آزمون انگلیسی به عنوان زبان خارجی یا به اختصار تافل، یک آزمون استاندارد زبان انگلیسی است که مهارت های زبانی افراد را مورد آزمایش قرار می دهد.

نمره این آزمون به عنوان بخشی از فرآیند پذیرش دانشگاه های برتر مهم است. اصولا افرادی که قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی را دارند می توانند در این آزمون شرکت کنند.

همچنین این مدرک برای افرادی مناسب است که می خواهند در مقاطع پایین تر مانند دبیرستان و کالج تحصیل کنند. شما باید انواع مختلف آزمون تافل را مطالعه کنید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

تافل بر نحوه استفاده از زبان انگلیسی در یک محیط آموزشی تمرکز دارد و بنابراین مدارس و دانشگاه ها از این مدرک برای پذیرش دانشجویان بین المللی استفاده می کنند.

متن این آزمون به جای زبان انگلیسی معمولی یا مکالمه، از زبان رسمی دانشگاهی و واژگان سطح بالا استفاده می کند.

چه کسانی باید در آزمون تافل شرکت کنند؟

آزمون تافل برای دانشجویانی مناسب است که می خواهند در یک دانشگاه یا برنامه تحصیلات تکمیلی در یک کشور عمدتا انگلیسی زبان شرکت کنند. اما چندین نفر می توانند برای اهداف دیگری در این آزمون شرکت کنند، مانند:

ورود به دبیرستان در کشورهای انگلیسی زبان

برای ورود به کالج های اجتماعی

دریافت گواهی یا مجوز در یک زمینه خاص در یک کشور انگلیسی زبان

افرادی که می خواهند به خارج از کشور مهاجرت کنند و زبان انگلیسی خود را تقویت کنند

چرا در آزمون تافل شرکت کنیم؟ برای شرکت در آزمون تافل و جی آر ای هوم ادیشن کلیک کنید.

زبان آکادمیک اغلب متراکم و رسمی است و حتی افرادی که سال‌ها زبان انگلیسی خوانده‌اند نیز می‌توانند در یک محیط دانشگاهی با مشکل مواجه شوند.

همچنین قبل از اینکه درخواست خود را به دانشگاه ارسال کنید، کمیته پذیرش می خواهد سطح انگلیسی شما را بداند و مطمئن شود که می توانید خود را وقف برنامه های تحصیلی خود کنید، برای این کار از نمره تافل شما استفاده می کنند. معیارهای تصمیم گیری

آزمون تافل از چهار بخش شامل: Reading، Listening، Speaking و Writing تشکیل شده است که هر قسمت دارای 30 امتیاز و مجموع امتیاز تافل 120 امتیاز می باشد.

کلاس آمادگی آزمون تافل تضمینی

برای خوب انجام دادن در این آزمون، بهتر است ساختار را درک کرده و به خوبی آماده شوید، آمادگی مناسب را برای رسیدن به آنچه می خواهید آغاز کنید.

پس از بالا بردن قسمت اول زبان انگلیسی بهتر است به کلاس های آمادگی آزمون تافل بروید و با تکنیک های آزمون آیلتس و سوالات آزمون تافل آشنا شوید.

هرچه بیشتر در مورد این تست بدانید، بهتر است. آمادگی شما بهتر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون تافل می توانید سایر مقالات وبسایت را مطالعه کنید.