پاکسازی پوست روشی مطمئن برای پاکسازی پوست از هرگونه آلودگی محیطی و جوانسازی آن است. پوست بزرگترین اندام محافظ بدن است و به طور مستقیم تحت تاثیر انواع آلودگی ها قرار می گیرد. شستن و حمام کردن سطح پوست فقط می تواند آلودگی های گیر کرده روی سطح پوست را تمیز و از بین ببرد.در پاکسازی پوست صورت و سایر قسمت های بدن، بیشتر این کثیفی ها به لایه های داخلی پوست نفوذ می کنند. زمان و مشکلات پوستی ایجاد می کنند و در دراز مدت باعث ایجاد جوش و آکنه و آسیب جدی به پوست می شوند. یکی از این آسیب ها پیری زودرس پوست و از بین رفتن شادابی آن است. هدف از پاکسازی پوست، حذف سلول های مرده و جلوگیری از تجمع چربی هایی است که باعث ایجاد جوش های سرسیاه و آکنه در محیط اکسیژن شده و زیبایی و درخشندگی پوست را از بین می برد. پاکسازی پوست علاوه بر تاثیری که در زیبایی دارد، راه حلی پیشگیرانه در برابر بسیاری از بیماری ها و مشکلات پوستی است.


منظور از پاکسازی پوست چیست؟
پاکسازی پوست و صورت یکی از فعالیت های مراقبت از پوست است که برای رسیدن به این سه هدف انجام می شود.
حذف سلول های مرده پوست از سطح آن
پوست را از آلودگی های محیطی، روغن و سایر مواد پاک می کند
آبرسانی، تغذیه و بهبود خون رسانی و شادابی پوست


روش های پاکسازی پوست
راه های زیادی برای تمیز کردن پوست وجود دارد. هزینه پاکسازی صورت در مقایسه با اثربخشی آن ناچیز است. این روش ها با توجه به مواد و تجهیزات مورد استفاده به سه دسته خانگی، آرایشگری و کلینیکی تقسیم می شوند که برای اطلاع از قیمت پاکسازی صورت می توانید با ما تماس بگیرید.


با روش های خانگی می توان سطح پوست را تمیز کرد. در آرایشگاه ها نیز پاکسازی پوست و صورت با استفاده از دستگاه های بخور و کرم ها و محلول ها انجام می شود اما عمیق نیست و تفاوت چندانی با روش های خانگی ندارد.
امروزه روش های کلینیکی برای پاکسازی صورت وجود دارد که توسط متخصصین پوست انجام می شود و منجر به پاکسازی عمیق پوست می شود. همانطور که می دانید قیمت پاکسازی پوست با سایر خدمات متفاوت است. https://fatemehhabashi.com/skin-cleaning/


پاکسازی صورت در کلینیک Dr. هانوفر
در کلینیک دکتر. ما در هنروور پوست صورت را با دو روش پاکسازی می کنیم.
پاکسازی پوست به روش سلنیوم
میکرودرم ابریژن
پاکسازی پوست به روش سلنیوم
این روش پاکسازی پوست روش منحصربفرد و ابتکاری دکتر هنریور است که سال هاست بر روی افراد مختلف اعمال می شود و به نتایج بسیار خوبی رسیده است. در این روش با انجام مراحل زیر پوست پاکسازی می شود. برای اطلاع از هزینه پاکسازی پوست و مراقبت از صورت با ما تماس بگیرید.
پوست با مواد شوینده شسته شده، بخارپز شده و برای مرحله بعدی آماده می شود.
با پرتو کومدون، جوش سر سیاه از بین می رود.


درمان سل با اشعه UV انجام می شود که پوست را تمیز کرده و باکتری ها را از بین می برد.
با استفاده از دو نوع ماسک با ترکیبات منحصر به فرد و خاص، منافذ پوست با استفاده از دستگاه سلنیوم عمیقا پاکسازی شده و لایه برداری سطح پوست انجام می شود. یکی از مزایای مهم استفاده از ماسک، درمان فعال آکنه است.
آبرسانی برای پوست انجام می شود، اگر در همان روز انجام شود، با استفاده از لامپ مادون قرمز انجام می شود و در صورتی که مراجعه کننده محدودیتی برای بازگشت ندارد، بهتر است ظرف 24 تا 48 ساعت پس از تمیز کردن با دستگاه، دوباره این کار را انجام دهد. دستگاه سلنیوم در این مرحله در صورت لزوم می توان از ویتامین ها و مواد جوان کننده برای بهبود کیفیت پوست استفاده کرد.
در فرآیند پاکسازی پوست سلنیوم، مواد معدنی و اکسیژن به داخل درم (لایه داخلی زیر سطح پوست و حاوی کلاژن) تزریق می شود و در نتیجه باعث تجدید، طراوت و شادابی پوست می شود. همچنین این روش آبرسانی باعث افزایش رطوبت پوست می شود که برای مرطوب سازی لایه بیرونی بسیار مفید است. آبرسانی برای پوست های خشک نیز بسیار مفید است و از چین و چروک های زودرس جلوگیری می کند.


فواید پاکسازی پوست
حذف سلول های مرده در لایه قرنیه
بهبود جریان خون و افزایش کلاژن سازی
شادابی و درخشندگی پوست
منافذ را تمیز می کند.
از بین بردن چین و چروک های سطحی و خطوط صورت


نکات مهم در پاکسازی پوست به روش سلنیوم
توجه به چند نکته در پاکسازی پوست به روش سلنیوم ضروری است. اگر شکایتی نداشته باشد می تواند ماهی یک بار برای نظافت مراجعه کند، اما اگر نیت پاکسازی درمانی مثلاً در برابر جوش یا لایه برداری باشد باید هفته ای 3 بار تمیز شود:
علاوه بر پاکسازی پوست با روش سلنیوم، مکمل درمانی و فرمولاسیون ضد آکنه نیز برای بیماران تجویز می شود. تا پایان هفته دوم، حدود 50 درصد بهبودی باید مشاهده شود. https://fatemehhabashi.com/
برای درمان آکنه 3 جلسه در هفته اول و سپس تنفس به مدت 1 هفته و تکرار در حین تنفس، فرمولاسیون و استفاده از مکمل ها و ماسک های لاسا در منزل استفاده شود.