فیلم اشتباه من که اخیرا اکران شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت، با نقدهای مثبت و منفی زیادی روبرو شد. اما یکی از بازیگران این اثر گابریل گوارا است. آرگا در این مقاله به بررسی بیوگرافی گابریل گوارا می پردازد.

گابریل گوارا بازیگر و مدل اسپانیایی اصالتا اسپانیایی-فرانسوی متولد 6 فوریه 2001 سابقه سینما و تلویزیون و برخی از آنها از جمله "تقصیر من است" و "چارتر" که معروف و معروف هستند. محبوب. او ابتدا کار خود را با شروع کار در مدلینگ آغاز کرد و سپس وارد دنیای بازیگری شد و با شکوفایی توانست با وجود توانایی ها و مهارت های منحصر به فرد خود را در این عرصه ثابت کند. در این مقاله آرگا نوشته شده است تا شما را با بیوگرافی گابریل گوارا و صفحات زندگی او آشنا کند.

 


بیوگرافی گابریل گوارا و حاشیه های زندگی این هنرمند

گابریلا با قد بیش از 180 سانتی متر و اندامی خوب در سال 2017 وارد صنعت مدلینگ شد و فعالیت خود را در این عرصه آغاز کرد و سپس به بازیگری روی آورد و پس از محک زدن استعدادهای خود دوباره به کار در این عرصه پرداخت. مادرش بازیگر، مدل و رقصنده موفق و پدرش رقصنده ای به نام میشل گوارا بود، تولد و بزرگ شدن او در خانواده ای هنری، ورود او را به دنیای هنر بسیار روشن کرد. پس از ایفای نقش های کوچک در دوران کودکی، در سال 2018 با بازی در فیلم «آماندا کورنل» با نقش مانوئل و سپس در سال 2020 با بازی کریستوفر در فیلم سنوراس دل به نقش بزرگی رسید.

در سال 2022 بود که خواننده ناچو دواتو گابریل گوارا در سری اول پارامونت + بوزه ظاهر شد و در فیلم های فردا امروز است و پرایم ویدیو در نقش چارلی کوچولو جلوی دوربین رفت. از دیگر کارهای او می توان به نقش «فرن» در سریال «اچ بی او مکس» اشاره کرد. و بازی او در فیلم "گناه من" و عشق نیک لیستر را می توان بهترین و بهترین اثر دوران حرفه ای او دانست. همچنین گابریل در یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی به نام "پرچم های سرخ" شرکت خواهد کرد.

زندگی شخصی و ازدواج

از ازدواج او خبر دقیقی در دست نیست و به نظر می رسد این بازیگر و مدل جوان همچنان مجرد است. اما او در گذشته رابطه عاشقانه ای با زنی داشت که هویت، نام و ویژگی هایش در دسترس نیست که به جدایی ختم شد.