت های تجاری آشنا شوید.
نام آرم؟
قبل از آشنایی با انواع آرم ، درک تعریف آرم خوب است. در حقیقت ، آرم یک طراحی گرافیکی از کلمات ، تصاویر و رنگ هایی است که برای شناسایی برند یا محصول استفاده می شود. برخی از انواع آرم در شکل ها و اندازه های مختلف وجود دارد که در زیر ارائه خواهیم داد. به طور کلی ، یک آرم خوب علامت شرکت ، تجارت و خدمات را به یک آرم خوب معرفی می کند. همه مشاغل تجاری از آرم Note استفاده می کنند. به عنوان مثال ، وقتی به کوکا کولا ، نیک ، افزود ، پپسی و دیگران فکر می کنید ، آرم آنها را تصور می کنید.
معرفی آرم ها
همانطور که گفتیم ، انواع مختلفی از آرم وجود دارد ، اما معمولاً می توانند به سه دسته تقسیم شوند. بسته به نوع کار و مخاطب هدف ، آرم می تواند طرح را تغییر دهد.
طراحی لوگو نوشته شده
یک آرم یا مارک فرقه نوعی آرم است که در طراحی خود از متن استفاده می کند. در طراحی آرم ها ، نام برند یا شرکت به روشی منحصر به فرد و خاص ، با اندازه و سیالیت خاص نوشته شده است. در حقیقت ، برای طراحی کلمات ، علاوه بر نیاز به خلاقیت ، نام باید به وضوح نوشته شود. برای طراحی آرم ها بهتر است با یک متخصص مستقل مشورت و کار کنید.
لوگوی تصویر
لوگوی تصویری که به عنوان لوگوی برند نیز شناخته می شود، از یک طرح یا تصویر گرافیکی خاص تشکیل شده است. کمی پیچیده تر از نوشتن یک لوگوی بصری، درک آن، درک آن، و نیاز به دانش حداقلی از برند دارد. به عنوان مثال، لوگوی Telegroup یا Apple از این نوع است. استفاده از نماد و تصویر ایده آل برای طراحی لوگو بسیار مهم است.
آرم یکپارچه
هنگامی که نام آن به معنای تدوین یک آرم مکتوب و یک تصویر ایجاد شده است. به عنوان مثال ، برند نماد PUMA نمونه ای مشهور از انواع آرم است. استفاده از هر نماد به نوع تجارت ، مخاطب و سلیقه شما بستگی دارد. به یاد داشته باشید ، بخشی از مهمترین قسمت بازار و برند یک طراحی آرم است. بنابراین بهتر است قبل از آخرین طراحی در مورد گرافیست بحث کنید.