گزارش های مختلفی در مورد انواع بازسازی وجود دارد و ما می خواهیم تنها به سه مورد از آنها بپردازیم. چیزهایی که یکی از نویسندگان نامدار کشور یعنی بهرام بیضایی را می سازد.

1- دیالوگ بین شخصیت ها را اضافه کنید

یکی از روش های رایج برای بازنویسی متون به زبان فارسی، افزودن دیالوگ بین شخصیت هاست. ممکن است داستان هایی را خوانده باشید که نویسنده به این مشکل توجه چندانی نکرده است، یعنی. گفتگوی شخصیت ها در این مواقع بین آنها دیالوگی صورت نمی گیرد یا این محتوا خیلی کم دیده می شود.

بنابراین، راه حل این است که در صورت لزوم، تعداد این مکالمات را افزایش دهید، اما مراقب باشید که این تعداد زیاد نباشد. چون دور از حوصله خواننده است

2- روابط علّی را برقرار کنید

یکی از چیزهایی که همیشه مقالات و داستان های شما را جذاب می کند، پرسیدن سوال است. در واقع می توان گفت که پرسش ها نقش مهمی در جذب مخاطب دارند. هنگامی که شما یک سوال یا سوالاتی را به صورت متنی مطرح می کنید، ذهن خواننده سعی می کند به آن پاسخ دهد. بنابراین او داستان را تا آخر خواند تا به سوالاتی که شما مطرح کردید پاسخ دهد.

البته ذکر یک نکته در اینجا ضروری است; به عبارت دیگر از سوالاتی استفاده کنید که ارتباط نزدیکی با این متن دارند. اگر سؤالات شما با موضوع مرتبط نباشد، خواننده به سادگی مقاله را نیز نادیده می گیرد.

3- تغییر روش ارتباطی

هر داستانی داستان خودش را دارد. به عبارت دیگر، هر نویسنده ای علاقه ای دارد و سعی می کند داستان خود را بر اساس آن بنویسد. اکنون شاهد داستان هایی هستیم که از دید ما روایت جالبی ندارند و باید تغییر کنند. در چنین شرایطی نویسنده روش توصیف را تغییر می دهد. آنها سعی می کنند داستان و پیام آن را حفظ کنند و فقط در نحوه بیان آن تغییرات ایجاد کنند.

این خلاصه ای از انواع بازنویسی بود. البته همانطور که گفته شد جاده های دیگری نیز در این مسیر وجود دارد که بد نیست نگاهی به آنها بیندازید. (دیگه چیزی نگفت!!!)

محتوا را دوباره بنویسید و بررسی کنید که آیا کمک می کند

بازنویسی محتوا و رویکرد گام به گام آن ترجیح داده می شود. هر مزیت بازنویسی ارائه محتوای بهتر و در نهایت افزایش بازدید صفحه است. با افزایش تعداد بازدید از وب سایت شما، رتبه بهتری کسب می کند و منجر به رونق کسب و کار می شود. در زیر به بررسی مزایای این روش می پردازیم.

صرفه جویی در زمان و انرژی

بازنویسی به نویسنده این امکان را می دهد که در زمان و انرژی صرفه جویی کند. علاوه بر این، منجر به استفاده بهتر از منابع و بازده بالاتر در زمان کمتر می شود.

محبوبیت نام

این کار در شناسایی برند شما نیز بسیار موثر خواهد بود. سرعت بالا در تولید محتوا ارتباط مستقیمی با حضور انبوه دارد. بازنویسی محتوا باعث افزایش اطلاعات در این زمینه و افزایش اطلاعات عمومی شده است. به همین دلیل تولید محتوای بیشتر باعث جذب بیننده و افزایش بازدید می شود.

تنوع فرآیند رونویسی

با بازنویسی، روش انجام این کار را تغییر خواهید داد. امکان ارائه آرشیو به صورت پادکست نیز وجود دارد. تبدیل یکی از این ویدیوها به اینفوگرافیک جذابیت محتوای شما را افزایش می دهد. استفاده از رنگ های مختلف در این بخش مخاطبان زیادی را به خود جذب می کند.

ارتباط بهتر ایده ها

کپی رایتینگ نیز در انتقال ایده ها موثر خواهد بود. وجود راه های مختلف برای رساندن پیام آن را قدرتمند می کند. در نتیجه مخاطب ارتباط خوبی با موضوع خواهد داشت و درک آن برای او آسانتر می شود.

افزایش مهارت ها

تمرین بیشتر در نوشتن مطالب منجر به افزایش مهارت های نویسنده می شود. ایجاد محتوای با کیفیت در یک موضوع در قالب های مختلف منجر به تسلط نویسنده در آن زمینه می شود. علاوه بر این، در نوشتن محتوا به یک متخصص تبدیل خواهید شد.

امکان استفاده از منابع خارجی

یکی دیگر از مزایای بازنویسی محتوا امکان استفاده از منابع خارجی است. با استفاده از منابع خارجی، جدیدترین محتوای صنعت را در اختیار مخاطبان خود قرار می دهید. اما پس از ترجمه منبع خود باید آن را بازنویسی کرده و به عنوان مقاله بنویسید. اگر نمی توانید ترجمه کنید، آن را به Google Translate بسپارید. Google Translate صفحه مورد نظر شما را ترجمه می کند و متن فارسی را در اختیار شما قرار می دهد.